Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدای ایران- فاطمه پایرون نامزد لیست انتخاباتی جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت درباره اولویت‌های مجلس یازدهم اظهار داشت: امروز جامعه بلاخص جوانان کشور در وضعیت معیشتی بسیار سختی هستند و بیکاری در جامعه بیداد می‌کند.
وی افزود: وضعیت بیکاری آنقدر در جامعه وخیم است که یکی از فامیل‌ ما به دلیل بیکاری و فقر چندبار دست به خودکشی زده است و در گفت‌و‌گوی رو در رو که با مردم دارند عدهع زیادی دوست دارند که از ایران مهاجرت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پایرون با بیان اینکه شعار من در انتخابات حمایت از جوانان است، گفت: باید همه سیاست‌ها و قوانین را در جهت حمایت از جوانان هدایت و وضع کرد.
نامزد لیست انتخاباتی جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت گفت: معتقدم که باید جوانان وراد مجلس شوند تا بتوانند با نیروی جوانی دولت را از خواب آلودگی و تنبلی نجات دهند.
وی خاطرنشان کرد: مشکل ما در قانون وضع قوانین جدید نیست بلکه اصلاح قوانین و نظارت بر آن برای اجرای درست توسط دولت است. یک مجلس مردمی و بیدار می‌تواند این مهم را تحقق بخشد. پ/

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: جبهه پیشرفت مجلس یازدهم انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۰۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، یک هفته قبل از انتخابات یعنی از بامداد روز ۱۳ اردیبهشت تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان گفت: چهارنفر از نامزد‌های مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آبادان به دور دوم انتخابات راه پیدا کردند که از این تعداد دو نفر در روز ۲۱ اردیبهشت توسط مردم آبادان انتخاب می‌شوند و جمع نمایندگان آبادان به سه نفر خواهد رسید.
حجت بختیاری با بیان اینکه تبلیغات نامزد‌ها تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه، بیستم اردیبهشت ماه خواهد بود افزود: انتخابات در دور اول در آبادان بطور تمام الکترونیک برگزار شد و در دور دوم هم در هشت حوزه همزمان به همین طریق برگزار می‌شود.
وی تعداد شعب اخذ رای را ۱۴۸ شعبه ثابت و سیار اعلام و خاطر نشان کرد: ۱۷ شعبه در بخش مستقل اروند کنار و ۱۳۱ شعبه هم در بخش مرکزی و شهر آبادان کار اخذ رای از مردم شریف آبادان را بر عهده دارند. 

دیگر خبرها

  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • نرخ بیکاری خراسان شمالی روند کاهشی دارد
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد
  • چرا قالیباف باخت؟ چه شد که پاجوش‌ها چنار‌ها را کنار زدند؟
  • چه شد که پاجوش‌ها چنار‌ها را کنار زدند؟
  • بیکاری زیبنده جوانان شهر شرینو نیست
  • آقای رئیسی! قرار نبود مشکل بورس و دلار یک هفته ای حل شود؟/مقاومت در برابر تغییر وزرای اقتصادی دولت به قیمت بدترشدن معیشت مردم