Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب پس از چند دور مذاکرات فشرده، برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران به «فهرست وحدت» رسید.

پس از اعلام وحدت نیروهای انقلاب برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نامه ای مشترک از سوی غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری خطاب به مردم تهران منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه سرگشاده خطاب به مردم تهران، ری، شمیرانات و پردیس آمده است: نظر به مصلحت مهمی که در انتخابات مجلس یازدهم در وحدت نیروهای انقلابی نهفته است، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و جبهه پایداری با وجود بعضی اختلاف نظرها، بر سر یک لیست واحد که در انتخابات روز جمعه دوم اسفندماه نود و هشت «لیست وحدت» نامیده خواهد شد، به توافق رسیدند.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

«مردم شریف تهران، ری، شمیرانات و پردیس

با تقدیم سلام و سپاس به حضور شما به اطلاع می‌رساند:

نظر به مصلحت مهمی که در انتخابات مجلس یازدهم در وحدت نیروهای انقلابی نهفته است، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و جبهه پایداری با وجود بعضی اختلاف نظرها، بر سر یک لیست واحد که در انتخابات روز جمعه دوم اسفندماه نود و هشت «لیست وحدت» نامیده خواهد شد، به توافق رسیدند.

از همگان دعوت می‌کنیم با رای دادن به همه سی نفر این لیست، نقش موثر خود را در تشکیل مجلسی کارآمد و قوی ایفا کنند.

و الحمدالله اولا و آخرا

غلامعلی حداد عادل

مرتضی آقاتهرانی

2727

کد خبر 1354307

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب جبهه پایداری غلامعلی حداد عادل مرتضی آقاتهرانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی وحدت نیروهای انقلاب جبهه پایداری انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۰۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظرسنجی بهترین مستند جبهه فرهنگی انقلاب در سال ۱۴۰۲

برای سومین سال متوالی نظرسنجی انتخاب برترین مستند جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی آغاز شده است.

به گزارش گروه فرهگی خبرگزاری دانشجو، برای سومین سال متوالی نظرسنجی انتخاب برترین مستند جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی آغاز شده است.

همزمان با آغاز بهار طبیعت و در روز‌های ماه مبارک رمضان، نظرسنجی بهترین مستند جبهه فرهنگی انقلاب در سایت عماریار برگزار می‌شود.

این نظرسنجی از اول فروردین شروع شده و تا سیزدهم این ماه ادامه دارد. علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سکوی عماریار، از میان ۲۵ اثر برگزیده، ۳ مستند مورد علاقه خود را انتخاب کنند. این مستند‌ها پرمخاطب‌ترین مستند‌هایی هستند که سال گذشته از عماریار، شبکه‌های مختلف سیما و همچنین شبکه اکران مردمی فیلم عمار منتشر شده‌اند.

گفتنی است نتایج نظرسنجی روز ۲۰ فروردین همزمان با روز هنر انقلاب اسلامی اعلام خواهد شد و ضمن تقدیر از سازندگان مستند برتر، به ۵ نفر از شرکت‌کنندگان به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

دیگر خبرها

  • وحدت و همدلی سبب پیشرفت مازندران می شود
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • ایران اسلامی مرکزیت جبهه مقاومت است
  • تحلیل بادامچیان از علت رای نیاوردن باهنر و نوبخت
  • بادامچیان: مجلس دوازدهم یک مجلس پرهیاهو خواهد بود /ائتلاف شانا و پایداری در مرحله دوم تاثیری در انتخابات ندارد
  • شریعتی: پایگاه رأی قالیباف در انتخابات شرکت نکرد/ اگر شورای نگهبان و رئیسی بیعت کنند، اصول‌گرایان هم در انتخابات بعدی رای نمی دهند
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است
  • نظرسنجی بهترین مستند جبهه فرهنگی انقلاب در سال ۱۴۰۲
  • چکش‌کاری قوانین انتخاباتی/ اصلاح قانون انتخابات شوراها چه شد؟
  • بررسی سهم زنان در انتخابات ادوار مجلس شورای اسلامی