Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@08:49:50 GMT

تشرف بیش از 12000 زوج زیارت اولی به مشهد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۸۴۷۸

تشرف بیش از 12000 زوج زیارت اولی به مشهد

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی از تشرف بیش از 12هزار زوج زیارت اولی به مشهد مقدس در قالب بیست و سومین دوره مراسم ازدواج دانشجویی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی ستاد ازدواج دانشجویی، مهدی غلامی مقدم با اعلام این خبر گفت: طی سه ماه مهلت ثبت نام این دوره از مراسم ازدواج دانشجویی، بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ زوج دانشجو و 190 زوجِ استاد از دانشگاه های سراسر کشور ثبت نام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی با بیان اینکه از این تعداد، تاکنون حدود شش هزار زوج در قالب 11 کاروان به مشهد مشرف شده‌اند، افزود: در میان ثبت نام کنندگان، 12هزار و 500 زوج زیارت اولی و 63 زوج غیرایرانی حضور دارند.

وی در تشریح برنامه‌های درنظر گرفته شده برای شرکت کنندگان در مراسم اظهار کرد: سه روز اقامت رایگان در مشهد، مراسم فرهنگی معنوی در حرم مطهر رضوی، کارگاه آموزشی و جشن ازدواج با برنامه‌های مفرح، برگزاری مسابقات و اهدای جوایز، حضور در مناجات سحرگاهی حرم مطهر، ارائه مشاوره‌های فردی و گروهی از برنامه‌های پیش بینی شده برای زوج های دانشجو است.

غلامی مقدم با اشاره به ارتقای کیفیت هتل‌های محل اسکان دانشجویان و نزدیکی مسیرشان تا حرم مطهر رضوی، اضافه کرد: بیش از 300 اتاق درنظر گرفته شده، کمتر از پنج دقیقه تا حرم مطهر فاصله دارند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین طی تفاهم نامه‌ای که با مدیرعامل شرکت قطارهای مسافربری رجا صورت گرفته است، کلیه زوج های دانشجو که کد ملی آنان در سامانه ثبت نام ازدواج دانشجویی، درج و ثبت نام‌شان تایید شده است از تخفیف 25 درصدی بلیط بهره مند می‌شوند.

گفتنی است؛ طی مدت برگزاری بیست و سومین دوره مراسم ازدواج دانشجویی، حدود 20هزار زوج در قالب سی کاروان به مشهدمقدس مشرف می شوند.

انتهای پیام/ 70068

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجو مشهد ازدواج زوج مراسم ازدواج دانشجویی ستاد ازدواج دانشجویی زوج زیارت اولی حرم مطهر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۸۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر شهید لطیف‌زاده در مشهد تشییع و خاکسپاری شد

ایسنا/خراسان رضوی پیکر مطهر شهید لطیف‌زاده در مسیر مهدیه مشهد تا حرم مطهر رضوی تشییع و در گلزار شهدای بهشت رضا خاکسپاری شد.

جمعی از مردم، جانبازان و آزادگان مشهدی امروز ۸ فروردین با حضور در مراسم تشییع پیکر شهید ابوالفضل لطیف‌زاده، این جانباز ۷۰ درصد نخاعی را به منزل ابدی خود رهسپار کردند.

مراسم تشییع پیکر شهید لطیف‌زاده در مهدیه مشهد برگزار  و مردم حاضر در این مراسم پس از وداع با این شهید جانباز، پیکر او را تا حرم مطهر رضوی تشییع کردند.

پس از اقامه نماز بر پیکر شهید لطیف‌زاده در حرم مطهر، پیکر پاک شهید به گلزار شهدای بهشت رضا منتقل و به خاک سپرده شد.

هم چنین برخی از حاضرین در این مراسم با در دست‌ داشتن یادداشت‌هایی در محکومیت جنایات اسرائیل در غزه، بر حمایت همیشگی خود از آرمان فلسطین تاکید کردند.

ابوالفضل‌ لطیف زاده در هشتم فروردین‌ماه ۱۳۴۳ در شهر دامغان متولد و با شروع جنگ تحمیلی به عنوان پاسدار به جبهه‌های جنگ اعزام شد و در ۲۹ تیرماه سال ۱۳۶۱ در پاسگاه زید عراق از ناحیه ستون فقرات مجروح و به درجه رفیع جانبازی نائل آمد و پس از ۴۲ سال تحمل رنج و درد ناشی از جراحات جنگ در ششم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ به درجه رفیع شهادت رسید و به یاران شهیدش پیوست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قطار شهری مشهد در شب های قدر رایگان است
  • سرویس‌دهی رایگان قطار شهری مشهد در شب‌های قدر
  • فیلم/ مراسم ازدواج آسان در نمایشگاه قرآن
  • جشن میلاد امام حسن (ع) و تقدیر از روزه اولی‌ها ویژه مهاجرین مقیم فشاپویه + فیلم و تصاویر
  • پیکر مطهر شهید لطیف‌زاده در مشهد تشییع و خاکسپاری شد
  • جشن تکریم ۴۰۰ روزه اولی‌ در باغ خاتون مشهد
  • جشن تکریم ۴۰۰ روزه اولی‌ در باغ خاتون مشهد + فیلم
  • زوج‌های جوان کیک بزرگ ۱۵۰ کیلویی را برش زدند + تصاویر
  • اطعام روزه اولی‌ها در اشکذر
  • برگزاری جشن فرشته‌های روزه اولی اراک