Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، دفتر معاون اول رییس جمهور ضمن تکذیب اطلاعیه منتشر شده در فضای مجازی در خصوص جلسه دکتر جهانگیری با فعالان اقتصادی درباره انتخابات مجلس، تصریح کرده است: کلیه اخبار و برنامه‌های معاون اول رییس جمهور فقط از طریق دفتر ایشان اطلاع رسانی می‌شود.

متن کامل این اطلاعیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
در پی انتشار اطلاعیه ای در فضای مجازی مبنی بر برگزاری جلسه فعالان اقتصادی با حضور جناب آقای دکتر جهانگیری معاون اول محترم رئیس جمهور در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی در سالن تلاش در روز چهارشنبه ٣٠ بهمن، ضمن تکذیب موضوع به اطلاع می رساند در برنامه های روز چهارشنبه مورخ ٣٠ بهمن ماه معاون اول محترم رئیس جمهور هیچگونه برنامه ای تحت این عنوان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادآوری می شود کلیه اخبار و برنامه های معاون اول محترم رئیس جمهور فقط از طریق دفتر ایشان اطلاع رسانی می شود.

منبع: الف

کلیدواژه: معاون اول محترم رئیس جمهور فعالان اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۰۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس، لینکی برای ثبت ‌نام در تذکرکشف حجاب ارسال نکرده ‌است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، مرکز اطلاع رسانی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: لینک های منتشره برای ثبت نام و نقش آفرینی در طرح تذکر لسانی و مقابله پلیس نیست.

بر اساس این اعلام، مرکز اطلاع رسانی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، لینک‌های منتشره برای ثبت نام و نقش آفرینی در طرح "تذکر لسانی و مقابله با کشف حجاب و برهنگی" و موارد مشابه، از جانب پلیس نیست.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: هر گونه اقدام رسانه‌ای و اطلاع رسانی در موضوعات مرتبط با پلیس، صرفاً از طریق وبگاه رسمی به نشانی www.police.ir انجام می‌شود.

فراجا از ۲۵ فروردین با دعوت از مردم به رعایت هنجار‌های دینی و اخلاقی از اجرای طرح نور در کشور خبر داد.

دیگر خبرها

  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس درباره لیست مازاد و تغییرات در تیم
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان
  • حسینی: اینکه عده‌ای مطرح می‌کنند شنبه‌ها تعطیل باشد، جای تعجب دارد + فیلم
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • چالشی در خصوص تأمین و قیمت کالای شکر خوزستان ایجاد نشود
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • پلیس، لینکی برای ثبت ‌نام در تذکرکشف حجاب ارسال نکرده ‌است
  • در غیاب احمدی‌نژاد
  • الکترونیکی شدن مجوزهای صنوف