Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از العربیه، نیروهای تحت امر ژنرال خلیفه حفتر در پیامی توییتری اعلام کردند که در حملاتی هوایی، انبار اسلحه و مهمات نیروی نظامی دولت وفاق ملی لیبی، در داخل بندر طرابلس را مورد هدف قرار داده اند.

طی این پیام اعلام شده که هدف از این بمباران، تضعیف توانایی‌های جنگی تروریست‌هایی بوده که از سوریه وارد لیبی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام توییتری، از ارتش تحت امر فائز السراج، رئیس دولت وفاق ملی، خواسته شده تا نقض آتش‌بس از سوی نیروهای وی، فورا متوقف شود.

پیش‌‎تر نیز در روز سه‌شنبه (امروز) نیروهای تحت امر حفتر به کشتی حامل سلاح و مهمات ترکیه در بندر طرابلس یک حمله هوایی‌ را ترتیب دادند. به گفته منابع وابسته به حفتر، این کشتی به طور کامل نابود شده، در مقابل دولت وفاق ملی این حمله را رد کرده است.

این در حالی است که خبرگزاری آناتولی ترکیه به نقل از منابع وابسته به دولت نجات ملی لیبی، حمله به کشتی ترکیه در ساحل لیبی را تکذیب کرده است.

اداره بنادر لیبی که وابسته به دولت وفاق ملی است، وجود هرگونه کشتی ترکیه‌ای در بندر طرابلس، پایتخت لیبی را تکذیب کرد. با این حال تصاویر منتشر شده از این بندر حکایت از آتش گرفتن حداقل یک کشتی دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خلیفه حفتر تروریست های داعش دولت وفاق ملی بندر طرابلس تحت امر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۹۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی هوایی اینتر بر فراز شهر میلان پس از کسب ستاره دوم / فیلم

اینتر دوشنبه شب موفق شد با پیروزی مقابل میلان، قهرمان زودهنگام رقابت های این فصل سری آ لقب گیرد و ستاره دوم را نیز بر روی پیراهن خود حک کند. ویدیوی زیبای باشگاه اینتر به همین مناسبت را مشاهده می کنید.

دانلود (5.5MB)

دیگر خبرها

  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد
  • کشتی هوایی اینتر بر فراز شهر میلان پس از کسب ستاره دوم / فیلم
  • اوکراین فقط شش ماه وقت دارد
  • مانور فضایی کره جنوبی و آمریکا در برابر کره شمالی
  • بندر انزلی، میزبان کشتی ساحلی کارگران قهرمانی کشور
  • حمله موشکی اسرائیل به سامانه پدافندی اس ۳۰۰ اصفهان صحت دارد؟ /بررسی یک ادعا از سوی خبرگزاری دولت
  • آتش بس ایران و اسرائیل موقتی است؟
  • حمله هوایی شدید اسرائیل به نقاط مختلف غزه/استعفای رئیس اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل/ اسرائیل به دست نتانیاهو ویران می شود