Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امروز نتوانستیم ببریم ولی فوتبال ادامه دارد و ما طبق اهداف تیم و تاکتیک‌های مربیان دوباره تمرین می‌کنیم تا نتایج بهتری بگیریم.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس ،علی علیپور بهترین بازیکن زمین به انتخاب کمیته مسابقات بود و در کنفرانس خبری حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم. طبق گفته های سرمربی وارد زمین شدیم و نتیجه تلاش بازیکنان بود که توانستم دو گل بزنم.

 
علیپور ادامه داد:خیلی خوب بازی کردیم.‌ سرمربی حریف گفته بود که می‌خواهند بازی را ببرند اما اینگونه نبود و بازی کاملا دست ما بود و سوار بر بازی بودیم. 
تنها دلیلی که نتوانستیم ببریم این بود که در نیمه دوم بدشانس بودیم و موقعیت‌های‌ ما تبدیل به گل نشد.

 وی خاطر نشان کرد: امروز نتوانستیم ببریم ولی فوتبال ادامه دارد و ما طبق اهداف تیم و تاکتیک‌های مربیان دوباره تمرین می‌کنیم تا نتایج بهتری بگیریم.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال تمرین علی علیپور فوتبال ادامه نتوانستیم ببریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۹۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی:امروز روز ضعیف کاظمی بود/کاری کردیم که لقب غول کش به ما دادند+فیلم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سعید دقیقی بعد از دیدار استقلال و شمس آذر اظهار در خصوص اینکه در اواسط بازی کت خود را از تن در آورد کرد:  برای تمامی داوران احترام قائل هستم ولی امروز  روز ضعیف آقای کاظمی بود. هم روی پنالتی استقلال و هم اینکه باید یک پنالتی برای ما می گرفت. او تیم ما را روی فشار بود چون برای بازیکنان جوان ما سخت است که مقابل استقلال برای اولین بار در آزادی بازی می کردند  از فشار خارج شوند.

وی افزود: من به عنوان نفر اول فنی می گویم که اصلا نیمه اول خوبی نداشتیم ولی در نیمه دوم با تغییراتی که داشتیم خوب بازی کردیم و تیم برتر میدان بودیم. بازی را رونده تر کردیم و عرض دادیم ولی تجربه استقلال و اشتباه داوری باعث شد 2 گل بخوریم و لی ما در نیمه دوم شمس آذر واقعی بودیم. می توانستیم گل تساوی را بزنیم و حتی در دقیقه 93 بازیکن استقلال مهاجم ما را شارژ کامل کرد که می توانست پنالتی باشد.

دقیقی در خصوص اینکه آیا در این تیم می ماند چون اسم او برای تراکتور مطرح شده است گفت: این مساله در رسانه ها مطرح شده بود و کسی از آن باشگاه با من تماس نگرفت. البته از اطراف این تیم می گفتند گزینه اصلی هستم. فعلا که مربی شمس آذر هستم ولی عملکردم به اندازه ای بوده که از مربیان درجه 2 و 3 استفاده نکنیم.  وقتی کارم را شروع کردم ابتدا در لیگ دسته یک شروع کردیم و کارمان خو ب بود.سال گذشته هم خوب کار کردیم و صعود کردیم. دوباره امسال با 6- شروع کردیم و به مجموعه ما لقب غول کش دادند. دو بازیکن تاثیر گذارمان را فروختیم و با 42 میلیارد تومان وارد بازی ها شدیم. اعتقاد دارم هم من و هم بازیکنانم باید بزرگتر فکر کنیم. فوتبال با اسم ها تمام شد. به جای رتبه بازی با کیفیت برای ما مهم تر است. وقتی نیمه اول بودیم ناراحت بودیم که چرا بی کیفیت بازی کردیم. از هواداران قزوینی و از هواداران استقلال که با فرهنگ عمل کردند تشکر می کنم. این بزرگترین ویژگی فوتبال است.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: خدا دوستمان داشت که خطر رد شد!
  • دقیقی:امروز روز ضعیف کاظمی بود/کاری کردیم که لقب غول کش به ما دادند+فیلم
  • علیاری: برای حریفان ذوب‌آهن آسان پنالتی می‌گیرند
  • فکر نمی‌کنم مصدومیتم جدی باشد/ محکوم به برد برابر صنعت نفت بودیم
  • عالیشاه: محکوم به برد بودیم/ مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • پیکان ۲ - ۲ هوادار/ شاگردان عنایتی بازی باخته را به تساوی کشاندند
  • صحبت جالب آنچلوتی با پپ: نوبت ما بود ببریم
  • گواردیولا: در ورزشی غیر از فوتبال ما برنده دیدار با رئال بودیم
  • پیولی: کلید کامبک مقابل رم خط دفاع قوی است
  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم