Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور ومسئول هیات امور درمانی و بیمه سازمان حج و زیارت اعلام کرد: قرارداد مربوط به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران حج ۹۹ در روز‌های آتی با جمعیت هلال احمر منعقد می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر سید علی مرعشی گفت: به منظور تصمیم گیری برای چگونگی و نحوه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران حج آتی روز دوشنبه جلسه‌ای با دکتر پیروی دبیر کل جمعیت هلال احمر داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این جلسه با حضورعلی رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت برگزار شد، افزود: طی این نشست در زمینه نوع و نحوه خدمات بهداشتی و درمانی در موسم حج تمتع بررسی ومذاکره و در نهایت مقرر گردید قرارداد مربوطه با هلال احمر منعقد شود.

وی تصریح کرد: این قرارداد با توجه به شرح خدمات، ساختار و شاخص‌های مورد نظر سازمان حج و زیارت و با بهره گیری از ظرفیت‌های جمعیت هلال احمر و تجربه آن‌ها در چارچوب نیاز‌های بهداشتی و درمانی زائران برای حج ۹۹ انجام خواهد شد.

مرعشی با اشاره به تاکید رئیس سازمان حج و زیارت مبنی بر توجه به آسیب شناسی حج ۹۸ و نیاز به ارتقا سطح خدمات بهداشتی و درمانی حجاج افزود: بر این مبنا مقرر گردید که با نظارت سازمان حج و زیارت موضوع ارتقا سطح خدمات هلال احمر به حجاج در قرارداد مربوطه لحاظ گردد و جهت اجرا آن از تمام توان هلال احمر بهره گیری شود.

وی تاکید کرد: همچنین مباحثی از جمله معاینه، واکسیناسیون زائران، دارو‌های مورد نیاز و انتقال آن‌ها و ساختاراعزام تیم‌های تخصصی پزشکی در حج پیش رو نیز در این تفاهم نامه لحاظ می‌شود.

مرعشی تاکید کرد: انجام کلیه خدمات بهداشتی و درمانی از ابتدا تا انتها این سفر معنوی با نظارت هیات امور درمانی و بیمه‌ای سازمان حج و زیارت انجام خواهد شد که به طور قطع این تصمیمات و برنامه ریزی‌ها در راستای ارتقا خدمت رسانی به زائران است.

وی تصریح کرد: جزئیات بیشتر از خدمات پزشکی و درمانی مرتبط با زائران به ترتیب بعد از نام نویسی متقاضیان در کاروان‌ها که از روز نهم اسفند ماه آغاز می‌شود، اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازمان حج و زیارت حج عتبات هلال احمر خدمات بهداشتی و درمانی سازمان حج و زیارت جمعیت هلال احمر خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۹۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط ۴ کولبر ارتفاعات پاوهارتفاعات پاوه / حال دو مصدوم وخیم است

آفتاب‌‌نیوز :

محمدباقر محمدی اظهار کرد: ظهر پنجشنبه ۹ فروردین ماه ۱۴۰۳، طی اعلام تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات ۱۱۲ کرمانشاه سقوط ۴ کولبر در محور مرزی پاوه روستای هانی گرمله به جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اعلام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: پس از طی مسیری کوهستانی و صعب العبور دسترسی به مصدومین و انجام اقدامات پیش بیمارستانی ۲ نفر از مصدومین جهت انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس حاضر در منطقه شدند.

وی افزود: ۲ مصدوم دیگر با توجه به وخیم بودن وضعیت توسط بالگرد به مرکز درمانی مرکز استان کرمانشاه منتقل شدند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • اثر مثبت خدمات نوروزی هلال احمر در کاهش تصادفات جاده‌ای
  • برخورداری ۷۰ هزار بیمار از خدمات درمانی هلال‌احمر در سال ۱۴۰۲
  • سقوط ۴ کولبر ارتفاعات پاوهارتفاعات پاوه / حال دو مصدوم وخیم است
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • افزایش خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان تهرانی
  • ارائه بیش از ۱۱۱ هزار خدمت دارویی،‌ درمانی و توانبخشی در نوروز ۱۴۰۳
  • امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح امداد و نجات نوروزی
  • ارائه بیش از ۱۱۱ هزار خدمت دارویی،‌ درمانی و توانبخشی به شهروندان در ایام نوروز
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • ارائه بیش از ۱۱۱ هزار خدمت دارویی،‌ درمانی و توانبخشی به هموطنان