Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصرایران- نام بوگاتی را در شکل مدرن و امروزی آن یا بهتر بگوئیم از سال 1998 که این خودروساز به فولکس واگن پیوست با مدل ویرون و شیرون می شناسیم. محصولات مذکور سوپراسپرت هایی بینظیر با قیمت چند میلیون دلاری و تولید محدود هستند که تجربه رانندگی با آنها می تواند اوج آرزوهای خودرویی هر فردی باشد.

اما جالب است بدانید بوگاتی 3 طرح مفهومی را در برنامه کار خود قرار داده بود که تولید آنها می توانست جذابیت های زیادی را به کاتالوگ خاص این کمپانی اضافه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از سه پروژه مذکور؛ ویرون بارکتا نام داشت که در واقع یک نمونه بدون سقف دونفره با طراحی قایقی بود. قطعا در صورت تولید این محصول نیز یک برچسب قیمت نجومی را همراه خود می آورد اما به هر ترتیب نمی توان از جذابیت های به عنوان یک رودستر فوق العاده خاص هم صرف نظر کرد.

پروژه بعدی نام خود را از دهه 30 میلادی و محصول کلاسیک بوگاتی، گرفته بود. بوگاتی آتلانتیک هم یک اسپرت دونفره با شاسی مونوکوک فیبرکربن است که به اعتقاد کارشناسان، این محصول باید در برنامه های تولیدی بوگاتی قرار می گرفت و قطعا هم در جذب مخاطب موفق عمل می کرد.

اما به هرترتیب این پروژه هم لغو شد تا تصاویر نمونه اولیه آن موجب افسوس طرفداران سوپراسپرت های خاص شود.

پروژه سوم با نام بوگاتی W16 کوپه نامگذاری شد. این خودرو طراحی آینده نگر و متفاوتی را ارائه می کرد و با توجه به همین تفاوت ها برای آن برچسب قیمتی بالای 15 میلیون دلار و حتی تا نزدیک 20 میلیون دلار پیش بینی شده بود. البته این مدل هم هیچگاه به برنامه های تجاری بوگاتی نزدیک نشد.

بیشتر بخوانید: بوگاتی شیرون 5 اسب بخاری/ ساختاری از یک میلیون قطعه دست ساز! (+تصاویر) از خاص ترین نسخه های بوگاتی فقط 20 دستگاه! (+تصاویر) نسخه ای ویژه از بوگاتی برای میلیاردر ایرانی! (+تصاویر)   لینک کوتاه: asriran.com/002zre

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بوگاتی ویرون شیرون خودرو عصرایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۰۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لغو معافیت ۱۰ میلیارد دلاری ایران؟!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایجاد پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در مرز مهران
  • (ویدئو) لغو معافیت ۱۰ میلیارد دلاری ایران؟!
  • واردات ۸۰۰ میلیون دلاری قطعات موتورسیکلت با رشد ۴۰ درصدی
  • آپشن‌های جذاب و شگفت‌انگیز خودروی شیائومی + ویدئو
  • درآمد ۵میلیارد دلاری از صادرات خدمات فنی و مهندسی
  • وقتی وزیر صمت بخاطر هماهنگ نکردن حرفهایش با وزیر اقتصاد،گاف می دهد/ علی آبادی در باره تعداد واردات خودرو درست می گوید یا گمرک؟
  • وقتی وزیر صمت بخاطر هناهنگ نکردن حرفهایش با وزیر اقتصاد،گاف می دهد/ علی آبادی در باره تعداد واردات خودرو درست می گوید یا گمرک؟
  • (ویدئو) این قطعه بین خودروهای شاهین و بوگاتی مشترک است!
  • صرفه جویی ۲ میلیارد دلاری سوخت با تکمیل راه آهن شلمچه بصره
  • برچسب قیمت سنگین اورتون روی مدافع مدنظر منچستریونایتد