Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@19:44:09 GMT

توصیه‌هایی درباره بستن چمدان

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۰۰۲۳

توصیه‌هایی درباره بستن چمدان

اگر دغدغه بستن چمدان خود را دارید و می‌خواهید برای سفر آخر هفته و یا تعطیلات خود به راحتی چمدانتان را ببندید و دیگر مشکل اینکه چه وسایلی را لازم دارید و یا کدام یک را با خود به سفر نبرید را نداشته باشید بهتر است تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. در ادامه ۱۵ مورد از برترین توصیه‌ها و ترفند‌های بستن چمدان را به شما ارائه می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱- لیست لوازم مورد نیاز (ضروری/غیر ضروری) ‎‏

‏آیا همیشه هنگام بستن چمدان نگران این موضوع هستید که چیزی را فراموش کرده باشید؟ برای آرامش خاطر خود لیستی از لوازم ضروری و غیر ضروری تهیه کرده یا از چک لیست‌های آنلاین استفاده کنید که در آن‌ها همیشه فضایی برای اضافه کردن آیتم‌های شخصی شما وجود دارد. ‏ ‏ ‏‏ ‏‏ ‏‏ ‏ ‏ ‏

۲- چمدان خود را تزئین کنید!

حتماً برای همه‌ی شما پیش آمده که در فرودگاه برای پیدا کردن چمدان خود از چمدان‌های مشابه اطرافش دچار مشکل شده باشید. برای جلوگیری از این مشکل اطمینان حاصل کنید که برچسب‌های اسباب سفر شما به درستی روی چمدانتان نصب شده باشد، ضمن اینکه فراموش نکنید که چمدان خود را با روبان، برچسب و حتی بند‌های کفش رنگی تزئین کنید تا به آسانی قابل شناسایی باشد و یا می‌توانید اسم خود را بر روی چمدانتان بنویسید.

۳- از کیسه‌های زیپی برای جدا کردن آیتم‌های مختلف خود استفاده کنید.

‏‏‏همه‌ی ما وسایل کوچکی از جمله شارژر تلفن همراه، دوربین، آداپتور، هدفون و … به همراه داریم که به آسانی می‌توانند در محیط چمدان گم شوند. برای جلوگیری از این مشکل، کیسه‌های زیپی بهترین راه حل هستند. شما همچنین می‌توانید وسایل مورد نیاز برای بازگشت به منزل (کلید‌های خانه، رسید پارکینگ و کلید‌های اتومبیل) و دارو‌های مورد نیاز خودتان را نیز در این کیسه‌های زیپی قرار دهید.

۴- لباس‌های روش خود را پشت و رو کنید و کلاه دوش بر انتهای کفش‌های خود بکشید.

آیا تا به حال پیش آمده که لباس‌های روشن را در چمدان خود قرار دهید و در مقصد با لکه‌هایی روی آن‌ها مواجه شوید؟ با این توصیه دیگر هیچ گاه با این مشکل مواجه نمی‌شوید. اول از همه اینکه لباس‌های روشن خود را پشت و رو در چمدان قرار دهید و دوم اینکه فراموش نکنید با کلاه‌های دوش یک بار مصرف بخش زیرین کفش‌های خود را کامل بپوشانید.

۵- لباس‌های خود را لوله کرده و از بسته‌های خلا فشرده ساز استفاده کنید.

باز کردن چمدان و بیرون آوردن لباس‌های چروک برای همه‌ی ما یک کابوس است. برای صرفه جویی در فضای چمدان و جلوگیری از چروک، لباس‌های خود را به جای تا کردن لوله کنید. سپس آن‌ها را در بسته‌های خلا فشرده ساز قرار داده، درب آن را بسته و هوای اضافی را بیرون بکشید. بدین روش شما از چروک شدن لباس‌های خود به روش موثرتری پیشگیری نموده اید.

۶- ترازوی بار باعث صرفه جویی خواهد شد!

یک ترازوی مخصوص وزن کردن چمدان و بار بخرید و قبل از رفتن به فرودگاه چمدان‌های خود را وزن کنید. اینگونه شما متوجه خواهید شد که چه میزان تا محدودیت بار فاصله دارید. اگر شما به محدوده‌ی وزنی بار نزدیک هستید بهتر است آیتم‌های سنگین‌تر را بپوشید یا اینکه به طور کلی تعدادی آیتم را از چمدان خود خارج کنید (شما می‌توانید لوازم بهداشتی سنگین را از چمدان خود خارج کرده و در مقصد خریداری کنید).

۷- از بطری‌های خالی مواد آرایشی و بهداشتی برای پنهان کردن پول‌های خود استفاده کنید.

برای اینکه از بدترین سناریوی ممکن جلوگیری کرده و هدف سارقان قرار نگیرید بهتر است نامرئی بوده و پول خود را در معرض دید افراد قرار ندهید. اگر شما در ساحل هستید و می‌خواهید شنا کنید می‌توانید پول خود را در یک ظرف خالی لوسیون برنزه کننده پنهان کنید. شما همچنین می‌توانید از ظرف رژ لب خالی برای پنهان کردن اسکناس‌های لوله شده استفاده کنید. ‏

۸- از سلفون و نوار چسب برای جلوگیری از نشت مایعات استفاده کنید.

بسیاری از ما با مشکل نشت مایعات درون چمدان مواجه شده ایم. خوشبختانه برای جلوگیری از این مورد راه حلی وجود دارد. ابتدا درب بطری مایع را برداشته و به سر آن سلفون بکشید. سپس درب را سر جای خود قرار داده و از نوار چسب برای پوشاندن فاصله‌ی بین درب و طرف استفاده کنید. در این حالت شما می‌توانید بدون کوچکترین نگرانی از نشت مایعات سفر کنید.

