Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، گزیده‌ای از اخبار جالب و خواندنی سراسر جهان در تاریخ بیست و نهم بهمن ماه را با کلیک بر روی لینک خبر بخوانید.

نجَباء تصمیم خود برای حمله به آمریکا را گرفته است

به‌ نوشته روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست، تندتر شدن لحن تهدید‌های مسئولان ارشد جنبش نُجَباء در هفته اخیر نشان می‌دهد آن‌ها برای هدف قرار دادن نیرو‌های آمریکایی تصمیم خود را گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آمریکا جلوی مذاکره عربستان با ایران را گرفت

روزنامه البناء با استناد به اطلاعات منابع فرانسوی اعلام کرد، پس از ماجرای حمله به تاسیسات آرامکوی عربستان، سعودی‌ها برای مذاکره با ایران ابراز تمایل کردند، اما آمریکا آن‌ها را منصرف کرد.

 

اختلافات سیاسی در واشنگتن بالا گرفت/ دقیقه‌ای ۱۰۰ امضا پای تومار استعفای وزیر دادگستری آمریکا

دخالت‌های رئیس‌جمهور و وزیر دادگستری آمریکا در پرونده قضایی مشاور ترامپ، تقاضا‌ها برای استعفای ویلیام بار را بیشتر کرده است.

 

سندرز: ترامپ دروغگویی تمام عیار است که دولتی فاسد را اداره می‌کند

نامزد انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا در اظهاراتی ضمن «فاسد» خواندن نظام سیاسی این کشور، دونالد ترامپ را دروغگویی تمام عیار و خطرناک‌ترین رئیس‌جمهور آمریکا معرفی کرد.

 

هشدار عمان درباره بروز درگیری در تنگه هرمز

با افزایش حضور کشتی‌های جنگی کشور‌های مختلف در خلیج فارس به بهانه تامین امنیت تنگه هرمز، وزیر خارجه عمان درباره بروز درگیری در این منطقه هشدار داد.

 

رئیس بیمارستان ووهان نیز قربانی کرونا شد

رئیس بیمارستان ووهان چین، در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد.

 

شرمن ترور سردار سلیمانی را اقدامی پرخطر خواند

مذاکره‌کننده ارشد آمریکا در گفت‌وگوهای هسته‌ای در اظهاراتی با انتقاد از رئیس‌جمهور این کشور، جنایت واشنگتن در به شهادت رساندن فرمانده بزرگ ایرانی را اقدامی پرخطر توصیف کرد.

 

این بار نامزد حزب دموکرات، ترامپ را دست انداخت

«پیت بودجج» گفت چنانچه ترامپ پس از شکست در انتخابات آتی، نتیجه را نپذیرد و نخواهد کاخ‌سفید را ترک کند می‌تواند آنجا بماند و کار‌های روزمره را انجام دهد.

 

افشاگری نیویورک‌تایمز از علت موافقت ترامپ با برگزاری مذاکرات با طالبان

روزنامه نیویورک تایمز فاش کرد رئیس‌جمهور آمریکا ساعاتی پس از کشته شدن نظامیان این کشور به دست سرباز افغانستانی، به آغاز مذاکرات صلح با طالبان چراغ سبز نشان داد.

 

هر دو ساعت یک مادر و شش نوزاد در یمن می‌میرند

یونیسف فاش کرد به دلیل کمبود خدمات بهداشتی ناشی از محاصره و جنگ در یمن، هر دو ساعت یک مادر و شش نوزاد، جان خود را از دست می‌دهند.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ توافق هسته ای ایران انتخابات آمریکا رئیس جمهور تنگه هرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۸۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هواشناسی هرمزگان پنجم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس،  مجتبی حمزه نژاد افزود: این ناپایداری‌های موقتی در برخی نقاط ساحلی و مناطق دریایی استان بویژه تنگه هرمز هم دور از انتظار نیست.

وی گفت: سامانه همرفتی تا روز جمعه در پاره‌ای نقاط استان تقویت می‌شود و احتمال سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی بویژه در منطقه حاجی آباد و بشاگرد وجود دارد.

کارشناس هواشناسی هرمزگان گفت: دریا با افزایش سرعت باد جنوب غربی-شمال غربی متلاطم خواهد بود و شدت وزش باد، شب در محدوده تنگه هرمز به بیش از ۴۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

حمزه نژاد توصیه کرد شناور‌های سبک بعدازظهر و شب از رفت و آمد دریایی خودداری کنند.

بیشتر بخوانید؛ صدور هشدار نارنجی هواشناسی در هرمزگان

وی افزود: روز پنجشنبه با تغییر سوی جریانات، افزایش سرعت باد‌های شمال شرقی در تنگه هرمز و نقاطی از دریای عمان پیش بینی می‌شود.

امروز از دمای هوا در طول روز در بیشتر مناطق کاسته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان پنجم اردیبهشت
  • آمار وحشتناک از ۲۰۰ روز وحشی‌گری صهیونیست‌ها در غزه
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • هشدار بزرگ لهستان درباره حمله نظامی روسیه به همسایگان
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • بشار اسد: آمریکا از هر درگیری در جهان استفاده می‌کند
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • بشار اسد: آمریکا از هر درگیری در سطح جهان استفاده می‌کند