Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@13:02:14 GMT

تساوی شارجه-پرسپولیس و السد-سپاهان در نیمه اول

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۸۴۴۰

تساوی شارجه-پرسپولیس و السد-سپاهان در نیمه اول

دیدار تیمهای پرسپولیس و الشارجه در نیمه اول با نتیجه 2 بر 2 مساوی به پایان رسید و در دیگر دیدار نمایندگان ایران در آسیا هم سپاهان در نیمه اول با نتیجه بدون گل مساوی مقابل السد به رختکن رفت.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در دومین مسابقه از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19 به مصاف تیم شارجه امارات رفت که نیمه اول بازی با نتیجه مساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

داور: بیت کریستوفر جیمز( استرالیا)

کمک داوران:آنتون اسکِتنین، اشلی وارویک بیچام( استرالیا)

گل: علی علیپور( دقایق 10 و 26) برای پرسپولیس خلفان ( دقیقه 25 )، مندز( دقیقه 1+45) برای شارجه

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، وحید امیری، مهدی ترابی، علی علیپور و کریستین اوساگونا

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب شارجه امارات: عادل الحوسنی، الحسن صالح، شاهین، کایو، محمد عبدالباسط، سالم سلطان، علی الظنحانی، عبدالله غانم، ریان مندیز، خلفان و شوکوروف

سرمربی: محمد عبدالعزیز

دقیقه 2:

ضربه کاشته پرسپولیس را مدافعان شارجه برگشت دادند و توپ برگشتی را اوساگونا زد که شوت او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 5:

ضربه آرنج بازیکن شارجه به صورت کمال کامیابی نیا باعث شکافتن ابرو این بازیکن شد.

دقیقه 8:

ضربه کاشته پرسپولیس را دروازه بان تیم الشارجه با یک شیرجه دفع کرد و توپ برگشتی را سیدجلال حسینی روی دروازه فرستاد که مدافعان توپ را دفع کردند.

دقیقه 10:

پاس دقیق مهدی ترابی در محوطه جریمه به علیپور رسید و او هم با یک شوت دقیق و فنی گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند.

دقیقه 13:

توپ در محوطه جریمه پرسپولیس به خلفان رسید و شوت او به سید جلال حسینی برخورد کرد و وارد دروازه نشد.

دقیقه 19:

توپ در محوطه جریمه به اوساگونا رسید و شوت بی دقت او در موقعیت عالی گلزنی از بالای دروازه شارجه به بیرون رفت.

دقیقه 25:

بازیکنان تیم پرسپولیس به راحتی محو حرکت تاکتیکی شارجه شدند و بازیکن شارجه به راحتی از مهدی شیری عبور کرد و توپ در محوطه جریمه به خلفان رسید و او هم گل تساوی تیم شاجره را زد.

دقیقه 26:

بازهم همکاری علیپور و ترابی پایه گذار گل شد. سرخپوشان یک دقیقه بعد از گل تیم شارجه توانست گل دوم را بازهم توسط علیپور به ثمر برساند. پاس ترابی در محوطه جریمه به علیپور رسید و او هم بعد از دریبل بازیکن مقابلش با یک شوت گل دوم سرخپوشان را زد.

دقیقه 34:

صالح حسن بازهم صاحب یک موقعیت گلزنی شد که این مرتبه او نتوانست از این فرصت استفاده کند و شوت بی دقت او از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 37:

شوت نورالهی به بازیکن شارجه برخورد کرد و راهی دروازه نشد. سرخپوشان در این دقیقه شانس داشتند که گل سوم پرسپولیس را هم بزنند.

دقیقه 42:

مندز به راحتی دو سه بازیکن پرسپولیس را جا گذاشت و توپ را در محوطه جریمه به خلفان رسید که علیرضا بیرانوند توانست به خوبی مانع گلزنی شارجه شود.

دقیقه 44:

پرسپولیس صاحب یک موقعیت گلزنی شد که شوت بازیکن پرسپولیس را دروازه بان راهی کرنر کرد. ضربه کرنر را مدافعان برگشت دادند و توپ به ترابی رسید که شوت او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 1+45:

بیرانوند از زاویه بسته گل مساوی را خورد.

