Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@14:58:35 GMT

نگرانی در اردوی سپاهان؛ دنده سروش شکست؟

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۹۴۴۱

نگرانی در اردوی سپاهان؛ دنده سروش شکست؟

هافبک سپاهان به دلیل مصدومیت نتوانست تا پایان بازی هم‌تیمی‌هایش را همراهی کند و از زمین بازی خارج شد.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در شرایطی بازی برابر السد قدرتمند را با سه گل واگذار کرد که نگرانی بزرگی اکنون در اردوی طلایی‌پوشان شکل گرفته و کادرپزشکی پیگیر وضعیت ستاره خط میانی این تیم است.


سروش رفیعی که در نقل و انتقالات زمستانی به جمع سپاهان اضافه شده و طی این مدت توانسته نمایش موفقی از خود در جمع شاگردان امیر قلعه نویی به جا بگذارد و در دیدار برابر العین یکی از ستاره‌های تیمش بود، در دقایق ابتدایی بازی برخورد سختی با بازیکن حریف داشت که باعث درد در ناحیه قفسه سینه این بازیکن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفیعی که از دقیقه 15 بازی با درد شدید در قفسه سینه به بازی ادامه می‌داد در نهایت در نیمه دوم از زمین خارج شد تا فشار بیشتری را از این حیث تجربه کند. اکنون کادرپزشکی سپاهان وضعیت این هافبک را زیر نظر گرفته اند و بررسی‌های ابتدایی خبر از احتمال ترک دنده او می‌دهد و باید دید بعد از عکسبرداری چه وضعیتی پیش روی این بازیکن خواهد بود.

فولادمبارکه سپاهان سروش رفیعی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان سروش رفیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۹۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ۲ + ۱ بازیکن سپاهان برای دیدار با ملوان/ دردسر شیرین مورایس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر باید فردا یکشنبه دو اردیبهشت در ورزشگاه سیروس قایقران رو در روی ملوان قرار گیرد. سپاهان با ۴۲ امتیاز در رده سوم جدول ایستاده است و برای اندک امید خود جهت قهرمانی در این فصل محکوم به پیروزی در این بازی سخت خارج از خانه است.

سپاهان برای این دیدار، محمد دانشگر را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، محمد جواد حسین نژاد و آریا یوسفی نیز هنوز به آمادگی ۱۰۰ درصدی نرسیده‌اند و بعید است در لیست بازی برابر ملوان قرار گیرند. تنها نکته امیدوار کننده برای «ژوزه مورایس» رسیدن پیام نیازمند به این بازی است که با توجه به درخشش نیما میرزازاد در دیدارهای اخیر، انتخاب از بین این دو نفر برای ایستادن در چهارچوب دروازه تبدیل به یک دردسر شیرین برای مورایس شده است. این بازی فردا و از ساعت ۱۷ برگزار خواهد شد.

کد خبر 6083443

دیگر خبرها

  • غیبت ۲ + ۱ بازیکن سپاهان برای دیدار با ملوان/ دردسر شیرین مورایس
  • سروش رفیعی و آگاهی عجیب از زمان درخشش در لیگ!
  • هافبک سابق بارسا: دوست داشتم برای رئال بازی کنم!
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار حساس برابر صنعت نفت
  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • آذرباد: این اتفاق را در عمرم ندیده‌ بودم!
  • بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!
  • شکست شباب الاهلی مقابل النصر در شب سوپرگل سعید عزت اللهی
  • شکست الاهلی با وجود سوپر گل عزت اللهی
  • توصیه ماتیچ به ژائو نوس، هافبک مد نظر منچستریونایتد: در بنفیکا بمان و در لیگ قهرمانان بازی کن