Web Analytics Made Easy - Statcounter

با نزدیک شدن به روز انتخابات و در روزهای آخر تبلیغات، تب و تاب انتخاباتی در استان اردبیل افزایش پیدا کرده است.

خبرگزاری فارس - اردبیل؛ سرویس سیاسی: با نزدیک شدن به روز انتخابات و در روزهای آخر تبلیغات، تب و تاب انتخاباتی در استان اردبیل افزایش پیدا کرده است.

نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با نزدیک شدن به پایان تبلیغات، تمام تلاش خود را در جهت معرفی و تبلیغ خود به کار گرفته‌اند و به سخنرانی‌هایی پرشور و پرحرارت در بین مردم و طرفداران خویش می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سطح شهرها نیز در روز ششم تبلیغات، چهره‌ای کاملا انتخاباتی به خود گرفته و در هر سوی شهر تصاویر نامزدها به چشم می‌خورد. بسیاری از مغازه‌داران نیز عکس یک یا چند کاندیدای مورد نظر خود را به شیشه‌هایشان چسبانده‌اند.

در این میان اما بیشتر توجه‌ها به نامزدهای شاخص این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و سخنان و مواضع آن‌هاست.

نیکزاد: تفکر انقلابی؛ راه حل مشکلات کشور و افزایش رضایتمندی مردم

علی نیکزاد، وزیر اسبق راه و شهرسازی و استاندار اسبق اردبیل و نامزد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع مردم اردبیل در مسجد قدس این شهر اظهار کرد: این‌که امروز تبعیض و بی‌عدالتی در کشور وجود دارد نتیجه حاکم شدن تفکری طی سال‌های اخیر است که اقتصاد و معیشت مردم را دچار مشکل کرده است. این تفکر به تلاش برای خودکفایی کشور در بخش‌های مختلف اعتقاد ندارد.

وی افزود: در مقابل، تفکری نیز وجود دارد که مردم را ولی نعمتان خود می‌داند و حل مشکل مسکن، ازدواج و اشتغال جوانان را بر خود اصل می‌داند که این همان تفکر انقلابی است و هر جا تفکر انقلابی حاکم باشد موفقیت نیز حاصل شده و مردم نیز راضی می‌شوند. همان‌طور که با ریاست آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه بالغ بر ۴۰ هزار میلیارد تومان از پول بیت‌المال به خزانه بازگشت و رضایت ۶۷ درصدی مردم از قوه قضائیه به وجود آمده است.

نیکزاد با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی نباید برچسب سیاسی بخورند، گفت: پایاب سد خدآفرین با ۶۲ هزار هکتار شروع شد اما امروز خبر می‌رسد که این رقم به کمتر از ۳۷ هزار هکتار رسیده است.

سید کاظم موسوی: با گسترش شرکت‌های دانش‌بنیان، مشکلات مردم حل شود

سید کاظم موسوی، از نمایندگان اسبق مجلس و نامزد انتخابات مجلس یازدهم نیز گفت: دانشگاه‌ها باید توسعه و تحکیم یافته و حوزه‌های فناوری، تکنولوژی و شرکت‌های دانش بنیان گسترش یابند تا در نهایت مشکلات متعددی که جامعه و مردم با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند، حل و فصل شود.

موسوی بیان کرد: دانشگاه مکانی مولد است و این مکان محل حضور نخبگان، اساتید، خلاقان، صاحبان فکر و اندیشه است که ضرورت دارد تا بیشتر از این‌ها به این مکان علمی توجه شود زیرا که کلید حل تمام مشکلات جامعه در دانشگاه قرار دارد.

بدری: نماینده نباید به امانت مردم خیانت کند

صدیف بدری، نماینده فعلی مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین و کاندیدای این دوره انتخابات نیز اظهار کرد: حفظ شأن و جایگاه مجلس و نمایندگی ملت اولویت اول است و باید از هر فرصتی برای طرح دغدغه‌های مردم استفاده کرد. دولت باید برای بیکاران اشتغال پایدار و با شرافت مهیا کند.

 بدری گفت: نماینده باید به مردم فکر کند و درد مردم را بداند تا بتواند بر مسؤولان نظارت کند و آن‌ها را پاسخگو کرده و حتی استیضاح کند. نماینده باید به امانتی که مردم به او می‌سپارند خیانت نکند.

دبیر: یک نماینده باید پاک‌دست و توانمند در پیگیری مطالبات مردم باشد

کاظم دبیر، فرماندار اسبق شهرستان‌های اردبیل، نیر، گرمی و سرعین هم طی سخنانی اظهار کرد:
نماینده مجلس علاوه بر تعهد، پاک‌دستی و تخصص لازم، باید توان پیگیری مطالبات مردم را نیز داشته باشد. مشکلات موجود و به خصوص معیشت مردم باید از مهم‌ترین دغدغه‌های نمایندگان مجلس باشد و نیز یک نماینده باید ملی فکر کند و استانی عمل کند.

