Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محسن نوری کارگری‌ست که در قبال دستمزدی قرار بوده داربست تبلیغاتی برای یکی از نامزد‌های انتخابات مجلس نصب کند. او دیروز حین کار نصب داربست در سنندج، دچار برق گرفتگی شده و جانش را از دست داد.

از قرار معلوم، وقتی نیرو‌های اورژانس در محل حاضر شدند، با پیکر بیجان این کارگر مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین اساس شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در اطلاعیه‌ای ضمن تاکید بر ضرورت رعایت ایمنی برق در برگزاری انتخابات، مکان‌های ممنوعه برای تبلیغات را اعلام کرد که به شرح زیر است:

۱-نصب هر گونه بنر، تابلو‌های تبلیغاتی، پوستر، عکس و … بر روی تجهیزات مربوط به شرکت توزیع برق استان کردستان در سطح این شهرستان اعم از پایه‌های بتونی، چوبی و فلزی روشنائی معابر و تابلو‌های برق توزیع هوائی و زمینی، کابل‌ها و سیم‌های هوائی، به هرشکل و هرنوع ممنوع می‌باشد.

۲- صعود و فرود از پایه ها‌ی فوق الذکر به هر طریق و هر علت توسط افراد ناشناس وعوامل اجرای تبلیغات ممنوع می‌باشد.

۳-نوشتن جملات تبلیغاتی بر روی درب پست‌های زمینی و درب تابلو‌های برق و تجهیزات شبکه در سطح شهر و روستا ممنوع می‌باشد.

۴-در نصب بنر‌های تبلیغاتی رعایت فاصله ۵ متر از شبکه‌های توزیع الزامی است و در نصب داربست‌های فلزی که در جوار پست‌ها و تابلو‌های برق قرارمی گیرند، باید به گونه‌ای باشند که امکان تردد پرسنل اجرایی این مدیریت و باز شدن درب تابلو‌ها و پست‌ها را مسدود ننمایند.

۵-با توجه به امکان وزش باد شدید، نصب پوستر‌ها و بنر‌ها می‌باید متناسب با ابعاد آن‌ها با استحکام لازم مهار گردند به طوری که در اثر وزش باد این بنر‌های تبلیغاتی بر روی شبکه پرتاب نشده و منجر به بروز حوادث و خاموشی و قطع برق نگردند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث انتخابات تابلو های برق تابلو ها بنر ها پست ها بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۰۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین

شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به توزیع مواد سوختی توسط فروشندگی‌های شبکه تعاون روستایی بین روستائیان گفت: در سال گذشته ۳۵ میلیون و ۱۲۴ هزار لیتر مواد سوختی شامل بنزین، نفت سفید، گازوئیل، گاز در بین روستائیان و بهره‌برداران استان توزیع شده است.

وی افزود: خدمات شبکه تعاون روستایی ضمن کمک به بهبود معیشت زندگی روستائیان، یکی از راهکار‌های مهم در ممانعت از مهاجرت روستائیان به شهر‌ها محسوب می‌شود.

رحمانی، هدف از توزیع سوخت را حمایت از تولید کننده روستایی، استقرار و توسعه روستا‌ها و سهولت در رفت و آمد روستائیان عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • ایمنی لیفتراک چیست و چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • حمله موشکی ایران به روایت تابلو‌های شهری
  • ارتقای رفاه کارگران با اصلاح چند ماده قانونی و اجرای برنامه‌های ایمنی