Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرح گل های هر دو بازی:

دقیقه ۱۰ گل نخست پرسپولیس توسط علی علیپور: نفوذ بازیکنان پرسپولیس از سمت چپ و پاس بی نقص و تماشایی مهدی ترابی در عمق به علی علیپور رسید و این بازیکن در شش قدم با ضربه‌ای به گوشه مخالف دروازه میزبان را گشود.

دقیقه ۲۷ گل اول الشارجه توسط محمد خلفان: تکروی کایو از سمت راست خط دفاعی پرسپولیس و ورود او با محوطه جریمه با مشایعت بدون آزار سیدجلال حسینی مواجه شد و این بازیکن با حرکت عرضی به سمت تیر دورتر شوت زد که با ضربه تمام کننده خلفان همراه شد و این مهاجم خارجی دروازه بیرانوند را در غفلت انصاری گشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه ۲۷ گل دوم پرسپولیس توسط علی علیپور: حرکت عرضی و پاس ترابی در بیرون از محوطه جریمه به علیپور رسید و او با کنترل خوب، وارد محوطه شد و پس از جاگذاشتن دو مدافع حریف با ضربه‌ای زمینی و سنگین توپ را از دروازه بان شارجه عبور داد و گل دوم را هم به ثمر رساند.

دقیقه ۴۵+۱ گل دوم الشارجه توسط رایان مندس: جناحین خط دفاع پرسپولیس بسیار متزلزل بود و این بار از سمت چپ دفاعی پرسپولیس رایان مندس نفوذ کرد و شجاع خلیل زاده را هم با راحتی دریبل زد و با شوتی فوق العاده دروازه بیرانوند را باز کرد تا این تیم بازنده به رختکن نرود.

 

لحظات حساس بازی الشارجه و پرسپولیس:

دقیقه ۱۳: بازیکنان الشارجه به موقعیت خوبی رسیدند و کایو موقعیت سازی کرد، ولی شوت خلفان به سیدجلال خورد و گل نشد.

دقیقه ۱۵: سانتر زیبای شیری با کنترل اوساگوآنا همراه شد و علیپور شوت خود را زد که دروازه بان شارجه شیرجه بلند این توپ را گرفت.

دقیقه ۳۴: فرار حسن از تله آفساید پرسپولیسی‌ها باعث شد تا او تک به تک شود، اما ضربه اش از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۵: شوت کایو پس از حرکت خطرناک عرضی با فاصله اندک تبدیل به گل نشد.

دقیقه ۴۲: حرکت تکنیکی مندس و پاس او، بازیکنان الشارجه را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه خلفان را بیرانوند به کرنر فرستاد.

دقیقه ۴۴: شوت مهدی ترابی از زاویه بسته را دروازه بان الشارجه به کرنر فرستاد.

 

لحظات حساس بازی السد و سپاهان:

دقیقه ۱: اکرم عفیف در موفعیت تک به تک با نیازمند قرار گرفت که دروازه بان تیم سپاهان به خوبی توپ را بازگشت داد و در ادامه شایان مصلح خطر را به طور کلی دفع کرد. این فرصت می توانست شیرازه زردها را بهم بریزد.

دقیقه ۷: حرکت انفرادی زیبای حسینی با گذاشتن دفاع مستقیمش و ارسال به دهانه دروازه همراه شد، ولی قبل از اینکه توپ به نورافکن برسد، با ضربه مدافع السد راهی کرنر شد.

دقیقه ۱۱: در شرایطی که السد از سمت راست خط دفاعی سپاهان در حال فشار آوردن روی دروازه سپاهان است، یک ارسال دیگر با خروج به موقع نیازمند به جایی نرسید.

دقیقه ۲۱: در شرایطی که حسن الهیدوس در موقعیت تک به تک قرار گرفته بود، پیام نیازمند ضربه چیپ این بازیکن را به خوبی دفع کرد. 

دقیقه ۳۴: شوت نام تائه هی با اختلاف کمی از کنار تیرک عمودی دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۴۰: بهترین موقعیت بازی روی حرکت حسینی از سمت چپ خط دفاعی السد به دست آمد و او توپ را برای محبی در موقعیت تک به تک با الشیب قرار داد، ولی ضربه محبی کم دقت بود و با فاصله کمی راهی اوت شد. 

دقیقه ۴۴: پیام نیازمند دو مرتبه روی ضربات بغداد بونجاح و اکرم عفیف دروازه تیمش را نجات داد تا کمک کند تیمش بدون گل خورده به رختکن برود.

 

قلعه نویی به دنبال گرفتن امتیاز در خانه السد ژاوی

سپاهان در بازی نخست نشان داد که این فصل به عنوان یکی از مدعیان فتح جام در آسیا مطرح است و السد نیز با ستاره هایش که زیر نظر ژاوی کار می کنند، می خواهد به فینال برسد. زردپوشان که سه فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا دور مانده بود، شروعی مقتدرانه در بازگشت داد و توانست با ۴ گل از محبی، کی روش، رفیعی و محبی، نماینده امارات را شکست دهد. در سوی دیگر دو تیم السد و النصر در عربستان به مصاف هم رفتند که تساوی ۲ بر ۲ حاصل کار دو تیم دیگر مدعی گروه سوم شد. السد در خانه به نتیجه‌ای غیر از پیروزی نخواهد اندیشید و شاگردان امیرقلعه نویی نیز تمام تلاش شان را می‌کنند تا دست خالی از ورزشگاه جاسم بن حمد خارج نشوند که اگر این اتفاق بیفتد، سپاهان با اندوخته ای مناسب در دو بازی حساس نخستین با اصفهان بر می گردد.

