Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی گل‌محمدی بعد از تساوی 2 - 2 تیمش مقابل الشارجه امارات در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی را خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم. هدف‌مان گرفتن سه امتیاز بود، اما بعد از گل دوم نتوانستیم تمرکز خوبی داشته باشیم. مشکلی که داشتیم عدم تمرکز بعد از زدن گل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر تمرکزمان را حفظ می‌کردیم می‌توانستیم بازی را ببریم. در این دو بازی چهار گل ساده خورده‌ایم و باید بیشتر روی تمرکزمان کار کنیم و ساده امتیاز از دست ندهیم.

وی افزود: در نیمه دوم باز هم می‌توانستیم به گل برسیم، ولی موفق نبودیم. بازی زیبایی بود و فکر می‌کنم تماشاگرانی که در ورزشگاه بودند لذت بردند. بعد از گذشت دو هفته از لیگ قهرمانان، شناخت خوبی از تیم‌ها پیدا کرده‌ایم و تازه این بازی‌ها برای ما شروع شده است. برنامه بازی‌ها طوری است که به ضرر تیم‌های ایرانی است. شک نکنید اصلی‌ترین تیمی که شانس صعود از این گروه را دارد، ما هستیم. با الدحیل و الشارجه در تهران هم بازی کنیم و معتقدم با حمایت هواداران‌مان می‌توانیم آنها را ببریم. ما پرتماشاگرترین تیم آسیا هستیم. ضمن اینکه من همیشه به بازیکنانم اعتقاد داشته‌ام. همچنین باید دو بار با التعاون بازی کنیم و شانس داریم که امتیازات از دست رفته را جبران کنیم. به نظر من با تمرکز بیشتر و کمی شانس، شانس اصلی صعود از گروه ما هستیم.

گل‌محمدی درباره دریافت گل‌های زیاد در سه بازی قبلی خاطر نشان کرد: در سه بازی قبلی شش گل خورده‌ایم و این برای تیم بزرگی مثل پرسپولیس آمار خوبی نیست. بخشی از این گل‌ها شاید به خاطر مسائل تاکتیکی است بخشی هم به عملکرد خط دفاع و تمرکز بازیکنان برمی‌گردد. باید در تمرینات بهتر کار کنیم. همان‌طور که گفتید در بخش هجومی بهتر شده‌ایم و راحت‌تر موقعیت ایجاد می‌کنیم، ولی در بخش دفاع اشکالاتی هست که پشت بازیکنان‌مان موقعیت ایجاد می‌شود. باید روی این مسائل بیشتر کار کنیم تا دوباره از این ناحیه ضربه نخوریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تعویض سیدجلال حسینی هم گفت: سیدجلال یک مصدومیت جزئی ‌داشت که نمی‌دانم در چه حدی است. او احساس درد داشت و به همین دلیل بین دو نیمه تعویض شد.

251 251

کد خبر 1354292

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا لیگ برتر نوزدهم کار کنیم گل محمدی ما هستیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۹۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نریمان‌جهان: آمار من را فراموش نکنید!

هافبک تیم فوتبال پیکان گفت: آمار نشان می‌دهد امسال توانسته‌ام بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سامان نریمان‌جهان پس از تساوی 2 - 2 تیم فوتبال پیکان مقابل هوادار در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر اظهار داشت: تیم ما خیلی بهتر شده است و با اعتمادبه‌نفس بالاتر بازی می‌کند. در این دیدار بازی 2 بر صفر باخته را با تساوی عوض کردیم که کار سختی است. ما پس از گل دوم حریف خیلی خوب بازی کردیم و با بدشانسی موقعیت‌های‌مان گل نشدند. خوشبختانه همین که نباختیم یک امتیاز عالی بود. شاید اگر کمی زور می‌زدیم می‌توانستیم برنده شویم.

تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار!

وی در مورد گلایه‌های رضا عنایتی از باتجربه‌های پیکان تصریح کرد: بازیکنان بزرگ باید تیم را جمع کنند و تجربه‌شان را در اختیار آنها بگذارند، ولی برخی مواقع شرایط بازی طوری پیش می‌رود که همه چیز دست بازیکن نیست. این حرف کاملاً درست است که بازیکنان بزرگ باید تیم را جمع کنند.

هافبک تیم فوتبال پیکان راجع به آمار پاس گل‌هایش در این فصل خاطر نشان کرد: سعی می‌کنم همیشه بهترین بازی‌ام را انجام دهم. در بازی قبل، شش پاس تک به تک دادم که هیچ‌کدام گل نشدند، ولی امروز یکی از آنها گل شد. آمار صحبت می‌کند، اما شما همه چیز را پایان فصل فراموش می‌کنید. امسال توانسته‌ام فوتبال خوبی را به نمایش بگذارم و امیدوارم در بین 10 پاسور برتر قرار بگیرم.

نریمان‌جهان درباره تعویض زودهنگام حامد پاکدل گفت: مشکل خاصی نیست. با گل‌هایی که خوردیم ریتم‌مان عوض شد و مربیان تغییر تاکتیک دادند. همه به نظر مربی احترام می‌گذاریم و مشکل خاصی نداریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران - بحرین بازی تمرینی با مجوز صعود
  • مرادمند: خداراشکر که در این بازی چَک خوردیم!
  • نویدکیا: نیمه اول ترسو بودیم/ باید تمرکز داشته باشیم
  • پیروزی دلسوختگان قم شانس صعود را زنده نگه داشت
  • ایران بی تردید شانس اول قهرمانی است/ امیدوارم افغانستان صعود کند
  • صعود مستقیم قایق دو نفره زنان به فینال/راهیابی مجلل به نیمه نهایی
  • کلوپ: حالا کاملاً روی بردن لیگ برتر تمرکز می‌کنیم
  • نریمان‌جهان: آمار من را فراموش نکنید!
  • هاشمی‌نسب: در مورد باشگاه ما اظهار نظر نکنید!
  • محمد محمدی و برنامه ویژه صعود برای سایپا