Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@13:41:50 GMT

حماس: پاسخ فلسطین به معامله قرن کافی نیست

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۰۵۱۱

حماس: پاسخ فلسطین به معامله قرن کافی نیست

به گزارش تابناک به نقل از فارس، امروز (سه شنبه) شهر غزه شاهد نشست برخی سران حماس با نویسندگان در خصوص چگونگی مقابله با طرح آمریکایی برای حل نزاع فلسطینی-اسرائیلی موسوم به «معامله قرن» بود.

«خلیل الحیه» عضو دفتر سیاسی حماس در این نشست خواستار افزایش مخالفت رسمی و مردمی با معامله قرن شد و گفت، سطح فعلی پاسخ رسمی فلسطین به رونمایی از این طرح کافی نیست و برخی طرف‌های بین‌المللی را شوکه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود، پاسخ رسمی به این طرح تا کنون از سطح رسانه‌ها بالاتر نرفته است و پاسخگوی دعوت حماس به حصول یک توافق ملی برای تحقق راهبرد واضح در مقابله با معامله قرن نیست.

الحیه در ادامه از تمام نویسندگان و صاحبان قلم درخواست کرد که به جنگ هرگونه تعلل در مقابله با معامله قرن بروند و نسبت به هر عقب‌گردی در مواضع رسمی نسبت به این طرح هشدار داد.

وی سپس از تشکیل کمیته راهپیمایی بازگشت و مقابله با معامله قرن استقبال و بر آمادگی حماس برای حمایت از آن تأکید کرد.

الحیه از روند شدید عادی سازی روابط برخی کشور‌های عربی هم انتقال کرد و گفت: متاسفانه برخی گویا رژیم صهیونیستی را مسیح منجی دیده‌اند و به سرعت در حال باز کردن کانال‌های ارتباطی و عادی سازی روابط با اشغالگر با ابزار‌های مختلف هستند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیام مردم تبریز دادگاه روح الله زم انتخابات افغانستان سپندارمذگان آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب حماس فلسطین معامله قرن خلیل الحیه تشکیلات خودگردان فلسطین قیام مردم تبریز دادگاه روح الله زم انتخابات افغانستان سپندارمذگان آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مقابله با معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۰۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابوعبیده: اسرائیل در شن‌های غزه گیر افتاده است

به گزارش همشهری آنلاین، ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس در اظهاراتی گفت: دشمن جنایتکار همچنان تلاش می‌کند که چهره خود را بازسازی کند اما تنها ننگ و ذلتش بیشتر می‌شود. ۲۰۰ روز گذشت و ارتش اسرائیل همچنان در شن‌های غزه گیر افتاده و تلاش می‌کند که از این فرصت برای قتل و کشتار بیشتر استفاده کند.

وی در ویدیویی که شبکه الجزیره آن را منتشر کرد، تاکید کرد: دشمن با گذشت این ۲۰۰ روز نه اهداف خود را محقق کرده، نه چشم‌اندازی دارد و نه اسرای خود را آزاد کرده است.

کد خبر 846731 منبع: ایسنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • آژیر خطر در «کزوویم» به صدا درآمد/ مقابله قسام با اشغالگران
  • گواهی عدم‌حضور چیست و چه فوایدی دارد؟
  • ابوعبیده: اسرائیل در شن‌های غزه گیر افتاده است
  • حماس پاسخ آمریکا را داد + جزئیات
  • رسمی: استقلال و پرسپولیس سرانجام فروخته شد، از دولت به دولت!
  • رسمی: استقلال و پرسپولیس فروخته شد، از دولت به دولت!
  • معامله انجام شد؛ سرخابی‌ها رسماً فروخته شدند
  • معامله انجام شد؛ سرخابی‌ها فروخته شدند
  • معامله انجام شد؛ استقلال و پرسپولیس رسماً فروخته شدند
  • انتقال دفاتر جنبش حماس از قطر به طور رسمی تکذیب شد