Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان عربستان و قطر در صدر این گروه قرار دارند.

طرفداری- از سری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، و از چارچوب هفته دوم، تیم های الشارجه امارات و پرسپولیس به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی 2-2 به پایان رسید. در دیگر دیدار این گروه، التعاون عربستان موفق شد با نتیجه 2-0 الدحیل قطر را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جدول گروه C این رقابت ها، پرسپولیس با یک امتیاز در قعر جدول است و التعاون با 6 و الدحیل با 3 امتیاز، در رتبه های اول و دوم این گروه قرار گرفته اند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۹۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد

به گزارش خبرنگار مهر، دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در منطقه شرق آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۳:۳۰ بین تیم‌های «یوکوهاما مارینوس» ژاپن و «اولسان اچ دی» کره‌جنوبی برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر ۲ به سود تیم ژاپنی به پایان رسید.

دیدار رفت این دو تیم که به میزبانی کره جنوبی برگزار شده بود با برتری یک بر صفر به سود اولسان به پایان رسید و به این ترتیب این دیدار در مجموع با تساوی ۳ به ۳ به پایان رسید تا ۲ تیم شانس خود را برای صعود به فینال در ۲ وقت ۱۵ دقیقه‌ای امتحان کنند.

در وقت‌های اضافه این دیدار هم بازی بدون گل به پایان رسید و در ضربات پنالتی تیم یوکوهاما مارینوس با برتری ۵ بر ۴ راهی دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی که دیروز در منطقه غرب آسیا برگزار شده بود تیم العین امارات توانست دست به کار بزرگی بزند و الهلال عربستان را در مجموع با نتیجه ۵ بر ۴ حذف کند و به دیدار نهایی برسد.

دیدار نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۳ آسیا روزهای ۲۲ و ۲۹ اردیبهشت بین تیم‌های العین امارات و یوکوهاما ژاپن برگزار خواهد شد.

کد خبر 6087773

دیگر خبرها

  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • «یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند