Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-29@09:27:18 GMT

مادورو: از نبرد نظامی هراسی نداریم

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۸۶۰۴

به گزارش خبرگزاری فرانسه، «نیکلاس مادورو» رئیس جمهوری ونزوئلا در سخنانی اعلام کرد: ما جنگ نمی‌خواهیم؛ ما خشونت نمی‌خواهیم، ما خواستار تروریسم نیز نیستیم، اما از نبرد نظامی نیز هراسی نداریم. ما می‌خواهیم صلح را تضمین کنیم.

رئیس جمهوری ونزوئلا در این خصوص ادامه داد: دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری ایالات متحده فکر می‌کند که ورود به ونزوئلا آسان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمریکا عده‌ای مزدور را برای تهاجم به کشور ما جمع کرده است.

«نیکلاس مادورو» در ادامه گفت که گروهی دوره دیده در کلمبیا قصد دارند بی سر و صدا وارد کشور شده و به واحدهای نظامی ما حمله کنند.       

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: رئیس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۸۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد اسلامی: ایران حامی همیشگی فلسطین است

یکی از مسئولان جهاد اسلامی با اشاره به حمایت همیشگی جمهوری اسلامی ایران از مردم و مقاومت فلسطین تاکید کرد که همه طرف‌های محور مقاومت بر شکست دشمن صهیونیستی تاکید دارند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «احسان عطایا» از اعضای ارشد دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی به ابعاد سفر هیئت مقاومت فلسطین به تهران و اهمیت روابط مستحکم میان طرف‌های محور مقاومت منطقه اشاره کرد.

احسان عطایا در گفت‌وگو با المیادین اظهار داشت که هیئت مقاومت فلسطین در تهران با مقامات جمهوری اسلامی ایران درباره توسعه روش‌های مقاومت و بررسی نقاط ضعف دشمنان گفت‌وگو کردند.

وی افزود که محور مقاومت در یک نبرد واحد قرار دارد و مقامات جمهوری اسلامی ایران بر ادامه حمایت و پشتیبانی از مقاومت فلسطین تاکید کردند.

این مسئول جهاد اسلامی در ادامه به روابط این جنبش با حماس اشاره و تاکید کرد که هماهنگی میان دو طرف در سطح عالی ادامه دارد و دیدارهای مستمری میان مسئولان آنها انجام می‌شود. همچنین حماس و جهاد اسلامی در چارچوب یک ائتلاف قوی در سطوح میدانی و سیاسی قرار دارند.

احسان عطایا تصریح کرد که مقامات جمهوری اسلامی ایران در خلال نشست‌هایی که با هیئت مقاومت فلسطین برگزار شد تاکید کردند این نبرد، نبرد همه است و باید همه، تلاش‌های خود را بر شکست دشمن متمرکز کنند.

وی اظهار داشت: برادران ما در ایران همواره بر حمایت خود از فلسطین و مقاومت آن در این نبرد تاکید کرده‌اند. همه طرف‌های محور مقاومت بر شکست دشمن صهیونیستی و محور دشمنان تاکید دارند و نبرد طوفان الاقصی یک معادله بازدارندگی بزرگ در برابر دشمنان ایجاد خواهد کرد که همه را شگفت زده می‌کند.

اسماعیل هنیه: ایران در صف مقدم حمایت از آرمان فلسطین استاستقبال امیرعبداللهیان از هنیه در تهران

روز سه شنبه اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در رأس هیئتی سیاسی وارد تهران شد و با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، مقام معظم رهبری و همچنین حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

هنیه در دیدار با مقام معظم رهبری ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران از مسئله فلسطین و به‌خصوص مردم غزه، گزارشی از آخرین تحولات میدانی و سیاسی جنگ غزه ارائه کرد و گفت: صبر و ایستادگی مثال‌زدنی مردم غزه و نیروهای مقاومت در این شش ماه، که ناشی از ایمان راسخ آنان است موجب شده است دشمن صهیونیستی به هیچ یک از اهداف راهبردی خود در جنگ غزه، دست نیابد.

سفر رئیس دفتر سیاسی حماس به تهران را می‌توان در راستای رساندن یک پیام مهم به جوامع بین‌المللی در خصوص نقش ایران در حمایت از محور مقاومت به ویژه مقاومت فلسطین ارزیابی کرد، سفری که سیگنال‌هایی را برای کشورهای جهان خصوصاً حامیان رژیم صهیونیستی در بر داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جهاد اسلامی: ایران حامی همیشگی فلسطین است
  • موضع گیری جدید پوتین درباره جنگ با ناتو | تصمیم روسیه برای حمله به اروپا پس از اوکراین ؛ بی معنی و مرخرف است
  • فیلیپین؛ ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد
  • «ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد»
  • ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد | ماجرای سرقت نفت ایران توسط آمریکا
  • فیلیپین : ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌ نیکلاس را آزاد کرد
  • دولت انگلیس در مدار چین ستیزی
  • فیلیپین: ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد
  • خالد مشعل: با صلابت میدان نبرد و مذاکرات را مدیریت می‌کنیم
  • مادورو از خنثی شدن دو طرح ترور علیه خود طی ۱۵ روز گذشته خبر داد