Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پیش از آغاز دیدار تیم های السد قطر و سپاهان ایران در لیگ قهرمانان آسیا،باشگاه السد با اهدای پیراهنی به امیر قلعه نویی از سرمربی تیم سپاهان تقدیر به عمل آورد.

ژاوی هرناندز هافبک سابق تیم بارسلونا و مربی فعلی تیم السد قطر با اهدای پیراهن شماره 16 السد با نام "امیر" به امیر قلعه نویی-شماره‌ای که زمانی در دهه 80 با آن برای السدی ها به میدان می‌رفت- از او تقدیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار تیم های السد و سپاهان در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

254 251

کد خبر 1354260

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه سپاهان لیگ قهرمانان آسیا ژاوی هرناندز امیر قلعه نویی قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۸۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم

به گزارش ورزش سه، وحید امیری در حاشیه مراسم اختتامیه برنامه قهرمان ایران درباره انتخاب پیروزی تیم ملی فوتبال مقابل ژاپن به عنوان برترین صحنه سال ورزش کشور اظهار داشت: جا دارد از از مردم عزیز کشورمان تشکر کنم که با آرای خیلی خوبی به تیم ملی فوتبال رای دادند و صحنه ماندگاری را که بچه‌ها مقابل ژاپن افتخار آفریدند، انتخاب کردند. امیدوارم بچه‌های تیم ملی در ادامه راه بتوانند جوابگوی این محبت و لطف باشند.

او که به دلیل مصدومیت در بازی ایران و ژاپن غایب بود، درباره این مسابقه گفت: باور کنید یکی از بهترین روزهای فوتبالی‌ام بود و کلی کیف کردیم. از راه دور از بازیکنان تشکر کردم و برای آنها آرزوی موفقیت کردم اما متاسفانه نتوانستیم به فینال برسیم.

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا با توجه به بحثی که درباره جوانگرایی می‌شود، از دعوت به تیم ملی ناامید نشده است، گفت: اول اینکه امروز با توجه به مسئولیتی که بر عهده من بود، اینجا آمدم و جا دارد تشکر کنم. ما به عنوان یک سرباز در خدمت تیم ملی هستیم و هر زمان آقای قلعه‌نویی صلاح بداند و ما بتوانیم به تیم ملی کمک کنیم، قطعا این آمادگی را داریم که در خدمت‌شان باشیم.

امیری درمورد واگذاری پرسپولیس و استقلال گفت: باید به هواداران هر دو تیم به خاطر این اتفاق که سال‌ها منتظرش بودیم، تبریک ویژه‌ای بگویم‌. امیدوارم شاهد روزهای خوبی برای فوتبال کشورمان باشیم، چراکه بخش زیادی از قدرت فوتبال ایران بستگی به این دو باشگاه دارد. امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی رخ بدهد.

او در خصوص رقابت با استقلال برای کسب قهرمانی عنوان کرد: ما با بچه‌ها صحبت کردیم و برای تمام تیم‌ها احترام قائل هستیم اما تمام تمرکزمان روی کار خودمان است و بازی به بازی پیش می‌رویم‌. امیدوارم در نهایت هر تیمی که لایق‌تر است قهرمانی را به دست بیاورد.

هافبک پرسپولیس درباره رقابت بیانیه‌نویسی دو تیم در خارج از زمین مسابقه گفت: متأسفانه این اتفاقات در فوتبال ما وجود دارد اما امیدوارم همه اتفاقات فوتبالی درون زمین رقم بخورد و روح جوانمردی که همیشه در ورزش ایران هست، در فوتبال هم اتفاق بیفتد.

دیگر خبرها

  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد
  • مربی جدید تراکتور با اجازه قلعه نویی انتخاب شد!
  • من استرس رفتن علی دایی را داشتم | زوج من و مهدوی کیا نادیده گرفته شد
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی!
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی و کی‌روش!
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی