Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@11:14:24 GMT

پلمب کارگاه قنادی در مهاباد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۰۲۵۱

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان  از مهاباد ، امینی کارشناس بهداشت محیط حرفه‌ای بهداشت و درمان مهاباد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: امروز با هوشیاری کارشناسان بهداشت محیط حرفه‌ای طی گشت مشترک بازرسان اتاق اصناف و اداره تعزیرات حکومتی از قنادی‌های سطح شهر، یک قنادی که مواد غیر مجاز افزودنی را در کارگاه خود استفاده می‌کرد، کشف و ضبط و در حضور نماینده قضائی این مکان پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این مواد غیر قابل مصرف و غیر بهداشتی در صورت وارد شدن به چرخه انسانی می‌توانست سلامت شهروندان را با تهدید مواجه سازد.

کارشناس بهداشت محیط و حرفه‌ای بهداشت و درمان مهاباد تصریح کرد: ۲۲ کارشناس بهداشتی در قالب ۱۱ تیم دو نفره و با همکاری ادارات اصناف، تعزیرات حکومتی، شهرداری و نیروی انتظامی در قالب طرح تشدید نظارت بر مراکز عمده فروشی مواد غذایی به منظور ارتقا سلامت شهرستان فعالیت دارند.

او از شهروندان و مسافرین خواست با تلفن مستقیم واحد سلامت محیط کار شهرستان مهاباد (۴۲۴۴۲۲۵۰) و یا با سامانه تلفن رایگان ۱۹۰ تماس بگیرند و شکایت‌های بهداشتی خود را اعلام تا کارشناسان مربوطه در کوتاهترین زمان بررسی و نظارت را انجام دهند.

انتهای پیام / س خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی قنادی غیرمجاز کارشناس بهداشت بهداشت محیط حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۰۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی بهداشتی اولویت طرح تضمین سلامت فرآورده‌های شیلاتی است

به گزارش خبرنگار مهر، هادی تبرایی ظهر چهارشنبه در دوره آموزشی ممیزی رسمی از مراکز فرآوری آبزیان در بوشهر اظهار داشت: هدف از برگزاری این دوره آموزشی آشنایی هرچه بیشتر با الزامات ممیزی و همچنین مشارکت استان‌ها در ممیزی‌های رسمی و استفاده از تجربیات یکدیگر است.

مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور افزود: با اجرای طرح تضمین کیفیت و سلامت محصولات شیلاتی و بهره گیری از تجربیات در استان‌های مختلف با هدف ارتقا سطح بهداشت و سلامت فرآورده‌های خام دامی می‌تواند در پیشبرد اهداف ممیزی تأثیر گذار باشد.

مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور تاکید کرد: ساماندهی بهداشتی اسکله‌ها، بنادر صیادی، کشتی‌ها و شناورهای صیادی در اولویت طرح تضمین کیفیت و سلامت فرآورده‌های شیلاتی قرار دارد.

کد خبر 6087558

دیگر خبرها

  • ایمنی و بهداشت شغلی به اندازه معیشت کارگران مهم است
  • بازدید کارشناسان مرکز بهداشت مهاباد از پناهگاه حیات وحش تالاب بین المللی کانی برازان
  • ساماندهی بهداشتی اولویت طرح تضمین سلامت فرآورده‌های شیلاتی است
  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • امحاء بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در بوکان
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی دربوکان