Web Analytics Made Easy - Statcounter

گاسپرینی و تیمش آماده مهم ترین بازی تاریخ آتالانتا می شوند.

طرفداری- در آستانه دیدار آتالانتا و والنسیا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، جانپیرو گاسپرینی همراه با یوزیپ ایلیچیچ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد.

به نقل از فوتبال ایتالیا؛ سرمربی آتالانتا گفت:

قطعا این یک موفقیت بزرگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرگز با چنین جمعیتی (بالغ بر 50 هزار نفر در سن سیرو خواهند بود) در خانه بازی نکرده ایم و این شگفت انگیز است. سرانجام می توانیم در این بازی به میدان برویم. مدت هاست منتظر آن بودیم. تیم صعودکننده پس از 180 دقیقه مشخص می شود و فردا تازه بازی رفت است. می خواهیم بهترین نتیجه ممکن را بگیریم.

فوتبال اسپانیا فقط به بارسلونا و رئال مادرید محدود نمی شود. سایر تیم ها و تیم ملی این کشور نیز دستاوردهای مهمی داشتند. بازی سطح بالایی می شود. اگرچه هر دو تیم، برترین های کشور خود نیستند اما نماینده لیگ های معتبری هستیم.

می دانیم که والنسیا چندین بازیکن مهم خود را در اختیار ندارد اما در چنین سطحی، غیبت بازیکنان نمی تواند تاثیرگذار باشد. بازی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا به هر بازیکنی روحیه مضاعف و انگیزه بالا می دهد. نحوه بازی والنسیا را مطالعه کردیم و قطعا آنها نیز به مطالعه بازی ما پرداخته اند. امیدواریم با نتیجه خوبی به اسپانیا برویم.

والنسیا تیم با کیفیتی است و باید با تعادل همیشگی خود بازی کنیم تا به بهترین نتیجه ممکن برسیم. به والنسیا احترام می گذاریم و باید فروتن بمانیم. مردم بیش از حد در مورد غایبان والنسیا (8 بازیکن والنسیا محروم یا مصدوم هستند) حرف می زننند درحالیکه هر دو تیم در نهایت 11 بازیکن را به زمین می فرستند. والنسیا در خانه آژاکس و چلسی برنده شد و به عنوان صدرنشین گروه بالا آمد.

والنسیا، نقاط قوت زیاد و ضعف های کمی دارد. از تعدد مصدومان آنها، خوشحال نیستم. می خواهم همیشه مقابل قدرتمندترین تیم ها بازی کنیم چون اگر ببریم، بهترین تیم را برده ایم و اگر ببازیم در برابر بهترین تیم شکست خورده ایم. غیبت دو مدافع اصلی و رودریگر می تواند برای والنسیا مشکلاتی ایجاد کند اما آنها هنوز هم تیمی رقابتی در اختیار دارند.

امیدوارم بازی رفت را با برد سپری کنیم. این مهم به ما امکان می دهد در بازی برگشت حتی با تساوی راهی دور بعدی شویم. باید مثل آتالانتا بازی کنیم و بدانیم تاکنون به دستاورد بزرگی رسیده ایم بنابراین هیچ فشاری روی ما نیست. اخیرا بازی های حساسی در لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا داشتیم بنابراین مثل قبل کاملا بی تجربه نیستیم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا بازی کنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۹۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به توافقات بین آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم

سخنگوی وزارت امورخارجه گفت که تلاش‌های جمهوری آذربایجان و ارمنستان برای حل‌وفصل مسائل مرزی لازمه صلح و ثبات در قفقاز جنوبی است.

به گزارش مشرق، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امورخارجه در پاسخ به پرسش خبرنگاران در مورد توافق اخیر جمهوری آذربایجان و ارمنستان درباره برخی مسائل مورد اختلاف مرزی اظهار داشت: ما به توافقات انجام شده بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان در نشست کمیسیون تحدید حدود بین دو کشور احترام می‌گذاریم.

کنعانی اضافه کرد: استمرار تلاش‌های دو کشور برای حل‌وفصل مسائل مرزی با توسل به روش‌های مسالمت‌آمیز در چارچوب احترام متقابل دو کشور به حاکمیت و تمامیت ارضی یکدیگر لازمه استقرار صلح و ثبات پایدار در قفقاز جنوبی است.

دیگر خبرها

  • به توافقات انجام شده بین آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • کنعانی: به توافقات انجام شده بین آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • کنعانی: به توافقات انجام شده میان آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • به توافقات بین آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • به توافقات انجام شده میان آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!
  • کنعانی: به توافقات بین آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • گاسپرینی: بازنده دانستن من به خاطر نبردن جام حماقت است!
  • از این برد خوشحالی، خجالت بکش! (عکس)