Web Analytics Made Easy - Statcounter

این مدافع در سال 2019 مسی را برای کسب بزرگ‌ترین افتخار فردی یک فوتبالیست تحت فشار گذاشت ولی به باور گولیت این جایزه از آن مهاجمان است.

طرفداری- رود گولیت از دستیابی ویرجیل فن دایک به توپ طلا قطع امید کرده است.

به گزارش سایت گل، مدافع تیم ملی هلند پس از سپری کردن 12 ماه طوفانی، به جایزه بهترین بازیکن سال اروپا رسید ولی نتوانست بهترین بازیکن سال فیفا نام بگیرد و توپ طلا را هم به لیونل مسی باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گولیت می‌ترسد این بازیکن 28 ساله هرگز به این جایزه دست پیدا نکند.

پیام مراسم توپ طلا این بود که او هرگز این عنوان را کسب نخواهد کرد. بله، به نظرم او باید برنده می‌شد ولی از طرفی نمی‌توان گفت مسی لایق کسب این عنوان نبود. ولی اگر یک سال قرار بود طرف مدافعان را بگیریم، امسال همان سال بود. 

البته این برای گولیت جای تعجب ندارد چون در گذشته خیلی از مدافعان برجسته دیگر برخلاف فابیو کاناوارو به این افتخار نرسیدند.

آریگو ساکی گفت که فن دایک نباید برنده می‌شد چون اگر این طور بود، پس باید به فرانکو بارزی هم توپ طلا می‌دادند. اگر بارزی به چنین عنوانی نرسید، پس چرا او برسد؟ این حرف ساکی بود. نگفت لایق کسب این عنوان نیست، بلکه حرفش این بود این جایزه را هرگز به مدافعان نمی‌دهند. این واقعا مایه اندوه است. حرف من هم همین است. انگار می‌گویند: «تو دیگر هرگز نامزد کسب توپ طلا نخواهی شد.»

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لایق کسب توپ طلا فن دایک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۰۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوراکی‌هایی که نباید هرگز با آب مخلوط شوند

آیا می‌دانستید که آب، هرچند مایه‌ی حیات است، می‌تواند در برخی موارد به سیستم گوارشی آسیب برساند؟ در حقیقت، برخی غذاها هستند که نباید همزمان با مصرف آب خورده شوند.

این مقاله شما را با پنج ماده غذایی آشنا می‌کند که ترکیب آن‌ها با آب می‌تواند به گوارش شما آسیب برساند و سوء هاضمه ایجاد کند. ما به شما خواهیم گفت که چرا باید از نوشیدن آب همراه با این غذاها خودداری کنید و چگونه این عادت می‌تواند به سلامتی شما ضرر برساند.

مصرف موز و تاثیر آن بر هضم

به گزارش فرطب، موز منبع غنی از فیبر محلول است که می‌تواند در صورت مصرف با مقدار زیادی آب، باعث رقیق شدن شیره معده و کاهش سرعت هضم غذا شود. بهترین روش مصرف موز، خوردن آن به تنهایی یا همراه با غذاهایی است که بافت و طعم آن را تکمیل می‌کنند.

تاثیر مصرف مرکبات با آب

مرکبات نظیر پرتقال، گریپ‌فروت، و لیمو طبیعتاً حاوی مقدار زیادی آب هستند. مصرف این میوه‌ها همراه با آب زیاد می‌تواند به ناراحتی معده یا احساس سیری زودرس منجر شود. بنابراین، توصیه می‌شود که مرکبات را به اندازه متعادل مصرف کرده و بین خوردن آن‌ها و نوشیدن آب فاصله بیندازید.

مصرف ماست و نوشیدن آب

ماست به عنوان یک محصول لبنی، حاوی پروبیوتیک‌های مفید برای سلامت روده است. نوشیدن آب فوراً بعد از خوردن ماست می‌تواند میزان اثربخشی پروبیوتیک‌ها را کاهش دهد. اگر پس از خوردن ماست نیاز به نوشیدن آب داشتید، فقط یک جرعه بنوشید یا به جای آن ماست طعم‌دار را انتخاب کنید.

تاثیر مصرف آب با غذاهای تند

غذاهای تند مانند فلفل چیلی یا سس‌های تند می‌توانند هنگامی که با مقدار زیادی آب ترکیب شوند، مشکلاتی را برای سیستم گوارشی ایجاد کنند. آب می‌تواند حرارت را پخش کرده و احساس سوزش را تشدید کند. در این مواقع، مصرف محصولات لبنی مانند شیر یا ماست می‌تواند به خنک کردن دهان کمک کند.

نکاتی برای مصرف برنج و آب

مصرف زیاد آب همراه با برنج می‌تواند اسیدهای معده را رقیق کرده و فرایند هضم را دچار اختلال کند. خوردن یک لیوان آب قبل یا بعد از مصرف برنج توصیه می‌شود، اما در حین خوردن غذا باید از نوشیدن آب زیاد خودداری کرد. پیشنهاد می‌شود کمی صبر کنید تا برنج به خوبی هضم شود، سپس به نوشیدن آب بپردازید.

جمع بندی

هنگام خوردن موز، مرکبات، ماست، غذاهای تند، و برنج توجه به نحوه مصرف آب اهمیت دارد. مصرف آب زیاد در همراهی با بعضی غذاها ممکن است هضم را کند کند یا به ناراحتی معده منجر شود. برای جلوگیری از این مشکلات، توصیه می‌شود بین خوردن غذا و نوشیدن آب فاصله ایجاد کنید و میزان مصرف آب را با توجه به نوع غذا تنظیم نمایید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خوراکی‌هایی که نباید هرگز با آب مخلوط شوند
  • هاشمی‌نسب: هواداران استقلال لایق این همه استرس نیستند
  • گل اول استقلال به شمس‌آذر + فیلم
  • ورود «مهمان سرزده» به کتابفروشی‌ها/یک‌قصه تصویری برای کودکان
  • درخواست فن‌دایک از لیورپولی‌ها: حمایت کنید
  • تصویر زن فلسطینی برنده جایزه عکس سال شد
  • آرتتا: درد شکست امشب هرگز از بین نمی‌رود
  • چهار سال پس از خطای پیکفورد روی فن دایک؛ داور جنجالی بار دیگر قاضی دربی مرسی‌ساید
  • این فیلم برنده جایزه فیلم های ۱۰۰ ثانیه ای شد
  • کیخسرو و سهراب در بیستون