Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزارت خارجه روسیه به تحریم‌های جدید آمریکا علیه خود واکنش نشان داد. تاریخ انتشار: 23:08 - 29 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۷۸۰۸

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ وزارت خارجه روسیه در واکنش به تحریم‌های جدید آمریکا علیه یکی از شرکت‌های نفتی خود به اتهام همکاری با ونزوئلا، با انتشار بیانیه‌ای عنوان کرد: هیچ تحریمی بر همکاری قانونی ما با مقامات ونزوئلا تاثیر نخواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روسیه اقدامات یکجانبه علیه خود را نمی‌پذیرد. میل به اولویت همکاری با شرکت‌های آمریکایی اغلب به خاطر تحریم‌های ایالات متحده شکل نخواهد گرفت.»

 

بیشتر بخوانید: دیدار‌های برجامی در حاشیه نشست مونیخ؛ «بورل» با وزرای خارجه روسیه و چین دیدار کرد

 

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا روسیه وزارت خارجه روسیه جدید آمریکا علیه خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۰۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند

به گزارش همشهری آنلاین وزارت خزانه‌داری آمریکا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ۴ شخص و ۲ نهاد را در ارتباط با ایران در لیست تحریم‌های خود قرار داده است. این تحریم‌ها به بهانه دخیل بودن این اشخاص و نهادها در حملات سایبری به سازمان‌های دولتی ایالات متحده اعمال شده است.

کد خبر 846802 برچسب‌ها خبر ویژه ایران و آمریکا

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری
  • واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا
  • بی‌اعتنایی بازار نفت به اقدامات آمریکا علیه صادرات نفت ایران
  • تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند
  • چین اتهامات آمریکا درباره تبادلات پکن و مسکو را رد کرد
  • واکنش وزیرجنگ اسراییل به تحریم آمریکا علیه نظامیان
  • واکنش وزیرجنگ اسراییل به تحریم‌های آمریکا علیه نظامیان صهیونیست
  • خشم روسیه از کمک گزاف آمریکا به اوکراین
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به چین با چاشنی هشدار و تهدید/ واشنگتن نگران رابطه تسلیحاتی پکن و مسکو است
  • واکنش رسمی روسیه به کمک جدید آمریکا به اوکراین