Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@18:32:18 GMT

شهرداری ساری سال آینده 460 میلیارد تومان بودجه دارد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۸۵۹۴

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری، کوروش یوسفی روز سه شنبه در شصت و چهارمین جلسه شورای شهر ساری گفت: از این میزان 254 میلیارد تومان بودجه عمرانی است که 30 درصد نسبت به بودجه گذشته کاهش داشته است.

این عضو شورای اسلامی شواری اسلامی شهر ساری گفت: بودجه عمرانی برای اجرا به سازمان های وابسته شهرداری اختصاص می یابد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمسیون بودجه شورای اسلامی شهر ساری افزود: از این میزان 206 میلیارد تومان بودجه جاری است که نسبت به بودجه امسال که 193 میلیارد تومان بوده 4 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه 35 درصد درآمد سال 98 محقق شد، گفت: تلاش کردیم بودجه امسال را واقعی ببندیم.

یوسفی افزود: این بودجه متناسب با اسناد بالادستی ، ابلاغ وزارت کشور ، وضعیت اقتصادی و متناسب با تحقق بودجه شهرداری تعیین شد.

تاکید بر درآمد پایدار

علی اکبر زلیکانی دیگر عضو شورای اسلامی شهر ساری بر ایجاد درآمد پایدار توسط شهرداری تاکید و گفت: شهرداری با ایجاد زیر ساخت برای درآمد پایدار سال آتی تلاش کند.

وی با بیان اینکه در روند تحقق درآمدی ضعیف عمل کرده و پایین آمدیم،اضافه کرد: درآمد مقدم بر هزینه است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: 6 ماه نخست سال بهترین زمان برای فعالیت عمرانی است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بودجه درآمد شورای اسلامی شهر شورای شهر ساری شورای اسلامی شهر ساری میلیارد تومان بودجه درآمد پایدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۸۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ درصد درآمد عوارض خروج از کشور در اختیار گردشگری قرار گیرد

عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره افزایش عوارض خروج از کشور در لایحه بودجه ۱۴۰۳ بیان کرد: در نشست مشترکی که با سازمان برنامه و بودجه داشتیم مساله عوارض خروج از کشور به صورت جدی از طرف ما مطرح شد ما معتقدیم این عوارض باید برای تقویت زیرساخت‌های گردشگری کشور باشد در مقطعی که چنین چیزی از نظر تاریخی تعیین شده آقای نوبخت بارها اعلام کرد که دلیل این عوارض تقویت زیرساخت‌های گردشگری است.

وی گفت: اکنون این عوارض گرفته می‌شود ولی بیشتر به منابع عمومی تخصیص پیدا می‌کند در جلسه‌ای که با مسؤولان سازمان برنامه و بودجه داشتیم، دوستان به استدلال ما معتقد بودند من هم این مساله را در دولت مطرح کردم و مورد تاکید قرار گرفت. فکر می‌کنم با استدلالی که پشت این مساله است؛ مجلس هم آن را تصویب کند. عدد این هم حدود ۴ تا ۵ هزار میلیارد است و اگر درصد مناسبی به گردشگری اختصاص داده شود حتماً نقش مؤثری در ارتقای زیرساخت‌ها خواهد داشت. فکر می‌کنم امسال بتوانیم بخشی از این اعتبارات را بگیریم.

ضرغامی با بیان اینکه پیشنهاد کردیم حداقل ۳۰ درصد از کل درآمد حاصل از دریافت عوارض خروج از کشور در اختیار ما قرار گیرد، گفت: ما استدلال خود را کردیم آنها هم دلایلی دارند که جاهای دیگر هم در گردشگری مؤثر هستند ولی ما فعلاً برای دریافت ۳۰ درصد پیگیری می‌کنیم تا به زیرساخت‌های گردشگری تعلق بگیرد.

کد خبر 6079973 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • شهرداری با پرداخت نکردن بازار کار شورا را مقابل کارکنان شهرداری قرار داد
  • تعیین ردیف بودجه برای حفظ و مرمت آثار تاریخی اراک
  • تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ منوط به مشارکت مردم است
  • بررسی ظرفیت‌های مصوب شده قم در قانون بودجه ۱۴۰۳
  • نخستین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • اولین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • حاجی بابایی: افزایش قیمت نفت تغییری در بستن بودجه ایجاد نمی‌کند
  • جزییات بودجه شهرداری همدان در دسترس مردم قرار گرفت
  • رشد ۵۸۳ درصدی درآمد حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری قم
  • ۳۰ درصد درآمد عوارض خروج از کشور در اختیار گردشگری قرار گیرد