Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پرسپولیس اولین امتیاز آسیایی خود را با تساوی مقابل الشارجه کسب کرد، اما همچنان قعرنشین جدول گروه C مسابقات ماند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در چارچوب دیداری از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و از گروه  C رقابت‌ها تیم‌های الشارجه امارات و پرسپولیس ایران از ساعت ۱۹:۰۵ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه اختصاصی شارجه به مصاف هم رفتند که  این دیدار با تساوی ۲ – ۲ به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* علی علیپور در دقایق ۱۰ و ۲۷ برای پرسپولیس گلزنی کرد و گل‌های الشارجه توسط محمد خلفان در دقیقه ۲۶ و رایان مندس در دقیقه ۲+۴۵ به ثمر رسیدند. به دنبال یک نیمه پرگل و تماشایی، دو تیم در نیمه دوم رو به بازی تدافعی و توأم با احتیاط آوردند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا الشارجه پرسپولیس الشارجه پرسپولیس گزارش تصویری لیگ قهرمانان آسیا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی لیونل مسی برانکو وینفرد شفر تیم استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۹۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قابی ماندگار و زیبا؛ دیدار علی دایی با دختر معلول پرسپولیسی + عکس

علی دایی با یکی از هواداران پرسپولیس دیدار کرد.

طرفداری | شهریار فوتبال ایران بار دیگر حرکت زیبایی انجام داد.

ظهر پنج‌شنبه، علی دایی در دفتر شخصی خود، با یکی از هواداران معلول پرسپولیس دیدار کرد و با او به گفتگو پرداخت. 

فاطمه غلامی هوادار ۲۷ ساله پرسپولیس است که از معلولیت مادرزادی خاص در ستون فقرات رنج می‌برد و پیش از دیدار با علی دایی هم در تمرین پرسپولیس حاضر شده بود.

 

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • تساوی فولاد و مس رفسنجان در نیمه نخست
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضبلطی فدراسیون فوتبال
  • (عکس) دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • قابی ماندگار و زیبا؛ دیدار علی دایی با دختر معلول پرسپولیسی + عکس
  • دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم