Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از تسنیم، یزدان سیف، مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران دستورالعمل اجرایی خرید تضمینی گندم داخلی در سال 1399 را جهت اجرا به ادارات کل غله و خدمات بازرگانی 31 استان ابلاغ کرد.

*برای مشاهده این ابلاغیه اینجا کلیک کنید.

بنابراین گزارش نرخ خرید تضمینی گندم در سال جاری علامی 2200 تومان اعلام شده است اما این رقم مورد قبول تشکل های بخش کشاورزی و گندم کاران قرار نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: خرید تضمینی گندم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۹۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۷۰۰هزار تن آرد در لرستان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان از فعالیت ۱۳کارخانه آرد با ظرفیت تولید بالای ۷۰۰ هزار تن در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، حجت‌الله بیرانوند، امروز، در نخستین همایش ملی گندم، آرد و نان در لرستان گفت: روند خرید گندم در سه سال گذشته افزایشی بوده‌است.

او با اشاره به نقش مراکز خرید گندم در چرخۀ تولید اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود که میزان تولید گندم در لرستان به بیش از 600 هزار تن در سال 1403 برسد.

1200 هکتار از اراضی دیم لرستان آبی می‌شود

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان با بیان اینکه بیش از 850 تن ظرفیت استاندارد ذخیره‌سازی گندم در این استان است، یادآور شد: این میزان شامل سیلو‌ها و انبار‌های مکانیزه است.

 بیرانوند با اشاره به فعالیت 13کارخانه آرد فعال با ظرفیت تولید بالای 700 هزار تن در لرستان، بیان کرد: این میزان بیش از 2.5 برابر نیاز این استان است.

او با بیان فعالیت 2000 واحد نانوایی در لرستان، اعلام کرد: زنجیرۀ تولید و تأمین گندم و نان در این استان از چرخۀ مناسبی برخوردار است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان با ذکر اینکه تمام نیاز این استان به آرد از کارخانجات موجود تهیه می‌شود، تأکید کرد: اجازه ورود آرد از استان‌های دیگر به داخل لرستان را نمی‌دهیم.

بیرانوند با بیان اینکه عمده انرژی و کالری موردنیاز مردم از طریق مصرف نان تأمین می‌شود، خاطرنشان کرد: خرید گندم در برخی شهرستان‌ها کوهدشت از حجم بالایی در مدت زمان کوتاه برخوردار است.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • تولید ۷۰۰هزار تن آرد در لرستان
  • خرید تضمینی ۲۱ هزار تن گندم در فارس
  • خرید تضمینی بیش از ۲۱ هزار تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی فارس
  • صرفه‌جویی ۵۰۰ میلیارد تومانی حوزه آرد و نان در لرستان
  • گندمکاران چشم انتظار اعلام جایزه تحویل گندم
  • خرید تضمینی گندم به ۲۰۰ هزار تن رسید
  • اعلام قیمت خرید تضمینی ۱۲ قلم محصول اساسی زراعی
  • نرخ فعلی خرید گندم مورد رضایت کشاورزان نیست
  • نرخ فعلی خرید تضمینی گندم با میزان تورم هم‌خوانی ندارد
  • پیش بینی خرید تضمینی ۸۰۰هزار تن گندم از کشاورزان کرمانشاه