Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاهپور گفت: با مشارکت بانوان اداره کل راهداری فارس، اقدامات فرهنگی به منظور افزایش ایمنی جاده ای در کنار اقدامات راهسازی و اصلاح نقاط پرحادثه در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علیرضا سیاهپور» در نشستی با بانوان شاغل اداره کل راهداری فارس، گفت: توانایی های بانوان شاغل در مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در حوزه های مختلف ستادی و شهرستان قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس ادامه داد: بانوان این اداره کل در ایام خاص سال، مانند اربعین حسینی(ع)، نوروز و... در کنار سایر همکاران تلاش فراوانی می کنند.

 

وی با تشریح برخی اقدامات پیش رو و طرح های راهداری در سفرهای نوروزی، اعلام کرد: اقدامات فرهنگی به منظور افزایش ایمنی جاده ای در کنار اقدامات راهسازی و اصلاح نقاط پرحادثه در نظر گرفته شده است و فرهنگ سازی در كاهش تصادفات جاده ای از وظایف مهم بانوان راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس است.

سیاهپور با اشاره به نقش ارزنده بانوان در افزایش مشارکت جامعه برای صیانت از حقوق شهروندی و توسعه فرهنگ ایمنی در ترافیک و حمل و نقل گفت: در سال جاری با هدف گذاری اساسی در راستای کاهش تلفات جاده ای و تصادفات، استان فارس برای چندمین سال پیاپی، شاهد کاهش تلفات و تصادفات بوده است.

وی افزود: راهداری فارس برای سفرهای نوروزی امسال، با هدف افزایش ایمنی جاده ای در کنار اقدامات راهسازی و اصلاح نقاط  پرحادثه، فرهنگسازی گسترده ای در نظر گرفته است.

در این نشست، «سیده معصومه دستغیب»، مدیر کل اموربانوان استانداری فارس نیز حضور داشت و بر جایگاه رفیع بانوان در جامعه، علاوه بر وظیفه خطیر مادر بودن تاکید کرد و از حضور فعال بانوان راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در فرهنگ سازی برای كاهش تصادفات جاده ای استان، تقدیر کرد.

در پایان این جلسه با اهداء لوح تقدیر و جوایز از بانوان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس تقدیر شد.​

 

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: حمل و نقل و راهداری فارس سفر نوروزی بانوان شیراز راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس اقدامات فرهنگی راهداری فارس کل راهداری اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۸۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر از برنامه ریزی برای اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی و اجتماعی در سطح مناطق البرز با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

وی افزود: طبق توافق با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز، برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و اجتماعی در سطح پارک‌ها و محلات مختلف استان البرز در مناسبت‌های پیش رو اجرا خواهد شد.

به گفته نامداری، جامعه هدف ما در این راستا، بانوان، جوانان و کودکان هستند که جهاد تبیین، فرهنگ سازی، امیدآفرینی و توجه به جایگاه والای خانواده در سطح جامعه از مهم‌ترین سیاست‌های این اقدام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بر ضرورت اهمیت ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب در کشور و ایجاد نشاط میان اقشار مختلف جامعه به ویژه توجه به مناطق کم برخوردار تاکید کرد.

وی اولویت اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی البرز را در دهه‌های کرامت و ولایت در مناطق حسن آباد، شاهین ویلا، حصارک بالا، سهرابیه، کلاک و آق تپه مهرشهر عنوان کرد.

کد خبر 6086147

دیگر خبرها

  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • تردد روان در جاده‌های فارس
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد
  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • مجلس پای کار برای اجرای طرح نور فراجا است
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز