Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@00:32:18 GMT

النصر به صدر گروه سپاهان رفت

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۸۷۶۱

النصر به صدر گروه سپاهان رفت

تیم العین امارات در خانه خود بار دیگر متحمل یک شکست شد.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت های هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و از گروه D تیم های العین امارات و النصر عربستان به دیدار هم رفتند. العینی ها که رقابت های آسیایی را با شکست سنگین مقابل سپاهان آغاز کرده بودند، در دومین میزبانی خود به دنبال کسب حداکثر امتیاز بودند اما در کسب آن ناکام ماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بازی امشب عمر یاسین در دقیقه 18 العین را پیش انداخت ولی در نیمه دوم ورق برگشت. ابتدا مختار علی در دقیقه 57 بازی را به تساوی کشاند و سپس عبدالرزاق حمدالله، مرد اصلی گلزنی تیم النصر، در هشتاد و یکمین دقیقه بازی گل برتری را برای النصر به ثمر رساند تا اولین سه امتیاز برای این نماینده عربستان به دست بیاید.

 

با این نتیجه، النصر 4 امتیازی شد و به صدر جدول گروه رسید. تیم العین هم بدون امتیاز در قعر جدول ایستاد. تیم های سپاهان و السد هم در دیگر بازی این گروه با هم روبرو شده اند.

امارات النصر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امارات النصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۸۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ذوب آهن و سپاهان مقابل حریفان

در چارچوب هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی دو بر یک اصفهانی‌ها به پایان رسید.

 گل اول تیم ذوب‌آهن در دقیقه ۲+۹۰ توسط فردین یوسفی روی پاس ارشیا سرشوق به ثمر رسید. نکته جالب توجه اینکه گلزن و سازنده گل تیم ذوب‌آهن در دقیقه ۶۹ وارد زمین شدند و با حضورشان در میدان زمینه پیروزی شاگردان محمد ربیعی را فراهم آوردند. البته این پایان کار نبود و تیم ذوب‌آهن در دقیقه ۸+۹۰ با گلزنی محمدجواد محمدی اختلاف را به دو گل رساند و پیروزی‌اش را شیرین‌تر کرد. با پیروزی در این بازی ذوب‌آهن اصفهان ۳۳ امتیازی شد و به رده هفتم جدول لیگ برتر صعود کرد. آلومینیوم اراک نیز با ۳۰ امتیاز به رده دهم جدول تنزل یافت.

در دیگر مسابقه، ملوان از ساعت ۱۷ میزبان سپاهان بود که در این بازی هم اصفهانی‌ها با نتیجه دو بر یک پیروز شدند. گل اول بازی را ملوان در دقیقه ۱۱ توسط سلیمانی به ثمر رساند، اما شهریار مغانلو در دقیقه ۵۳ از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند.

 مغانلو در دقیقه ۷۴ گل دوم سپاهان را هم زد تا شاگردان مورایس دومین برد متوالی را کسب کنند. سپاهان با این پیروزی ۴۵ امتیازی شد و در رتبه سوم جای دارد. ملوان هم با ۳۸ امتیاز پنجم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد
  • گل سردار آزمون مانع شکست رُم نشد
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • رئال مادرید باز هم بارسلونا را برد؛ سه برد متوالی برای کارلتو
  • پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید
  • شمس آذر به استقلال باخت، اما شمایل یک تیم بازنده را نداشت
  • خلاصه بازی سپاهان و ملوان + فیلم
  • پیروزی ذوب آهن و سپاهان مقابل حریفان