۹- توصیه‌ی آرایشی: برای جلوگیری از شکست رژ گونه و سایه چشم از پد‌های پنبه‌ای استفاده کنید.

این مورد، توصیه‌ای مخصوص خانم هاست. برای جلوگیری از شکستن پودر فشرده‌ی رژ گونه و سایه‌های چشم در سفر، پدی پنبه‌ای بین پودر فشرده و درب محفظه قرار دهید.

۱۰- در چمدان خود بسته‌های تهویه‌ی معطر قرار دهید. ‎

این نکته‌ی مهمی است که لباس‌های شما بوی تازگی بدهند، مخصوصاً اگر قصد سفری طولانی دارید. به این منظور در چمدان خود بسته‌های تهویه‌ی معطر قرار دهید تا لباس‌های شما در کل سفر بوی خوبی داشته باشند.

۱۱- ضروریات را در چمدان یا کیف دستی خود قرار دهید.

بهتر است همیشه برای بدترین اتفاقات آماده بوده و با آن‌ها مواجه شوید. به هر حال ممکن است چمدان‌های شما گم شده یا با تاخیر به دست شما برسند. به همین دلیل همیشه تمام وسایل ارزشمند خود را به همراه یک دست لباس در چمدان یا کیف دستی قرار دهید. ‏

۱۲- از فضا‌های خالی مانند داخل کفش‌ها استفاده کنید.

وقتی صحبت بستن چمدان به میان می‌آید شما باید از هر گونه فضایی که در اختیار دارید به خوبی استفاده کنید. به این منظور تاپ ها، جوراب ها، لباس‌های زیر و سایر آیتم‌های کوچک را لوله کرده و داخل کفش‌ها قرار دهید.

۱۳- از صفحات کتاب راهنمای سفر کپی بگیرید یا کتاب خوان دیجیتال خود را همراه ببرید. ‎

به جای همراه بردن کتاب‌های سنگین، از صفحات ضروری آن کپی بگیرید. با این کار در فضا صرفه جویی کرده و وزن چمدان را نیز کاهش می‌دهید. اگر کتاب خوان دیجیتال دارید می‌توانید کتاب را روی آن دانلود کنید.

۱۴- چمدانی سبک بخرید!

هیچ وقت فکر نکنید که خرید یک چمدان گران قیمت‌تر همیشه به نفع شما خواهد بود چرا که چنین چمدانی می‌تواند نظر دزدان را به راحتی جلب کند، بنابراین بهتر است چمدانی سبک و ارزان‌تر را انتخاب کنید. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که چمدان‌هایی با پوسته سخت، ۴ کیلو سنگین‌تر از نمونه‌های دیگر هستند. ‏

۱۵- از محدودیت‌های بار هواپیمایی خود آگاه شوید.

محدودیت‌های بار در ایرلاین‌های مختلف متفاوت هستند، بعضی از هواپیمایی‌ها به شما اجازه‌ی همراه بردن دو چمدان را می‌دهند و بعضی دیگر خیر. به همین دلیل قبل از رفتن به فرودگاه از این محدودیت‌ها مطلع شوید چرا که اطلاع از این مسائل می‌تواند شما را از پرداخت جریمه‌های سنگین نجات دهد.

منبع: کاویاب

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانستنی های سفر ترفند ساده برای جلوگیری استفاده کنید چمدان خود چمدان خود لباس های روش لباس های خود نشت مایعات محدودیت ها بستن چمدان کردن چمدان مورد نیاز صرفه جویی قرار دهید خود قرار کفش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۰۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیطنت باشگاه پرسپولیس؛ انتشار تصویر اورونوف با لباس آبی + عکس

باشگاه پرسپولیس عکس اورنوف را با لباس آبی در رسانه رسمی اش منتشر کرد

طرفداری | پرسپولیسی ها عکسی از اورونوف با لباس آبی در اینستاگرام خود منتشر کردند.

اوستون اورونوف که یکی از گزینه های نقل و انتقالات زمستانی استقلال محسوب می شد در انتقالی عجیب و ناگهانی سر از پرسپولیس در آورد. این بازیکن 22 ساله درخشش خوبی در بازی های اخیر تیم اوسمار داشت و جایگاه خاصی هم در دل هواداران پرسپولیس پیدا کرد.

اورونوف که در بازی های ملی اخیر به تیم ملی ازبکستان دعوت می شد، موفق شد به همراه این تیم به دور بعدی انتخابی جام جهانی 2026 دعوت شود. باشگاه پرسپولیس با توجه به این موضوع با گذاشتن تصویری از اورونوف با لباس تیم ملی ازبکستان این صعود را به او تبریک گفت.

این عکس در حالی در رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس قرار داده شد که تمامی پست ها و هایلایت های پرسپولیس به رنگ قرمز است و این عکس تنها تصویر آبی رنگ اینستاگرام رسمی پرسپولیس محسوب می شود.

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • آیا بستن شیر رادیاتور پکیج در تابستان ضروری است
  • لباس عجیب تماشاگران حریف ایران! (عکس)
  • اقدام تحریک‌آمیز اسراییل برای بستن مسجدالاقصی
  • اقدام تحریک‌آمیز اسراییل برای بستن مسجدالاقصی برای ۱۶ روز پیاپی!
  • قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز
  • شناسایی انبار لباس‌های قاچاق در رشت
  • تظاهر به بستن کمربند به قیمت جان پسر جوان تمام شد
  • شیطنت باشگاه پرسپولیس؛ انتشار تصویر اورونوف با لباس آبی + عکس
  • وقتی نخود آش اضافه بیاد؛ طراحی لباس با نخود! (عکس)
  • طراحی لباس با الهام از نودل برنج (عکس)