Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سپاهان می‌گوید باخت این تیم به السد به دلیل اشتباهات فردی بازیکنانش بوده است.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان در نشست خبری پس از شکست ۳ بر صفر تیمش برابر السد اظهار کرد: من به تیم ژاوی تبریک می‌گویم. آن‌ها بهتر از ما بوند و ما به دلیل چند اشتباه شکست خوردیم. در اواخر نیمه نخست چند فرصت داشتیم اما قدر ندانستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم مجبور شدیم سروش رفیعی را تعویض کنیم زیرا مصدوم شده بود. به ژاوی و السد بابت این پیروزی تبریک می‌گویم و ما به اشتباهات خود باختیم.

وی ادامه داد: متاسفانه ۲ روز پیش کی‌روش مصدوم شد و نبود او به ما ضربه زد. آن‌ها از نظر بازیکنی از ما بهتر بودند اما ما هم بازیکنان خوبی داشتیم. تیم ما روز خوبی نداشت و ما باید بعد از گل اول باید بازی را کنترل می‌کردیم. کمی در حق تیم‌های ایرانی ظلم می‌شود زیرا وقتی ۳ هفته اول را در کشورت و مقابل هوادارن ایرانی به میدان نروی، آزاردهنده است. باخت جزوی از  فوتبال است و باید آن را فراموش کنیم و به لیگ برتر برگردیم. باید تیم را آنالیز کنیم و اشتباهاتمان را جبران کنیم تا آماده بازی بزرگ هفته آینده خود در لیگ ایران شویم.

قلعه‌نویی در خصوص هدیه‌ای که از باشگاه السد گرفت گفت: من ۴۰ سال است که فعالیت فوتبالی می‌کنم اما کاری که امروز باشگاه السد کرد و این پیراهن را به من هدیه داد، همیشه در خاطر من خواهد بود و آن را فراموش نخواهم کرد. این یکی از شیرین‌ترین اتفاقات فوتبالی عمر من بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امير قلعه نويي تيم فوتبال سپاهان استانی ورزشی قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۹۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر ملی پوش ایران به استقبال شاگردان قلعه نویی در عشق آباد رفت

تیم ملی فوتبال کشورمان یکشنبه برای برگزاری دیدار برگشت مقابل ترکمنستان در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا، عازم ترکمنستان شد. ملی‌پوشان ایران پس از طی مسافت یک ساعته و نیمه و ورود به فرودگاه این کشور، مورد استقبال برخی اعضای سفارت‌خانه ایران در عشق آباد قرار گرفتند. این افراد از برخی بازیکنان مثل طارمی و آزمون امضا و عکس یادگاری گرفتند.

تمیزی، سفید بودن رنگ بیشتر ساختمان‌ها، اتومبیل‌ها و آرامش موجود در پایتخت ترکمنستان مورد توجه اعضای تیم قرار گرفت. یکی از مسئولان تلویزیون ترکمنستان پس از حضور تیم ملی در این کشور، پیروزی ۵ بر صفر ایران در بازی رفت را به اعضای تیم تبریک گفت. تیم ملی در هتل ۵ ستاره ییلدیز که بهترین هتل عشق آباد است مستقر شده. محلی که امکاناتش مثل اتاق و غذا‌ها مورد رضایت ملی‌پوشان قرار گرفته و با ورزشگاه این شهر که فردا دیدار ۲ تیم در آن برگزار می‌شود، حدود ۱۵ دقیقه فاصله دارد.

عشق آباد در حال حاضر هوایی ابری و مانند تهران بهاری دارد. سردار آزمون، مهاجم مصدوم ترکمن تیم ملی که بازی امروز را از دست داده بیش از سایر بازیکنان مورد توجه مردم ترکمنستان قرار گرفته و حتی خلیل آزمون، پدر او نیز یکشنبه با حضور در عشق آباد به استقبال کاروان تیم ملی رفت. شاگردان امیر قلعه‌نویی صبح دیروز تمرین بدنسازی خود را در هتل انجام داده و از ساعت ۱۷:۳۰ نیز اولین و آخرین تمرین خود را در ورزشگاه محل برگزاری بازی که جمن مصنوعی دارد برگزار کردند. دیدار ۲ تیم از ساعت ۱۸:۳۰ امروز انجام خواهد شد.

 

منبع: همشهری ورزشی

دیگر خبرها

  • سرمربی ایرانی الشمال: باید اشتباهات را اصلاح کنیم
  • قلعه‌نویی: بازی روی چمن مصنوعی لذت فوتبال را گرفت
  • چهره درهم قلعه نویی در روز صعود ایران
  • قلعه‌نویی و فرصت به یک بازی اولی دیگر
  • چهره خندان بیرانوند در روز نیمکت نشینی
  • تیم اروپایی راه را برای قلعه‌نویی باز کرد
  • پدر ملی پوش ایران به استقبال شاگردان قلعه نویی در عشق آباد رفت
  • قلعه‌نویی در عشق آباد هم برد پرگل می‌خواهد
  • اوقات خوش ژنرال در عشق آباد (عکس)
  • خبرنگاران ترکمن با قلعه‌نویی عشق کردند!