Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@23:20:10 GMT

خبر خوب برای یووه در آستانه دیدار برابر لیون

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۹۳۰۰

خبر خوب برای یووه در آستانه دیدار برابر لیون

فدریکو برناردسکی و سامی خدیرا، دو ستاره باشگاه یوونتوس به تمرینات گروهی این تیم اضافه شدند.

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات یوونتوس امروز و بعد از پیروزی ابتدای هفته این تیم برابر برشا از سر گرفته شد. نکته مهم در این باره اما به اضافه شدن دو ستاره به تمرینات یوونتوس بازمی گردد. فدریکو برناردسکی و سامی خدیرا بعد از یک دوره مصدومیت به تمرینات این تیم اضافه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بازگشت خدیرا بعد از یک مصدومیت شدید از ناحیه زانو می تواند خبر خوشی برای مائوریتزیو ساری باشد چرا که این سرمربی ایتالیایی در ابتدای فصل و پیش از آسیب دیدگی ستاره آلمانی تیمش در اکثر بازی ها از او در ترکیب اصلی استفاده می‌کرد.

 

 

 

 

 

از طرف دیگر جورجو کیه لینی نیز در بازی برابر برشا چند دقیقه در زمین حضور یافت تا مشخص شود که این مدافع ایتالیایی هم بعد از یک دوره طولانی دوباره به شرایط بازی برگشته است. با این وجود داگلاس کاستا و مریخ دمیرال هنوز مصدوم هستند و میرالم پیانیچ نیز مشغول فیزیوتراپی است اما به نظر نمی رسد که مشکلی برای دیدار هفته آینده مقابل لیون داشته باشد.

 

 

 

 

یوونتوس سامی خدیرا میرالم پیانیچ تیم ملی ایتالیا فدریکو برناردسکی جورجیو کیه لینی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس سامی خدیرا میرالم پیانیچ تیم ملی ایتالیا فدریکو برناردسکی فدریکو برناردسکی سامی خدیرا بعد از یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۹۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم

در چارچوب دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا، تیم لاتزیو در ورزشگاه المپیکوی شهر رم میزبان یوونتوس بود که با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید، اما با توجه به پیروزی دو بر صفر بانوی پیر در بازی رفت، این تیم به دیدار پایانی راه یافت.

والنتین کاستیانوس در دقایق ۱۲ و ۴۹ دو گل برای لاتزیو در این مسابقه به ثمر رساند تا همه چیز را در مجموع دو بازی مساوی کند، اما آرکادیوش میلیک مهاجم لهستانی یوونتوس تنها دو دقیقه بعد از ورودش به زمین در دقیقه ۸۳ برای بیانکونری گلزنی کرد تا ایگور تودور سرمربی لاتزیو در مقابل تیم سابقش ناکام بماند.

یوونتوس در فینال به مصاف برنده دیدار فرداشب آتالانتا و فیورنتینا خواهد رفت. دیدار رفت این دو تیم با یک گل به سود فیورنتینا به پایان رسیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • کنایه رئیس سابق یووه‌ به قهرمانی بیستم اینتر (عکس)
  • برد تیم ملی ایران برابر کویت در نیمه اول/ افغانستان در آستانه حذف
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی/ سیلوا به تراکتور نمی‌رسد
  • خبر بد برای نکونام و استقلال قبل از بازی با تراکتور
  • پرسپولیس در آستانه دومین محروم برای جدال آلومینیوم
  • دست خالی نکونام برای دیدار با تراکتور
  • مدافع استقلال به دیدار تراکتور می‌رسد؟