Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@12:41:03 GMT

اعتراف هندرسون درباره جدایی کوتینیو

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۹۳۵۴

اعتراف هندرسون درباره جدایی کوتینیو

کاپیتان قرمز ها از علاقه خود به بازگشت فیلیپه کوتینیو می گوید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جوردن هندرسون ، هافبک انگلیسی و کاپیتان فعلی باشگاه لیورپول فاش می کند که در زمان خروج کوتینیو، تصور می کرده که لیورپول با ضرر بزرگی مواجه شود.

به گزارش اسپورت، جوردن هندروسن درباره احتمال بازگشت کوتینیو به لیورپول می گوید:

به نظر من او یک فوتبالیست استثنایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوتینیو همه چیز را دارد و نگرش او فوق العاده است. کوتینیو عاشق فوتبال است. بنابراین، مطمئنا از نظر من بازگشت او مورد استقبال قرار می گیرد اما چنین چیزی بر عهده من نیست. شاید بهترین کار این باشد که از سرمربی تیم چنین چیزی را بخواهید. همه بچه های تیم او را دوست داشتند و اگر از هر کدام از آن ها بپرسید، من مطمئن هستم که همه آن ها می گویند که دوست دارند تا کوتینیو به تیم ما بازگردد. من فکر می کنم که زمان حضور کوتینیو در باشگاه ما گذشته باشد. امیدوارم در آینده‌ای نزدیک همان فیلیپه‌ای را ببینیم که در گذشته شاهدش بودیم!

جدایی کوتینیو چندان هم برای لیورپول بد نبود. قرمز ها پس از جدایی این هافبک برزیلی، دو خرید فوق العاده را انجام دادند: ویرجیل فن دایک و آلیسون بکر. هندرسون درباره جدایی کوتینیو و تقویت لیورپول پس از جدایی او می گوید:

من این احساس را داشتم که باید خودمان را تقویت کنیم. فکر می کردم که خروج کوتینیو ضرر بزرگی را برای ما در پی خواهد داشت و این (خروج کوتینیو) می تواند برای هر تیمی مضر باشد. با این حال، این احساس را نیز داشتم که در آن زمان ما یک قدم رو به جلو برداشتیم. بچه ها سطح بازی خود را بالا بردند و ما بدون کوتینیو خیلی خوب به موفقیت رسیدیم.

هندرسون درباره بازیکنانی که با پول فروش کوتینیو برای لیورپول خریداری شدند می گوید:

به نظر من شما باید اعتبار زیادی را برای ویرجیل و آلیسون قائل شوید اما بازیکنان بیشتری بعد از آن ها به اینجا آمدند و آن ها خیلی خوب در اینجا مستقر شدند و جا افتادند. این دو (آلیسون و فن دایک) شگفت انگیز هستند. ما تیم خیلی خوبی را داریم، نه تنها بهترین بازیکنان را داریم بلکه بهترین هواداران را نیز داریم و چنین چیزی کمک کننده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: هافبک انگلیسی جوردن هندرسون فیلیپه کوتینیو هافبک انگلیسی جدایی کوتینیو خروج کوتینیو چنین چیزی نظر من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۹۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علائم جسمانی انواع اضطراب‌/ اضطراب اجتماعی چیست؟

اگرچه اضطراب نوعی اختلال مربوط به سلامت روان است اما می‌تواند باعث بروز علائم جسمانی نیز در افراد بشود؛ شناختن این علائم می‌تواند به درمان اختلالات اضطرابی کمک کند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، هر فردی در مقطعی از زندگی خود اضطراب را تجربه می‌کند. این اضطراب ممکن است بابت سخنرانی در یک جمع یا انجام یک کار باشد یا اینکه از نگرانی‌های مالی و بیماری عزیزان نشئت بگیرد. علائم اضطراب شامل احساس نگرانی، بی قراری و مشکل تمرکز است اما علائم فیزیکی آن خستگی، سردرد، ضربان قلب سریع و تعریق را نیز شامل می‌شود.

انواع مختلفی از اضطراب‌ وجود دارد که می‌تواند علائم فیزیکی مختلفی را ایجاد کند؛ در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

علائم جسمانی اختلال اضطراب فراگیر

یکی از شایع‌ترین اختلالات اضطرابی، اختلال اضطراب فراگیر است که تا 20 درصد از بزرگسالان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این نوع اضطراب می تواند باعث انواع علائم عاطفی مانند احساس ترس و نگرانی و ترس مداوم در مورد امور روزمره شود.