سد بلندی به نام نیازمند مقابل یاران ژاوی

تیم فوتبال سپاهان ایران در دومین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف السد قطر رفت که این بازی در نیمه اول با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

داور: عزیز عظیموف (ازبکستان)

کمک‌ها:  روسلان سیراتزیدینوف - عاشور عثمانوف (ازبکستان)

ترکیب سپاهان ایران: پیام نیازمند، محمدطیبی، شایان مصلح، سعید آقایی، مرتضی منصوری، امیدنورافکن، مهدی کیانی، سروش رفیعی، محمدمحبی، سیدمحمدرضا حسینی و علی قربانی

سرمربی: امیرقلعه‌نویی

ترکیب السدقطر: سعد الشیب، طارق سلمان، پدرو میگل، بوعلام خوخی، یاسر عیسی، گابی فرناندز، جونگ وو ینوگ، نام تائه هی، حسن الهیدوس، اکرم عفیف، بغداد بونجاح

سرمربی: ژاوی هرناندز

دقیقه2

اکرم عفیف روی اشتباه خط دفاعی سپاهان صاحب توپ شد و با نفوذ به محوطه جریمه زردپوشان در موقعیت تک به تک با نیازمند قرارگرفت اما ضربه او را دروازه بان سپاهان دفع کرد و مانع گلزنی این بازیکن شد

دقیقه6

اکرم عفیف بازهم روی اشتباه مدافعان سپاهان پا به توپ وارد محوطهاین تیم شد و در موقعیت تک به تک با نیازمند قرار گرفت اما اینبار هم شوت او را دروازه‌بان سپاهان دفع کرد.

دقیقه8

حرکت خوب محمدرضا حسینی و نفوذ او به محوطه جریمه السد، با یک سانتر تندوتیز و خطرناک همراه شد که این توپ با دفع مدافعان حریف راهی کرنر شد.

دقیقه12

سانتر خطرناک از جناح راست محوطه جریمه سپاهان را نیازمند با خروجی به مقع به خوبی جمع کرد.

دقیقه33

بغدادبونجاح می‌رفت که در محوطه رجیمه سپاهان صاحب توپ شود و در موقعیت تک به تک با نیازمند قرار بگیرد اما تکل به موقع مصلح توپ او را راهی کرنر کرد.

دقیقه34

نفوذ حسینی به داخل محوطه جریمه السد او را در موقعیت شوتزنی قرار داد اما شوت این بازیکن که در حالت نامتعادل زده شود، با اختلاف از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.

دقیقه35

شوت نام تائه از پشت محوطه جریمه سپاهان با اختلاف اندک از کنار دروازه این تیم به بیرون رفت.

دقیقه38

ضربه سر سعید آقایی با بی دقتی راهی به دروازه حریف راه پیدا نکرد.

دقیقه41

سانتر دقیق و زمینی حسینی درون محوطه جریمه السد به محبی رسید اما او از این موقعیت عالی گلزنی استفاده نکرد و توپ را به بیرون زد.

دقیقه44

بونجاح در محوطه جریمه سپاهان صاحب توپ شد اما ضربه را نیازمند دفع کرد. در ادامه ضربه اکرم عفیف نیز با سیو عالی نیازمند راهی کرنر شد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا سپاهان پرسپولیس الشارجه امارات السد قطر لیگ قهرمانان آسیا نیمه اول با نتیجه محوطه جریمه سپاهان توپ در محوطه جریمه محوطه جریمه محوطه جریمه السد سپاهان صاحب توپ کنار دروازه دروازه بان پایان رسید بازیکن شارجه بیرون رفت رسید و او هم اکرم عفیف راهی کرنر دقیقه 2 شوت او

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۸۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان با شکست ملوان در انزلی دوباره مدعی شد

تیم فوتبال سپاهان با درخشش شهریار مغانلو برابر ملوان به پیروزی دو بر یک رسید.

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال ملوان وسپاهان از ساعت ۱۷ در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی به مصاف هم رفتند که سپاهان صاحب برتری دو بر یک شد.

مرتضی منصوریان با کمک‌های حسن ظهیری و محسن سلطانی قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

تیم‌های پنجم و سوم جدول در شرایطی به مصاف هم رفتند که ملوان پس از شکست هفته گذشته برابر پرسپولیس، در ورزشگاه خانگی به دنبال بازگشت دوباره به جاده برد بود و در سوی دیگر سپاهان که با کسب یک برد و یک مساوی در دو هفته اخیر از روند پرفراز و نشیب خود فاصله گرفته، در انزلی در پی ادامه این روند و بیشتر نشدن فاصله‌اش با صدر جدول بود.

ملوان با توجه به بازی در خانه هجومی‌تر آغاز کرد و خیلی زود هم توانست به گل برسد. در دقیقه ۱۲، محمدرضا رمضانی پاس رو به جلوی رضا جعفری را وارد دروازه میرزازاد کرد تا انزلی‌چی‌ها یک بر صفر پیش باشند.

در ادامه اگر چه سپاهان برای جبران گل خورده رو به جلوتر بازی کرد اما ملوان هم روی ضد حملات خطرناک نشان می‌داد و در دقیقه ۴۵ جعفری می‌توانست خودش و ملوان را دو گله کند اما ضربه مهاجم ملوان به تیر دروازه برخوردکرد. نیمه اول با تک گل ملوان به سود آنها به پایان رسید و سپاهانی‌ها برای جبران چشم به نیمه دوم داشتند.

نیمه دوم را سپاهان پرفشارتر شروع کرد و شهریار مغانلو پس از عبور از دروازه‌بان ملوان با خطای او در محوطه جریمه سرنگون شد تا منصوریان نقطه پنالتی را نشان دهد. مغانلو پشت این ضربه قرار گرفت و در دقیقه ۵۳ گل مساوی را وارد دروازه ملوان کرد.

فشار سپاهان برای زدن گل برتری ادامه داشت و در دقیقه ۷۳ ارسال کاوه رضایی از جناح راست را مغانلو در داخل شش قدم با یک تکل وارد دروازه ملوان کرد تا شاگردان ژوزه مورایس ۲ بر یک جلو بیفتند. در ادامه تلاش انزلی‌چی‌ها خانه برای فرار از شکست خانگی نتیجه‌ای نداشت و سپاهان توانست با نتیجه ۲ بر یک ملوان را شکست دهد. سپاهان با به دست آوردن دومین برد متوالی ۴۵ امتیازی شد و اختلافش را با صدر به ۸ امتیاز کاهش داد تا شانس‌های این تیم برای قهرمانی در ۶ هفته پایانی زنده بماند.

ملوان هم با قبول دومین شکست متوالی با ۳۸ امتیاز در رده پنجم باقی ماند.

ترکیب اولیه ملوان:

حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، میلاد باقری، آزمان اکوان، ابودر صفرزاده، مجید عیدی، پویا پورعلی، محمدرضا بردبار، محمد عمری، رضا جعفری و محمدرضا سلیمانی

سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب اولیه سپاهان:

نیما میرزازاد، میلاد زکی پور، هادی محمدی،سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، برایان دابو، امیدنورافکن، محمدکریمی، فرشاداحمدزاده، رضاشکاری و شهریارمغانلو

سرمربی: ژوزه مورایس

جدول رده‌بندی لیگ برتر در پایان هفته بیست‌وچهارم این رقابت‌ها در زیر آمده است: کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سپاهان 500 امتيازي شد حسرت سپاهان برای شکست ملوان 10 ساله شد

دیگر خبرها

  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • سیمئونه ممکن است سهمیه چمپیونزلیگ نگیرد
  • طارمی محور پیروزی پورتو در استادیوم شهرداری!
  • لیگ یک/ توقف نابهنگام مدعی صعود در تبریز
  • لیگ یک/حافظیه برد به خودش ندید
  • برد ارزشمند سپاهان و ذوب آهن برابر ملوان و آلومینیوم
  • ملوان برای شکست سپاهان، ستاره کم داشت!
  • سپاهان با شکست ملوان در انزلی دوباره مدعی شد