Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست هم‌اندیشی مدیران فرهنگی و قرآنی دستگاه‌ها و نهادهای دولتی روز 30 بهمن‌ماه با موضوع تعامل با نمایشگاه بین‌المللی قرآن در معاونت قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ جلسه هم‌اندیشی مدیران امور فرهنگی و قرآنی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف به منظور تعامل در مورد بیست‌وهشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن چهارشنبه 30 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه که در معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، مباحث مربوط برای برپایی نمایشگاه قرآن و حضور نهادها و دستگاه‌ها و تعاملات آنها با نمایشگاه قرآن مطرح می‌شود.

بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن 13 تا 28 اردیبهشت‌ماه سال آینده در مصلای تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: نمایشگاه قرآن بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن نمایشگاه قرآن برگزار می شود دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۹۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه تهران با اشاره به برنامه های این دانشگاه همزمان با ۹۰ سالگی این دانشگاه از برگزاری ۹۰ رویداد خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، مهدی شهبازی معاون فرهنگی دانشگاه تهران در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دانشگاه تهران امسال جشن 90 سالگی خود را در حالی برگزار می‌کند که سنت دانشگاهی به دانشگاه تهران واگذار شد و شورایعالی انقلاب فرهنگی درخواست دانشگاه تهران را در این زمینه مصوب کرد.

وی  با اشاره به اینکه دانشگاه تهران به عنوان نماد آموزش عالی کشور وظیفه پیدا کرد که این سنت دانشگاهی را پیگیری کند و جشن 90 سالگی این دانشگاه نیز هم با همین رویکرد برگزار می شود، تصریح کرد: همزمان با 90 سالگی دانشگاه تهران در خردادماه 90 رویداد در دانشگاه تهران برگزار می‌شود که اولین رویداد از این فعالیتها نمایشگاه کار است.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارتباط بیشتر دانشجویان با صنعت و شبکه سازی به عنوان شعار نمایشگاه دانست و ادامه داد: دانشگاه تهران است با برگزاری اردوهای مهارت محور بحث مهارت آموزی دانشجویان را به شدت دنبال می‌کند. نمایشگاه کار این چرخه را تکمیل می‌کند. سال قبل نیز استقبال خوبی از این نمایشگاه صورت گرفت و امسال نیز امید است با توجه به حضور صنایع و سازمان های مختلف، دانشجویان بتوانند ارتباط مورد نظر خود را بگیرند.

وی تاکید کرد: در ترم جاری استقبال خوبی از درس یادگیری تجربی شد و نمایشگاه پیش رو نمایشگاهی است که ظرفیت‌ها را برای ذی‌نفعان امر پررنگ‌تر خواهد کرد، نماینده شرکت‌ها و صنایع در این نمایشگاه نیازهای خود را اعلام می‌کنند تا دانشجویان جذب بازار کار شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیپلماسی فرهنگی می‌تواند پیوست برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باشد
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران
  • «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از پیروزی انقلاب» بررسی می‌شود
  • جزئیات برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • نشست تخصصی «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از انقلاب» برگزار می‌شود
  • برگزاری پیش نشست همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین
  • نشست هماهنگی نمایشگاه بین المللی کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد
  • دوره آموزشی امام موسی صدر برگزار می‌شود
  • تربیت مدیران حکمرانی قرآنی طبق اندیشه‌های امام موسی صدر