Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@04:29:47 GMT

آمریکا شرکت تابعه روسنفت را تحریم کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۸۹۲۷

آمریکا شرکت تابعه روسنفت را تحریم کرد

آمریکا امروز، سه‌شنبه یک شرکت تابعه شرکت نفت دولتی روسی "روسنفت" را که دولت ترامپ آن را شریانی حیاتی برای دولت رییس جمهور ونزوئلا می‌داند، تحریم کرد.

به گزارش ایسنا، این تحریم‌ها که از سوی وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام شده‌اند، فشار را بر روسیه که حامی اصلی دولت نیکولاس مادورو، رییس جمهور ونزوئلا است، افزایش می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری رویترز، دولت دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا شرکت " Rosneft Trading SA" وابسته به شرکت روسنفت را به حمایت از بخش نفتی ونزوئلا و نقض تحریم‌های آمریکا متهم کرده است.

طبق وبسایت وزارت خزانه‌داری آمریکا، این کشور همچنین یک مجوز کلی را صادر کرده که به شرکت‌ها 90 روز مهلت می‌دهد تا تعاملات خود را با این شرکت متوقف کنند.

این اقدام هرگونه دارایی مربوط به این شاخه تجاری از شرکت روسنفت و دیدیر کاسیمیرو، رییس آن در آمریکا را نیز مسدود می‌کند.

استیون منوچین، وزیر خزانه‌داری آمریکا اظهار کرد: شرکت "Rosneft Trading S.A." و رییس آن برای فروش و انتقال نفت خام ونزوئلا واسطه‌گری کرده‌اند. آمریکا مصمم است که از غارت دارایی نفتی ونزوئلا توسط حکومت مادورو جلوگیری کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روسنفت خزانه داری آمریکا رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۸۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: بایدن مقصر حمله ایران به اسرائیل است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، رییس جمهور سابق آمریکا این بار به بهانه حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی، جانشین خود در کاخ سفید را هدف انتقاد قرار داد.

«دونالد ترامپ» رییس جمهور سابق آمریکا مدعی شد که «جو بایدن» رییس جمهورآمریکا در حمله موشکی و پهپادی گسترده ایران به اراضی اشغالی تا حدی مقصر است.

نامزد فعلی جمهوری خواهان در رقابت های انتخاباتی ۲۰۲۴ آمریکا گفت: فقدان رهبری از سوی جو بایدن باعث جسورتر شدن تهران شده است!

رییس جمهور سابق آمریکا مدعی شد که حملات ایران به این دلیل انجام شد که آمریکا ضعف زیادی نشان می‌دهد.

ترامپ درباره عدم حمایت بایدن از اقدام نظامی تل آویو علیه تهران گفت: نقطه ضعفی که ما نشان دادیم، غیرقابل باور است و اگر من بر سر کار بودم این اتفاق نمی افتاد.

کد خبر 6079193

دیگر خبرها

  • هشدار مادورو نسبت به ماجراجویی جدید نتانیاهو علیه ایران
  • هشدار مادورو نسبت به ماجراجویی جدید «نتانیاهو دیوانه» علیه ایران
  • ترامپ : بایدن مقصر حمله ایران به اسرائیل است
  • ترامپ: بایدن مقصر حمله ایران به اسرائیل است
  • لفاظی‌های جدید ماکرون علیه ایران
  • بایدن در اوکراین شکست خورده است
  • دور دوم سفر رییس جمهور به سمنان/ مدیران پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • ترامپ: تنها به یک شرط موافق کمک به اوکراین هستم
  • مقامات آمریکا و ونزوئلا مخفیانه دیدار کردند
  • تصمیم جدید آمریکا درباره معافیت‌های تحریمی و هسته ای ایران