Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز،‌ جامعه روحانیت مبارز بیانیه‌ای درباره مشارکت مردم در انتخابات منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

هرکس ایران عزیز، امنیت میهن و آبروی وطن را دوست دارد و در پی حل مشکلات است، باید در پای صندوق رأی حضور یابد.

مقام معظم رهبری دام عزّه

مردم شریف، مؤمن، عزیز و شجاع ایران سرافراز

خداوند متعال را شاکریم که فرصت دیگری پدید آورد تا با حضور گسترده و انتخاب صحیح، آینده خود و فرزندانمان را تضمین کنیم، براقتدار و عزتمان بیفزاییم، از مشکلات بکاهیم و فردای بهتری را رقم بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی شک، جمهوری اسلامی ایران، تاکنون، با مشارکت و رأی شما از گردنه های سخت عبور کرده و در آینده نیز چنین خواهد بود و چنانکه امام بزرگوارمان فرمود «میزان رأی ملت است» و همه توفیقات و دستاوردها با حضور شما مردم عزیز وآگاه به دست آمده است.

جامعه روحانیت مبارز در این شرایط سرنوشت ساز و با آگاهی از واقعیت های داخل و خارج کشور و با اذعان به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی و ضرورت استفاده کامل از سرمایه ها و ظرفیت های فراوان کشور، از عموم هموطنان غیور دعوت می‌کند تا با همبستگی و مشارکت فراگیر و انتخاب درست، در راه پر افتخار اقتدار ملی و ظهور ایران قوی گام بردارند. صمیمانه و خاضعانه می خواهیم که، همه با هم، رسالت تاریخی، ملی و دینی خود را، چون گذشته، پاس بداریم و با رأی برآمده از عقلانیت، دانش و ایمان و براساس شاخص های تعهد، ولایتمداری، عدالت خواهی، روحیه انقلابی و جهادی و مبارزه با فساد، مجلسی کارآمد، قوی و شایسته را شکل دهیم.

خوشبختانه در این مقطع، نامزدهای فراوان با دیدگاه ها و سلایق مختلف حضور دارند که برای همه امکان انتخاب مطلوب را فراهم آورده است.

امیدواریم با عنایات خداوند متعال و توجهات خاص حضرت حجت (ارواحنا فداه) و در سایه ایمان، وحدت، صبوری و مسئولیت شناسی همه ایرانیان، آینده ای سرشار از افتخار، عزت و پیشرفت و بهروزی داشته باشیم.

با آرزوی سلامتی برای رهبر معظّم انقلاب اسلامی و شما مردم شریف و پیروزی ایران اسلامی در همه صحنه ها.

انتهای پیام/

104 / 361 انتخابات مجلس مجلس یازدهم جامعه روحانیت مبارز انتخابات بیانیه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: انتخابات مجلس مجلس یازدهم جامعه روحانیت مبارز انتخابات بیانیه جامعه روحانیت مبارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۹۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از تهران، نشست سیاسی در قالب پرسش و پاسخ «وعده صادق» با حضور مهندس غلامحسین رضوانی نماینده محترم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو شورای مرکزی جبهه پایداری، توسط تشکل جامعه اسلامی واحد تهران جنوب برگزار شد.

در این نشست مهندس رضوانی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیرامون عملیات غرورآفرین نیروهای مسلح کشورمان سخنرانی نمود. وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در راستای حفاظت از منافع ملی و شهروندانش به یک اقدام دفاعی دست زد و این حمله بر مبنای مقررات و حقوق بین الملل و منشور ملل متحد کاملا دفاعی بود. رضوانی اظهار داشت: در حال حاضر همه طرفداران مقاومت و منطقه از این اقدام دفاعی ایران شور و شوق مضاعف دارند و مردم سایر نقاط دنیا هم به حقانیت این اقدام ایران واقف هستند و آن را تایید می‌کنند.

شایان ذکر است در این جلسه جمعی از مسئولین و دانشجویان حضور داشتند و در پایان، جلسه با پرسش و پاسخ همراه بود و مهندس رضوانی به سوالات مطرح شده پاسخ لازم را ارائه کردند.

خبرنگار: دنیا کریمی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228245 برچسب‌ها ایسکانیوز تهران ایران مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • کارگر قشری تاثیرگذار در رشد وشکوفایی اقتصاد درکشور
  • روحانیت باید توجه به آخرت را به جامعه تزریق کند
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • اصناف و بازاریان لباس‌هایی با پوشش مناسب در اختیار مردم قرار دهند
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • اظهارات جنجالی علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودروهای شاسی بلند، اعتراضات سال 1401 و ...
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • دعوت از پاراتکواندو کار بانوی قمی به تیم ملی
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود