Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-16@10:11:29 GMT

مشروح 20، سه شنبه 29 بهمن 98

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۸۷۳۵

‍‍‍‍‍‍

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان شرقی: انتخابات یک جهاد عمومی است و حضور در انتخابات مجلس، وظیفه شرعی، ملی، انقلابی و حق مدنی آحاد مردم است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان شرقی، با اشاره به دو رکن مهم «حضور پر شور» و «انتخاب خوب» گفتند: انتخابات یک جهاد عمومی و نعمت و امتحان الهی است که اگر با حضور حداکثری مردم همراه شود، مایه آبروی نظام اسلامی و تقویت کشور و مصونیت بخش در برابر توطئه‌ها و زمینه ساز ایران قوی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



******** هشتگ انتخابات
فهرست‌های تبلیغاتی نامزد‌ها امروز بدون تغییر ماند و برخی تلاش‌ها برای ائتلاف یا تغییرات نتیجه خاصی نداشت. فضای شهر‌ها هر لحظه انتخاباتی‌تر میشود و نامزد‌ها سخت مشغول تبلیغات هستند. شورای نگهبان اعلام کرد تا صبح امروز ۷۰۳ مورد گزارش مردمی تخلفات انتخاباتی در «سامانه مردم‌ناظر» ثبت شده ... از این تعداد، ۵۸ مورد قابل پیگیری بوده که همراه مدارک به دفاتر نظارت و بازرسی انتخابات در استان‌ها ارجاع شده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی *** آرای خاکستری ویژه
همزمان با اوج گیری تبلیغات انتخاباتی بسیاری از مردم در حال سبک و سنگین کردن نامزد‌ها برای انتخاب هستن. تمرکز نامزد‌ها هم برای جلب آراء همین گروه که در اصطلاح سیاسی اراء خاکستری خونده میشه هست.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی *** سخنگوی قوه قضائیه گفت: عزم دستگاه قضا برای تعیین تکلیف فوری پرونده‌های معوق جزم است ... آقای اسماعیلی اضافه کرد از نیمه دی با دستورالعمل ریاست قوه قضاییه با تمام ظرفیت حل و فصل این پرونده‌ها رو آغاز کردیم.

سخنگوی دستگاه قضا با بیان اینکه این دستگاه با قدرت از تولید و کارآفرین حمایت می‌کنه اضافه کرد: در روز‌های اخیر با پیگیری قوه قضائیه کارخانه آرتاکابل اردبیل که به علت بدهی تعطیل شده بود به چرخه تولید بازگشت ... آقای اسماعیلی اشاره‌ای هم به پرونده شرکت ایران ترانسفور کرد و گفت: خریدار این شرکت که غیرقانونی میلیارد‌ها تومان از حساب شرکت خارج کرده بود بازداشت و حدود هزار میلیارد تومن هم به بیت‌المال برگردونده شده ... سخنگوی قوه قضائیه از نهایی شدن رای جاسوسان محیط زیستی خبر داد و گفت: این افراد از ۴ تا ۱۰ سال حبس محکوم شده اند ... آقای اسماعیلی در پاسخ به سوالی هم درباره آخرین وضع پرونده طبری هم اضافه کرد: رسیدگی ادامه داره و در مراحل پایانی در دادسر است.
***********************************
رونمایی از دکل ۷۲ فتح که با تلاش مهندسان ایرانی و دانش بومی در خوزستان ساخته شده.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مشروح 20 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی آقای اسماعیلی قوه قضائیه نامزد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۸۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز،‌ ولی پوری افزود: روسای ستاد شهرستان‌های کرج فردیس و اشتهارد و بخشداران مستقل کرج فردیس و اشتهارد ضمن رفع ایرادات مرحله اول دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تدابیر لازم در خصوص آمادگی کامل برای انتخابات پر شور با مشارکت بالا در تاریخ ۲۱ اربیهشت را اتخاذ کنند.

وی گفت: با توجه به چهار مولفه ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری مدظله العالی مشارکت ،سلامت، امنیت و رقابت با افزایش رضایتمندی عمومی و حضور مسئولان در بین مردم انشالله شاهد حضور حماسی مردم پای صندوق‌های رای باشیم.

ولی پوری در انتها تاکید کرد: باید شهرک‌های صنعتی و کارگاه‌های تولیدی پادگان‌ها در استقرار شعبات مد نظر قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • رأی اعتراضی مردم این استان به اصولگرایان است یا اصلاح طلبان؟
  • نقوی حسینی: «پشم» مقدرات مجلس آینده را تعیین می‌کند!
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • خبر‌های ورزشی ۲۷ بهمن چهار محال و بختیاری
  • آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت
  • محاکمه ترامپ در دادگاه نیویورک آغاز شد
  • حمله لفظی ترامپ به قاضی پرونده پرداخت حق السکوت
  • امکانات رایگان رسانه ملی در اختیار نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • درخواست پسر بایدن برای بسته شدن پرونده‌اش رد شد