Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، متن کامل این اطلاعیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در پی انتشار اطلاعیه‌ای در فضای مجازی مبنی بر برگزاری جلسه فعالان اقتصادی با حضور جناب آقای دکتر جهانگیری معاون اول محترم رئیس جمهور در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی در سالن تلاش در روز چهارشنبه ٣٠ بهمن، ضمن تکذیب موضوع به اطلاع می‌رساند در برنامه‌های روز چهارشنبه مورخ ٣٠ بهمن ماه معاون اول محترم رئیس جمهور هیچگونه برنامه‌ای تحت این عنوان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادآوری می‌شود کلیه اخبار و برنامه‌های معاون اول محترم رئیس جمهور فقط از طریق دفتر ایشان اطلاع رسانی می‌شود.

دفتر معاون اول رئیس جمهور

کد خبر 4856539

منبع: مهر

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری انتخابات 98 نشست فعالان اقتصادی انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن انقلاب اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی قاسم سلیمانی شورای نگهبان ایران محمدجواد ظریف حسن روحانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب محمد جواد ظریف عباسعلی کدخدایی معاون اول محترم رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۰۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب شایعه ترسناک برای هواداران تراکتور

به گزارش ورزش سه، ریکاردو الوز که محبوبیت عجیب و غریبی نزد هواداران تراکتور دارد و بیشترین میزان علاقه را در بین آنها به خود اختصاص داده، امروز سوژه نگرانی هواداران این تیم تبریزی بود.

او که برای انجام امور اداری خود و یکی از اعضای خانواده راهی استانبول شده بود، بر اساس برنامه قبلی باید امروز به تبریز بازمیگشت اما به دلیل بسته بودن خطوط هوایی نتوانست به ایران بیاید.

اما باشگاه تراکتور خبر داده که الوز سه شنبه به ایران خواهد آمد تا در تمرین تیم تراکتور شرکت کند تا به این ترتیب نگرانی بزرگ تبریزی‌ها در مورد این ستاره خوش تکنیک برطرف شود.

دیگر خبرها

  • معاون حقوقی رئیس جمهور: توقیف کشتی رژیم صهیونیستی یک عملیات تلافی‌جویانه بود
  • شرکت‌های دانش‌بنیان راهی میان‌بُر برای رشد تولید هستند
  • شرکت‌های دانش بنیان راه میانبر برای رشد تولید هستند
  • رئیس شورای اطلاع رسانی دولت : قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد
  • اجرای کامل ۷۲ درصد مصوبات اقتصادی سفر رئیس جمهور در لرستان
  • سیلوا بازی با شمس آذر را از دست داد/ تکذیب شایعه عجیب در مورد سرپرست استقلال
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت پدر سه شهید
  • سرعت‌بخشی انجام طرح‌های نیمه تمام برای دولت اهمیت زیادی دارد
  • سرعت‌بخشی انجام پروژه‌های نیمه تمام برای دولت اهمیت زیادی دارد
  • تکذیب شایعه ترسناک برای هواداران تراکتور