Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@21:25:29 GMT

شکست الدحیل در جدال همگروه‌های پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۹۰۷۶

شکست الدحیل در جدال همگروه‌های پرسپولیس

التعاون عربستان موفق شد در دیداری خانگی مقابل الدحیل قطر به پیروزی برسد.

به گزارش مشرق، در ادامه هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، التعاون عربستان در ورزشگاه خانگی خود میزبان الدحیل قطر بود و با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید.

این دیدار رویارویی دو هم‌ گروهی پرسپولیس بود. الدحیل در اولین بازی با دو گل پرسپولیس را شکست داده بود و التعاون هم مقابل شارجه پیروز شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌های این بازی را شهلاوی 34 و سوات 55 به ثمر رساندند. التعاون با این برد 6 امتیازی شد و در صدر قرار گرفت. الدحیل هم در امتیاز 3 باقی ماند و در رده دوم ماند.

رویارویی پرسپولیس و شارجه هم با تساوی دو بر دو خاتمه یافت تا دو تیم با یک امتیاز در قعرجدول حضور داشته باشند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا الدحیل قطر پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا التعاون عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۹۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الکلاسیکو؛ زمانی برای ریکاوری ژاوی با شکست آنچلوتی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم فوتبال بارسلونا بعد از حذف از لیگ قهرمانان اروپا توسط پاری سن ژرمن در مهمترین بازی فصل در مقابل تیم رئال مادرید قرار می‌گیرد که در هفته گذشته موفق شد منچستر سیتی و گواردیولا را در انگلیس شکست دهد.   این بازی مهمترین بازی برای بارسلونا است و رئال مادرید با ۷۸ امتیاز در صدر قرار دارد و آبی و اناری‌ها با ۷۰ امتیاز به دنبال این تیم هستند و شاید شکست ژاوی در این بازی خیرونا را برای نایب قهرمانی در لالیگا امیدوار‌تر کند چرا که این ۲ تیم فقط ۲ امتیاز اختلاف دارند. سایت آبولا در مورد این بازی نوشته است: در این بازی رئال می‌خواهد با پیروزی اختلاف با بارسلونا را به عدد ۱۱ برساند و احتمال می‌رود در این بازی از ترکیب زیر استفاده کند: لونین، کارواخال، ناچو، رودیگر، کاماویگا، چوآمنی، کروس، والورده، بلینگهام، وینیسیوس جونیور و رودریگو مصدومان: کورتوا و آلابا تیم فوتبال بارسلونا نیز به احتمال زیاد از ترکیب زیر استفاده خواهد کرد: تراشتگن، کونده، آرائوخو، کوبارسی، کانسلو، گوندوگان، پدری، دی یونگ، رافینیا، یامال و لواندوفسکی مصدومان: بالده و گاوی این دیدار برای ژاوی اهمیت بالایی دارد چرا که او قرار است در پایان فصل از آبی و اناری‌ها جدا شود شاید این الکلاسیکوی آخر این بارسایی متعصب باشد.

دیگر خبرها

  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • گل سردار آزمون مانع شکست رُم نشد
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با شکست بارسلونا
  • بایرلورکوزن تا آستانه اولین شکست فصل رفت و باز هم نباخت
  • پرسپولیس در آستانه دومین محروم برای جدال آلومینیوم
  • الکلاسیکو؛ زمانی برای ریکاوری ژاوی با شکست آنچلوتی