Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در دومین روز از هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا شامگاه امروز سه شنبه تیم سپاهان در ورزشگاه اختصاصی السد به مصاف شاگردان ژاوی رفت که این دیدار با برتری ۳ بر صفر تیم میزبان به پایان رسید.

اکرم عفیف(۵۱)، حسن الهیدوس(۷۲ و ۷۸) برای تیم السد گل زدند.

زردپوشان اصفهانی که در نخستین  دیدار خود برابر العین امارات به برتری ۴ بر صفر دست پیدا کرده بودند، نیمه اول دیدار با السد را با تساوی بدون گل به پایان بردند اما در نیمه دوم که به نیمه مربیان مشهور است، ژاوی درس بزرگی به امیر قلعه نویی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم تیم السد موفق شد با استفاده از ضعف خط دفاعی سپاهان به سه گل دست پیدا کند و شکست سنگینی را به نماینده ایران وارد کند.

در دیگر دیدار گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا تیم النصر عربستان با نتیجه 2 بر یک تیم العین امارات را شکست داد.

کد خبر 4856478

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال السد قطر هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا دراگان اسکوچیچ لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال دربی کشتی فرنگی لیگ برتر والیبال والیبال الاهلی عربستان کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۸۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی

کنفدراسیون فوتبال آسیا از سرمربی تیم ملی بزرگسالان و مدیر فنی فدراسیون(تکنیکال دایرکتور) برای حضور در همایش دعوت کرد.

طرفداری | کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال دعوتنامه ای به فدراسیون فوتبال ایران از امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی بزرگسالان و مجید جلالی رئیس کمیته توسعه و پیشرفت دعوت کرد تا در سومین اجلاس مربیان ملی قاره کهن شرکت کنند.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کنفراس مربیان تیم های ملی قاره آسیا که در جام ملت های ۲۰۲۳ قطر نیز حضور داشتند از هفتم تا نهم ماه می میلادی (۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) در کوالالامپور مالزی برگزار می شود.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • دستیار قلعه‌نویی گزینه سرمربیگری یک تیم ملی را رد کرد
  • دستیار قلعه نویی سرمربیگری تیم ملی نوجوانان را نپذیرفت
  • ملوان برای شکست سپاهان، ستاره کم داشت!
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • دعوت AFC از قلعه‌نویی برای یک همایش
  • دعوت AFC از قلعه‌نویی و جلالی
  • دعوت از قلعه‌نویی و یک مربی ایرانی به گردهمایی مربیان بزرگ قاره
  • دعوت AFC از قلعه نویی و جلالی برای حضور در اجلاس مربیان آسیا
  • دعوت از قلعه‌نویی در گردهمایی بزرگ مربیان قاره