Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@01:48:33 GMT

بانوان رکن اصلی موفقیت‌های جامعه هستند

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۸۴۲۵

بانوان رکن اصلی موفقیت‌های جامعه هستند

آیت الله مصطفی علما روز سه شنبه در آیین جشن خواهران بسیجی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و هفته گرامیداشت مقام زن در کرمانشاه، افزود: حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها آنچنان روح بلند و فکر بزرگی داشتند که توانستند به عالی ترین مراتب که برای انسان متصور است برسد.
امام جمعه کرمانشاه افزود: درست است که حضرت فاطمه (س) برای زنان الگوی کامل است، اما آن حضرت برای مردان هم الگویی تمام و کامل می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت الله علما با اشاره به تاثیر همسران رزمندگان در موفقیت آنان تاکید کرد: به طور قطع اجر و پاداشی که مجاهدان راه حق دارند، همسران آنها هم در آن شریک هستند، چرا این مجاهدت مرهون حضور همسران مکرمه آنان می باشد.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به سخن تاریخی امام راحل که از دامن زن مرد به معراج می رود، تصریح کرد: یقیناً این بانوان هستند که موجبات ترقی جامعه را به سوی فلاح و رستگاری تسهیل می کنند.
برگزاری همایش مهدویت برای کرمانشاه فرصت است
امام جمعه کرمانشاه در ادامه گفت: برگزاری همایش مهدویت برای استان یک فرصت ارزشمند است که باید مورد توجه قرار گیرد.
آیت الله علما روز سه شنبه در دیدار با اعضای بنیاد مهدویت که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، با تشکر از آقای همتی مسوول این بنیاد گفت: تمام دستگاه ها و خیرین همکاری لازم را برای برگزاری مطلوب همایش مهدویت داشته باشند.
امام جمعه کرمانشاه افزود: اگر وحدت نظر در کارها باشد و از امکانات و قابلیت‌ها به خوبی استفاده شود، ظرفیت استان کرمانشاه برای برگزاری همایش های ملی کم نظیر است.

برچسب‌ها مصطفی علماء ولادت حضرت فاطمه بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ولادت حضرت فاطمه بانوان ولادت حضرت فاطمه بانوان امام جمعه کرمانشاه برگزاری همایش همایش مهدویت حضرت فاطمه آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۸۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی بروجردی

 مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی بروجردی

با سخنرانی حاج شیخ حسین انصاریان

با مداحی حاج سید مهدی میرداماد

سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، بعد از نماز مغرب و عشاء

مسجد اعظم قم

 

 

دیگر خبرها

  • جمع کردن کتب ضلال، گاهی اثر عکس دارد!
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است
  • ببینید | سبب غائب شدن امام زمان(عج) کیست؟
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در اروند
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی بروجردی
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در تربت جام
  • برگزاری پیش نشست همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین
  • اجرای ۲۴۰ پروژه بنیاد مسکن در روستا‌های اردبیل
  • افزایش درآمدها و موفقیت در جذب سرمایه‌ گذاری بخش خصوصی در بندرامام خمینی (ره)