 

پرسپولیس با یحیی در آسان ترین آزمون بیرون خانه

خیلی ها الشارجه را ضعیف ترین تیم گروه پرسپولیس می دانند و معتقدند شاگردان یحیی باید هر شش امتیاز مصاف با این تیم را کسب کنند تا شانس صعود را داشته باشند.

پرسپولیس در دومین بازی آسیایی خود که حساسیت فوق العاده ای پیدا کرده ، می خواهند طلسم گلزنی را بشکند و دومین شکست را به تیم پرستاره اما ناهماهنگ شارجه وارد نماید. هر دو تیم در هفته نخست بازی خود را واگذار کردند و حالا شرایط سختی دارند. مدافع عنوان قهرمانی لیگ ایران، در روز بازگشت سیدجلال حسینی و محمد انصاری در شرایطی میهمان قهرمان امارات است که هر دو تیم با هدایت سرمربی داخلی مقابل هم صف آرایی می‌کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیام مردم تبریز سپندارمذگان دادگاه روح الله زم آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لیگ قهرمانان آسیا گزارش زنده الشارجه پرسپولیس علی علیپور سپاهان السد قطر تابناک ورزشی قیام مردم تبریز سپندارمذگان دادگاه روح الله زم آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب علی علیپور دروازه بان سمت چپ همراه شد خط دفاعی تک به تک خط دفاع گل دوم دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۸۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتالانتا صفر - لیورپول 1: مثل آواز قو!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول پس از شکست ۳-۰ در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا، با هدف کامبک و صعود به برگامو رفت اما فقط موفق به زدن یک گل، آن هم از روی ضربه پنالتی شد و نتوانست به مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا برسد.

تلاش قرمزها از همان دقیقه اول آغاز شد. در دقیقه ۷ پس از برخورد سانتر آرنولد به دست راجری، داور به سود لیورپول پنالتی اعلام کرد. محمد صلاح مسئولیت زدن ضربه را به عهده گرفت و با فرستادن توپ به سمت راست و فریب دروازه‌بان بازی را ۱-۰ کرد.

ویدئو: 330377

در دقیقه ۱۴ روی ضدحمله‌ای سریع، کوپماینرز می‌توانست بازی را مساوی کند اما ضربه‌اش را آلیسون مهار کرد.

در ادامه حملات لیورپول با دفاع خوب بازیکنان آتالانتا دفع شدند و آنها روی چند ضد حمله موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای به دست آوردند.

در یکی از ضد حملات آتالانتا در دقیقه ۲۸ شوت خطرناک میرانچوک را کوناته به خوبی دفع کرد.

در ادامه اتفاقی در نیمه اول رخ نداد و فقط آتالانتا در دقیقه ۴۰ به گل رسید که به دلیل آفساید رد شد.

در نیمه دوم هم آتالانتا با حملاتش بارها لیورپول را آزار داد. در دقیقه ۵۰ پاس میرانچوک به ادرسون رسید اما ضربه او را آلیسون مهار کرد.

پنج دقیقه بعد صلاح در مقابل دروازه آتالانتا به توپ رسید اما ضربه‌اش را موسو به زیبایی گرفت.

دقایقی بعد سانتر آرنولد با ضربه سر فن‌دایک دروازه آتالانتا را تهدید کرد اما موسو یک بار دیگر با واکنشش مانع گلزنی قرمزها شد.

در دقیقه ۶۸ شوت اسکاماکا از لبه محوطه جریمه به شکل خطرناکی از کنار دروازه آلیسون راهی اوت شد.

در دقیقه ۷۵ خاکپو شانسش را امتحان کرد اما شوت او در پشت محوطه هم راهی به دروازه نداشت.

در ۱۵ دقیقه پایانی بازیکنان آتالانتا به خوبی بازی را مدیریت کردند و در دفاع هم مانع لیورپولی‌ها شدند و شاگردان کلوپ در خلق موقعیت ناتوان بودند.

در نهایت بازی با سوت داور به پایان رسید و لیورپول با شکست ۳-۱ در مجموع دو بازی رفت و برگشت از دور رقابت‌ها کنار رفت.

دیگر خبرها

  • آتالانتا صفر - لیورپول 1: مثل آواز قو!
  • پرسپولیس در خانه قعرنشین، صدرنشین شد!
  • دشت سه امتیازی سرخ‌ها در آبادان/ پرسپولیس موقتا صدرنشین شد
  • صدرنشینی پرسپولیس با آتش‌بازی مقابل نفت + فیلم
  • طوفان پرسپولیس در آبادان؛ صدر جدول قرمز شد
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • ترابی نه، عالیشاه به 5 رسید
  • گزارش زنده: صنعت نفت ۰- پرسپولیس ۰
  • جانشین نیازمند روی دور کلین‌شیت!
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان