Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز گذشته کادنا سر در گزارشی ویژه پرده از یک رسوایی بزرگ در باشگاه بارسلونا برداشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کادنا سر روز گذشته فاش ساخت که جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا با شرکت “I۳ Ventures” قراردادی همکاری به ارزش یک میلیون یورو منعقد کرده تا این شرکت با ساخت حساب‌های مختلف در فیسبوک و توئیتر به مخالفان تیم مدیریتی فعلی باشگاه و حتی ستاره‌ها و شخصیت‌های معروفی، چون لیونل مسی، جرارد پیکه، ژاوی، گواردیولا، ویکتور فونت و… حمله کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حساب‌ها همواره سعی در موجه جلوه دادن تصمیمات مدیران بارسا و شخص بارتومئو داشته اند.
باشگاه بارسلونا عقد قرارداد با این شرکت را تایید کرد، ولی نسبت به اتهامات وارده واکنش تندی نشان داد و همه را تکذیب کرد.

در پی تکذیبیه بارسلونا، کادنا سر اسنادی را منتشر کرد که اثبات کننده اتهامات هستند.
طبق این اسناد، شرکت “I۳ Ventures” با ساختن اکانت‌های “Més que un club” با ۶۶ هزار فالوئر، “Respeto y Deporte” با ۵۶ هزار فالوئر، ” Alter Sports” با ۲۷ هزار فالوئر، Sport Leaks با ۲۱ هزار فالوئر، Justicia y Diálogo en el Deporte با ۸۵۰۰ فالوئر و “un film de terror” با ۵۰۰۰ هزار فالوئر در فیسبوک مطابق با اهداف تیم مدیریتی باشگاه بارسلونا عمل می‌کردند.

همچنین کادنا سر به پرونده‌ای ۳۶ صفحه‌ای نیز دسترسی پیدا کرده با امضای “Nicestream” که متعلق به مسئول شرکت “I۳ Ventures” است. در این پرونده اطلاعات و داده‌های مختلفی دیده می‌شوند که وابسته به صفحات فوق هستند. این اطلاعات به صورت ادواری در اختیار شرکت مذکور و باشگاه بارسلونا قرار می‌گرفته اند.
همچنین تمام نوشته‌های حساب فیسبوکی “Respeto y Deporte” در یک وبسایت نیز بازتاب پیدا می‌کند که مالکیت وبسایت متعلق به “I۳ Ventures” است.

کادنا

کادنا

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جوزپ ماریا بارتومئو بارسلونا باشگاه بارسلونا کادنا بارسلونا باشگاه بارسلونا جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا کادنا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی لیونل مسی برانکو وینفرد شفر تیم استقلال باشگاه بارسلونا هزار فالوئر کادنا سر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۰۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | افشاگری بهاره رهنما درباره ازدواج سومش؛ لایو جنجالی خانم بازیگر در کالیفرنیا

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895657

دیگر خبرها

  • آگهی استخدام شرکت مترو اصفهان
  • ببینید | افشاگری بهاره رهنما درباره ازدواج سومش؛ لایو جنجالی خانم بازیگر در کالیفرنیا
  • الخلیفی ستاره امروز پی‌اس‌جی (عکس)
  • افشاگری تازه درباره بحران در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی
  • (ویدئو) افشاگری جدید علیه محمود احمدی‌نژاد در صدا و سیما
  • انصراف آلکاراس از تنیس مسترز بارسلونا
  • ◄ افشاگری مهندس ایرانی درباره بوئینگ/هواپیماهای 787 امنیت ندارد
  • بایدن به نتانیاهو: در هیچ عملیاتی علیه ایران شرکت نمی‌کنیم
  • کلاهبرداری با شیوه فاکتورسازی
  • بدهی ۹۰ میلیارد تومانی مردی که روحش هم خبر نداشت/ ثبت شرکت با مدارک هویتی متقاضیان وام