Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم ولی زاده گفت: کمک هاو همکاریهای دستگاه های اجرایی استان در تهیه و تدارک نیروی انسانی و امکانات برای برگزاری انتخابات قابل تقدیر است .

‍به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛  ولیزاده روز سه شنبه در شورای اداری استان ، اظهارکرد: در تاریخ انقلاب ما ایامی وجود دارند که به یاد ماندنی هستند و باید برای بزرگداشت و تکریم آنها برنامه ریزی داشته باشیم، انتخابات پیش‌رو نیز همین گونه است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ضمن تقدیر از  دستگاه های دولتی استان ،افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی نیازمند مشارکت همگانی نهاد های اجرایی استان می باشد و تأمین نیروی انسانی و تدارکات توسط دستگاه های دولتی استان به خوبی انجام شده است .

 ولیزاده تصریح کرد: در استان لرستان بر اساس آمارهای اعلام شده ۱۴۸۹ شعبه اخذ رأی وجود دارد که به طور تقریبی نیاز به تامین ۳ هزار دستگاه خودرو جهت ایاب و ذهاب ضروری است و تأمین نیروی انسانی حاضر در شعب اخذ رأی نیز باید به خوبی انجام شود که همکاری و حضور همه جانبه دستگاه‌های اجرایی را بیش از پیش می طلبد .

او گفت: تهیه تدارکات و امکانات شعب اخذ رأی مانند سیستم های کامپیوتری و دستگاه های مورد نیاز از دیگر تمهیداتی است که باید اندیشیده شود ‌.

ولی زاده خاطر نشان کرد: دستگاههای مرتبط انجام اقدامات زیرساختی مانند حفاری ها که امکان قطع سیستم های ارتباطی وجود دارد را یک روز قبل از انتخابات متوقف نمایند همچنین آن دسته از ادارات که از فضای اداری آنها به عنوان شعبه اخذ رای استفاده می شود هر گونه نقص در زمینه آب، برق، گاز و تلفن را هر چه سریعتر رفع نمایند تا در برگزاری انتخابات مشکلی بوجود نیاید .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیریت تأمین نیروی انسانی برگزاری انتخابات نیروی انسانی شعبه اخذ اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۸۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات حمایت از حقوق مصرف کنندگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: انتخابات حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان با توجه به تأیید هئیت نظارت شهرستانی و استانی، خرداد ماه به صورت همزمان و سراسری در کشور  برگزار می‌شود. 
علی یونسی پور افزود: فراخوان از طریق روزنامه‌های کثیرالانتشار یا محلی اطلاع رسانی می‌شود. 
او ادامه داد: سایر مردم می‌توانند برای عضویت در این انجمن به سامانه جامع عضویت حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان یا سایت انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان مراجعه کرده و اطلاعات را بارگذاری و کارت عضویت دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • کشف یک دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • برگزاری الکترونیک دور دوم انتخابات مجلس
  • هند؛ پرجمعیت‌ ترین کشور دنیا در آستانه برگزاری طولانی‌ ترین انتخابات
  •  تعزیر و خاموشی ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • اولویت نخست آموزش و پرورش تامین نیروی انسانی است
  • جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت
  • بسیاری سعی می کردند ایران را کشوری ترسو قلمداد کنند
  • برگزاری انتخابات حمایت از حقوق مصرف کنندگان
  • پیام نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پی عملیات غرورآفرین و مهم «وعده صادق»
  • برگزاری دور دوم انتخابات در دو حوزه خوزستان/ اتصال عمده دستگاه‌های احراز هویت به بانک اثرانگشت