دبیر بیان کرد: باید با تقویت زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل، از ظرفیت عظیم مسافران و گردشگرانی که شهرهای توریستی استان را برای سفر انتخاب می‌کنند، استفاده کرد.

 

حقیقت پور: برای تحول راهی جز جلب مشارکت بخش خصوصی وجود ندارد

منصور حقیقت‌پور، استاندار اسبق اردبیل و نامزد انتخابات مجلس یازدهم نیز اظهار کرد: راهی جز جلب مشارکت بخش خصوصی با بسترسازی‌های مناسب نداریم و باید به سمتی حرکت کنیم تا اشتغال، تولید و صادرات در استان اردبیل متحول شود.

حقیقت‌پور گفت: باید در سطح ملی مطالبه‌گری خود را با به‌کارگیری نیروهای توانمند افزایش داده تا یک فرصت استثنائی در توجه جدی به حوزه صنعت، تولید و اشتغال و کارآفرینی به وجود آید.

کریمی: مدیران نهایت ظرفیت خود را برای خدمت به مردم به کار گیرند

رضا کریمی، نماینده کنونی مجلس و کاندیدای این دوره انتخابات مجلس هم گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان، باید نهایت ظرفیت خود را به کار برده و به سمتی حرکت کنند تا اهداف نظام اسلامی در خدمت شایسته به مردم عینیت یابد.

کریمی بیان کرد: اگر در حوزه آب در دشت اردبیل غفلت شود، نمی‌توانیم برای نسل‌های آینده پاسخی در خور و شایسته ارائه کنیم که بهتر است با فوریت احیای منابع آب اردبیل و تأمین این منابع آب در دستور کار باشد.

اسماعیلی: انتخابات عامل اتحاد و همدلی

ولی اسماعیلی نیز از کاندیداهای شاخص حوزه انتخابیه شهرستان گرمی اظهار کرد: لازمه هر کاری اتحاد و همدلی است که خوشبختانه انتخابات پیش رو این فضا را فراهم آورده و اگر مسؤولان، رسانه‌ها و مردم همراه با هم برای توسعه این شهرستان تلاش کنند، قطعا در آینده‌ای نه چندان دور شاهد شهرستانی با قابلیت‌های فراوان گردشگری، صنایع تکمیلی و تبدیلی، درمانی و غیره خواهیم بود. 

اسماعیلی گفت: باید فضایی ایجاد شود که جوانان گرمی دیگر به‌ دنبال کار نباشند و دغدغه آن‌ها کار بهتر باشد و نه بیکاری.

انصراف ۸ نامزد در پارس‌آباد

طبق شنیده‌ها از حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز، شمار انصراف نامزدهای انتخاباتی در این حوزه به ۸ نفر رسیده و هم‌اکنون ۱۸ نامزد برای انتخابات مجلس یازدهم در حال رقابت هستند که احتمال می‌رود تعداد انصرافی‌ها تا پایان زمان قانونی تبلیغات افزایش یافته و شاهد رقابت‌های جدی‌تر و نفس‌گیر نامزدها برای جلب رأی مردم شهرستان‌های پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز باشیم.

انتهای پیام/۳۴۶۳/۸۲۱

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل انتخابات انقلابی مجلس خبرگزاری فارس فارس اردبیل روزهای آخر تبلیغات تب و تاب انتخاباتی انتخابات مجلس یازدهم دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نامزد انتخابات استان اردبیل نزدیک شدن تفکر انقلابی حقیقت پور پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۰۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ روز مانده تا آغاز مهلت قانونی تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس

حجت الاسلام یعقوبی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی  با اشاره به اینکه انتخابات در این حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شده است، گفت: بر اساس جدول زمان بندی، زمان برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شده است.

وی با بیان اینکه تبلیغات نامزد‌های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قبل از زمان شروع رسمی تبلیغات ممنوع است، افزود: تبلیغات به صورت مجازی و حقیقی در تمامی سایت‌ها و فضای اینترنت قبل از آغاز رسمی تبلیغات ممنوع است و با تخلفات این حوزه برخورد قانونی می‌شود.

حجت الاسلام یعقوبی مهلت قانونی تبلیغات نامزد‌ها را به مدت یک هفته و تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز رأی گیری اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۱ روز دیگر
  • ۹ روز مانده تا آغاز مهلت قانونی تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس
  • فرصت رایگان تبلیغات نامزد های انتخابات
  • «با مهر انتخاب کنیم» دور دومی شد/جزییات برنامه‌ها برای ۹۰ کاندیدا
  • «با مهر انتخاب کنیم» دور دومی شد/جزییات برنامه‌ها برای 90 کاندیدا
  • اعلام زمان تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • پویش «با مهر انتخاب کنیم» دور دومی شد
  • فرصت یک هفته‌ای تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تاثیر مناظرات صداوسیما در مشارکت مردم در انتخابات
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم از ۱۳ اردیبهشت