Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@04:30:42 GMT

عکس ؛ از ستاره برزیلی جدید رئال رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۰۱۶۷

عکس ؛ از ستاره برزیلی جدید رئال رونمایی شد

باشگاه رئال مادرید امروز از رینیر ژسوس ستاره ۱۸ ساله برزیلی جدید خود رونمایی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ماه گذشته بود که باشگاه رئال مارید خبر از جذب رینیر ژسوس از فلامینگو برزیل داد. پدیده ۱۸ ساله که برای تیم المپیک برزیل هم بازی می کند، پس از درخشش با پیراهن فلامینگو نظر سران رئال را به خود جلب کرد؛ به طوری که برای او ۳۰ میلیون یورو پرداخت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رینیر را کاکای جدید فوتبال برزیل می دانند.

ستاره جوان پس از صعود با برزیل به المپیک ۲۰۲۰ شنبه گذشته وارد مادرید شد و امروز در مراسم معارفه خود حاضر شد.

در این مراسم ابتدا فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال پشت میکروفون قرار گرفت و گفت:

« ما به جذب بازیکنان جوان و آینده دار فوتبال دنیا وسواس داریم. امروز بازیکنی که به تازگی ۱۸ ساله شده، به جمع ما اضافه می شود. بازیکنی که به رغم جوانی توانسته با فلامینگو یکی از بهترین باشگاه های دنیا فاتح جام لیبرتادورس شود.

رینیر عزیز، تو از حالا بازیکن رئال مادرید هستی؛ همان باشگاهی که در پلی استیشن همیشه آن را انتخاب می کردی. چند دقیقه دیگر تو پیراهن رئال را به تن خواهی کرد و قدم در ورزشگاهی تاریخی خواهی گذاشت که خیلی از هموطنانت در آن هنرنمایی کرده اند. کسانی که در رسیدن رئال به ۱۳ عنوان قهرمانی اروپا مشارکت داشته اند.

تو با فداکاری و فروتنی به این جایگاه رسیده ای و شایسته پوشیدن این پیراهن هستی. به من گفته اند که زمانی پدرت فیلم بازی های زیدان را برایت می گذاشت و از همان زمان تو را برای پیوستن به رئال آماده می کرد. بدون شک پدرت تو را در این راه یاری داده ولی این مهم بدون تلاش های خودت ممکن نمی شد. تو یکی از ستاره های فوتبال دنیا خواهی شد.»

سپس رینیر که اسپانیایی را مسلط صحبت می کرد، گفت:

« عصر بخیر. امروز برای من یک روز ویژه است و رویایم محقق شد. ممنون از خانواده ام که همیشه پشتیبان من بودند. همواره از این حرف می زنیم که رسیدن به پیراهن رئال، چه اتفاق باورنکردنی ای است. می خواهم عضوی از تاریخ پرافتخار رئال مادرید باشم. زنده باد رئال.»

رئال

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رئال رینیر فلامینگو برزیل تیم المپیک تیم المپیک تیم المپیک برزیل رئال رینیر فلامینگو برزیل محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی لیونل مسی برانکو وینفرد شفر تیم استقلال باشگاه رئال رئال مادرید ۱۸ ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۰۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه بلینگام از کارشناس معروف: به قولت وفا نکردی!

به گزارش "ورزش سه"، پس از صعود رئال مادرید به مرحله یک‌چهارم نهایی و برخورد به منچستر سیتی، جود بلینگام و میکا ریچاردز با همدیگر شرطی بستند که اگر رئال با حذف سیتی به نیمه‌نهایی رفت ریچاردز باید پیراهن باشگاه مادریدی را در برنامه زنده شبکه CBS بپوشد.

حالا و پس از صعود رئال مادرید به نیمه‌نهایی با حذف منچستر سیتی، بلینگام طی مصاحبه‌ای کوتاه توضیح داد که ریچاردز به قولش عمل نکرده است.

بلینگام به شوخی گفت: «او قرار بود بعد از شرط‌بندی کوچکی که انجام دادیم، پیراهن رئال مادرید را بپوشد، بنابراین من ناامید هستم زیرا نمی‌بینم او این کار را انجام داده باشد. امیدوارم او را برای بازی نیمه‌نهایی با لباس رئال ببینیم‌.»

کارشناسان برنامه معروف شبکه CBS بارها به دلیل برخی اتفاقات پیراهن تیم‌های رقیب را پوشیده‌اند. برای مثال جیمی کرگر، ستاره سابق لیورپول، به دلیل اتفاقی مشابه، پیراهن آرسنال را در برنامه زنده پوشید.

دیگر خبرها

  • بازگشت ستاره برزیلی به تراکتور (عکس)
  • ستاره بایرن: به‌به، منتظر تونی‌های رئال هستم!‏
  • گلایه بلینگام از کارشناس معروف: به قولت وفا نکردی!
  • ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود
  • برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران
  • بازگشت روماریو به فوتبال در 58 سالگی؛ اسطوره برزیلی با پسرش هم تیمی شد!
  • صحنه عجیب: دزدی پیراهن ستاره دورتموند! (عکس)
  • بازگشت روماریوی برزیلی به زمین مسابقه!
  • مصدومیت ستاره استقلال جدی است
  • شایعه عجیب درمورد نیمکت‌نشینی ستاره برزیلی استقلال | بگذارید باور نکنیم!