Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری فاتب از دستگیری دو نفر از سارقان به عنف محله نازی آباد خبر داد و گفت تلاش برای دستگیری دیگر اعضا این باند سرقت ادامه دارد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" بیان داشت: حدود ساعت یک نیمه شب مورخه 25 بهمن ماه سال جاری فردی به کلانتری مراجعه و اظهار داشت به همراه دوستم بودیم که شخصی به هویت اشکان به همراه 7 نفر از دوستانش با قمه به سمت ما حمله کرده که دوستم به طرف اتوبوس شرکت واحد دوید و مهاجمان به داخل اتوبوس آمده و حسین را مورد ضرب و شتم قرار داده که از ناحیه سر و گردن و دیگر اعضای بدن مجروح که به بیمارستان هفت تیر منتقل و من را نیز مورد ضرب و شتم قرار داده که از ناحیه پای چپ مجروح شده ام .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه سارقان به عنف دستبند طلا و حدود 2 میلیون وجه نقد و موبایل مالباخته ها را ه سرقت برده اند، عنوان داشت: در راستای شناسایی و دستگیری متهمین روز گذشته دو نفر از مهاجمان جلوی قهوه خانه ای در نازی آباد مشاهده و بلافاصله دستگیر و از آنها یک دستگاه موتورسیکلت توقیف شد.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری فاتب با اشاره به اینکه از زیر لباس هر کدام از دستگیر شده ها یک قبضه چاقو چسب کاری شده مخصوص درگیری کشف شد، گفت: تلاش برای دستگیری دیگر متهمین ادامه دارد .

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی کرونا ضرب و شتم قهوه اخبار حوادث اتوبوس اشرار زخمی قمه نازی آباد حوادث تهران اخبار تهران عکس فیلم دختر جسد مرد شهید تجاوز دختر جوان دادگاه صبح نازی آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۰۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند

سرهنگ علیرضا دلیری  اظهار کرد: همزمان با اعلام وقوع یک فقره تیراندازی و مجروحیت شهروند زاهدانی، بلافاصله تیم عملیاتی ماموران انتظامی با جدیت پیگیر موضوع شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد ۲ شرور با انگیزه اختلافات قبلی در سطح یکی از خیابان های شهر به سمت شهروند زاهدانی شلیک و وی از ناحیه پای چپ مصدوم و متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به انجام تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی تیم پلیس در این راستا خاطرنشان کرد: کمتر از ۲ ساعت ۲ شرور مسلح شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز از متهمان کشف و ضبط شد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری دو نفر متخلف و کشف و دو قبضه اسلحه در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد
  • مدارس ما و مدارس آن‌ها
  • همه دشمنان شرور به بی‌نظیربودن عملیات وعده صادق اذعان کردند/ اقدام نیروهای مسلح تجلّی قدرت ایمان و مجاهدت و پایداری بود
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • شلیک ۲ شرور به مرد زاهدانی در خیابان
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • بازار صالح آباد کجای تهران است و مناسب کیست؟
  • عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند