Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یعقوب سلیمانی بعد از ظهر سه شنبه در مراسم اختتامیه جشنواره ره آورد سرزمین نور که در مجتمع فرهنگی و هنری مجتمع ولایت سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزار شد، عنوان کرد: دانش آموزان و دانشجویان با توجه به وظایف سنگینی که در سنگر علم و دانش عهده دار آن هستند به عنوان سفیران شهدا در دفاع از انقلاب و خنثی سازی توطئه‌های دشمنان محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه در انتقال آرمان‌های شهدا بایستی از زبان هنر به خوبی سود جست، افزود: در برگزاری جشنواره‌های استانی و ملی رهاورد سرزمین نور به دنبال تحقق این مهم هستیم.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه پاسداران یادآور شد: جوانان نقش مهمی در حفظ و اعتلای آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی عهده دار هستند و بایستی در پرداخت به مسائل فرهنگی در بین آینده سازان جامعه کوشا باشیم.

سلیمانی از اردوهای راهیان نور به عنوان عرصه‌ای برای روایت رشادتهای سربازان و ایثارگران کشورمان در دفاع از کشور یاد کرد و ادامه داد: اجرای کیفی برنامه‌های راهیان نور بهترین فرصت برای شناخت حقیقی ایثارگران و تداوم راه شهدا و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت خواهد بود.

کد خبر 4856438

منبع: مهر

کلیدواژه: یعقوب سلیمانی سپاه پاسداران اردوهای راهیان نور انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر بارش برف ایلام بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس شهرکرد قزوین انقلاب اسلامی ایران گرگان بیرجند قاسم سلیمانی راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۸۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم

فرمانده پایگاه شکاری نوژه همدان گفت: به جهانیان اعلام می‌کنیم که برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم، البته دشمن را دنبال می‌کنیم، در موقع نیاز با اقتدار خواهیم جنگید و تا آخرین قطره خون برای آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی می‌جنگیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، سرتیپ دوم خلبان پرویز مرادبکی امروز _ چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در برنامه رژه نیروهای مسلح در همدان، اظهار کرد: امام خمینی (ره) با تدبیر خود نقشه شوم دشمنان برای منحل کردن ارتش را بر هم زد و امام راحل، ارتش را شجره طیبه خواند.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در موقعیت‌های مختلف از جمله پیروزی انقلاب اسلامی نقش اساسی داشته است و در جنگ پا به پای سایر نیروهای امنیتی جنگیده و شجاعت‌هایی را آفریده است.

فرمانده پایگاه شکاری نوژه همدان با بیان اینکه ارتش در حوزه جهاد سازندگی و خودکفایی اقدامات خوبی انجام داده است، خاطرنشان کرد: حضور ارتش در آسمان و زمین در جای جای منطقه، تنها گوشه‌ای از اقتدار ارتش است و امروز، ارتش تحت لوای ولایت فقیه در اوج قدرت قرار گرفته است.

ارشد نظامی آجا در استان همدان و فرمانده پایگاه شکاری نوژه همدان ادامه داد: از آرمان‌های امام و شهدا ذره‌ای عقب ننشسته‌ایم و افتخار می‌کنیم که پا به پای دیگر نیروهای مسلح وعده صادق را به سرانجام می‌رسانیم.

مرادبکی تصریح کرد: از همین تریبون به جهانیان اعلام می‌کنیم که برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم، البته دشمن را دنبال می‌کنیم و در موقع نیاز با اقتدار خواهیم جنگید و تا آخرین قطره خون، برای آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی می‌جنگیم.

کد خبر 745415

دیگر خبرها

  • اعزام ۱۵ هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان‌نور و پیشرفت
  • تجدید پیمان با آرمان شهدا
  • یادواره های شهدا منتقل‌کننده دغدغه‌مندی شهدا به مخاطبین باشد
  • نقش موثر هنر در انتقال اندیشه شهدا به نسل آینده + عکس
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن
  • اعلام زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد
  • برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم
  • دانش‌آموزان در ۴ درس امتحان نهایی می‌توانند تک ماده کنند