Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری ایسنا: کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان آمریکا روز سه‌شنبه در توییتی نوشت: شواهد کافی برای اثبات وجود تهدید مشخص و آنی علیه نیروها و دیگر کارکنان آمریکایی وجود ندارد که ترور سلیمانی را جایز کند. دولت همچنان داستان خود را تغییر می‌دهد. ما منتظر استماع عمومی اظهارات پمپئو در حضور مردم و کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در ۲۸ فوریه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: آمریکا ترامپ ترور سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۹۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تل آویو دلیلی برای اثبات ادعا‌های خود درباره آنروا ندارد

به گزارش جام جم آنلاین، کمیته تحقیقات مستقل سازمان ملل متحد درباره بی‌طرفی آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی آنروا نتایج این تحقیقات را منتشر کرد.

این کمیته تاکید کرد که رژیم صهیونیستی تاکنون دلیلی را برای اثبات ادعای خود در خصوص ارتباط کارکنان آژانس آنروا با جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس یا جنبش جهاد اسلامی فلسطین ارایه نداده است.

بر اساس این گزارش آژانس آنروا به صورت منظم نام کارکنان خود را برای بررسی به مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کرده است، اما این مقامات هیچ‌گاه هیچ‌گونه نگرانی را نسبت به این افراد ابراز نکرده‌اند.

این کمیته بیان کرد که رژیم صهیونیستی به نامه‌های آژانس آنروا در ماه‌های مارس و آوریل مبنی بر درخواست ارایه نام‌های ادعایی و دلایل از سوی این رژیم پاسخ نداده است.

همچنین بر اساس این نتایج، آژانس آنروا از برخی سازوکار‌ها برای تضمین پایبندی این آژانس به اصول بشردوستانه و بی‌طرفانه برخوردار است.

دیگر خبرها

  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا کند
  • مبارزه تیک‌تاک با لایحه ممنوعیت در آمریکا
  • تل آویو دلیلی برای اثبات ادعا‌های خود درباره آنروا ندارد
  • تل آویو دلیلی برای اثبات ادعاهای خود درباره آنروا ندارد
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • زلنسکی : اوکراین افغانستان دوم نخواهد شد
  • زلنسکی: اوکراین افغانستان دوم نخواهد شد
  • واکنش حماس به تصویب کمک‌های جدید آمریکا به رژیم صهیونیستی