ناتوانی در حفظ آرامشمشکل در به خواب رفتن یا خواب بیش از حدسردرددل درددرد عضلانیمشکل در بلعخستگیلرزش بدنعرق کردنتنگی نفساسهال

علائم جسمانی اختلال اضطراب اجتماعی

اختلال اضطراب اجتماعی نیز یکی دیگر از اضطراب‌های شایع‌ است. اگر اضطراب اجتماعی دارید، ممکن است افکار استرسی و منفی را در موقعیت‌های اجتماعی تجربه کنید به خصوص اگر فکر می‌کنید مورد قضاوت، تحقیر، طرد شدن یا ارزیابی قرار خواهید گرفت. این نوع از اضطراب ممکن است هنگام ملاقات با افراد جدید، شرکت در یک مصاحبه شغلی، پاسخ دادن به سوالات در کلاس یا حتی صحبت با شخصی در یک فروشگاه رخ دهد. بسیاری از افراد مبتلا به اضطراب اجتماعی ممکن است از انجام کارهایی که آنها را در این موقعیت‌های اجتماعی قرار می‌دهد اجتناب کنند.

خجالت زدگیتعریقلرزیدنضربان قلب سریععدم ارتباط چشمی با دیگرانحالت تهوع یا استفراغتوصیه‌های طب سنتی برای کاهش "استرس و اضطراب" + اینفوگرافیک

علائم جسمانی اختلال پانیک

اختلال پانیک نوعی اختلال اضطرابی است که باعث ایجاد امواج ناگهانی ترس و احساس وحشت می‌شود. در این وضعیت، ممکن است احساس کنید که کنترل افکار و بدن خود را از دست داده‌اید، حتی اگر در خطر و موقعیت اضطراری نباشید. گذشته از افکار شدید ترس و نگرانی، بسیاری از افراد مبتلا به اختلال پانیک یا کسانی که حملات پانیک را تجربه می‌کنند علائم فیزیکی را تجربه می‌کنند. اغلب، این علائم شبیه حمله قلبی است.

اگر دچار اختلال پانیک یا حملات پانیک هستید، ممکن است علائم فیزیکی زیر را تجربه کنید:

ضربان قلبتعریقلرزتنگی نفسسرگیجهحالت تهوعبی حسی دست و پادرد شکمدرد قفسه سینه

علامت‌های جسمی اختلال اضطراب جدایی

اختلال اضطراب جدایی به عنوان نگرانی و ترس بیش از حد در مورد جدا بودن از اعضای خانواده تعریف می‌شود. اگرچه اکثر مردم تصور می‌کنند که اضطراب جدایی فقط در کودکان رخ می‌دهد، اما می‌تواند بزرگسالان را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

بزرگسالانی که اضطراب جدایی دارند از دوری از عزیزان خود می‌ترسند. با اضطراب جدایی، ممکن است نگران باشید که در حین جدایی برای عزیزانتان اتفاقی بیفتد. این شرایط همچنین ممکن است باعث شود تا از گذراندن وقت به تنهایی یا سفر بدون عزیزان خودداری کنید. شایع‌ترین علائم این نوع از اضطراب شامل موارد زیر است:

کابوسسردرددل دردحالت تهوع یا استفراغتنگی نفس

اگر متوجه تغییراتی در سلامت جسمانی خود شدید به پزشک متخصص یا روانشناس مراجعه کنید تا آنها بتوانند ارزیابی‌کنند که آیا علائم شما به دلیل یک بیماری زمینه‌ای است یا خیر. متخصصان همچنین توصیه می‌کنند در صورت بروز تپش قلب، مشکلات تنفسی و مشکلات خواب، به روانپزشک نیز مراجعه کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • جدایی دستیار پیشین گل‌محمدی از تیم‌ملی/ تمرین تراکتور زیر نظر مطهری
  • منشا برای فولاد ضرر داشت رفت!
  • دلخوری آرائوخو، با این پیشنهاد دیگر نمی‌مانم
  • علائم جسمانی انواع اضطراب‌/ اضطراب اجتماعی چیست؟
  • 10 نقل و انتقال گران قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین هافبک ها (+عکس)
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد