Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش المیادین، «ابو احمد فؤاد»  سه‌شنبه شب در گفت و گو با شبکه تلویزیونی المیادین لبنان افزود: کلیه امکانات فنی اسرائیل، هرگز نمی‌تواند مانع از رسیدن موشک‌های مقاومت به اهداف راهبردی آنها شود.

وی تاکید کرد که محور مقاومت در صورتی که در چارچوب یک اتاق عملیاتی مشترک عمل کند در هر جنگی در آینده حتما پیروز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین ادامه داد: ایران امکانات و ابزارهایی در اختیار دارد که به نفع همه طرف‌های محور مقاومت است.

وی در خصوص طرح صلح رییس جمهوری آمریکا بیان کرد: ترامپ زمانی که درباره معامله قرن صحبت می‌کند به شهید سلیمانی به عنوان یکی از موانع اجرای آن اشاره دارد.

فؤاد اظهار داشت: امکان به شکست کشاندن معامله قرن از طریق فراهم آوردن امکانات برای محور مقاومت وجود دارد.

معاون دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین در ادامه یادآور شد: هدف اصلی همه ملت‌های اسلامی باید ناکام گذاشتن این طرح مجرمانه باشد.

وی تصریح کرد: محور مقاومت متحدانی چون روسیه و چین را انتخاب کرده که بسیار بهتر از برخی از رژیم‌های عربی هستند.

فؤاد همچنین گفت: نیروهایی در عراق، یمن، فلسطین و لبنان هستند که با امکاناتی که در اختیار دارند آماده ورود به هر نبردی می‌باشند.

دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا هشتم بهمن (بیست و هشتم ژانویه) برای حل و فصل مساله فلسطین طرح موسوم به معامله قرن را عنوان کرده، شهر قدس شرقی را از اراضی فلسطین مستثنی و به جای آن پیشنهاد تشکیل پایتخت فلسطین را در یکی از روستاهای نزدیک قدس اشغالی مطرح کرده است.

در این طرح حق بازگشت آوارگان به وطن مادری خود سلب و بر اسکان دایم آنان در کشورهایی مانند سوریه، اردن و لبنان تاکید شده است.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رژیم صهیونیستی فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رژیم صهیونیستی فلسطین دونالد ترامپ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رژیم صهیونیستی فلسطین محور مقاومت معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۰۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش و سپاه با وحدت، قدرت بازدارندگی را به‌وجود آورده اند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم رژه نیرو‌های مسلح مازندران در ساری بمناسبت روز ارتش با بیان این که امروز بار دیگر ابهت آمریکا شکسته شده است، گفت: ارتش و سپاه با وحدت قدرت بازدارندگی را بوجود آورده اند.

آیت الله محمد باقر محمدی لائینی افزود: شکستن این ابهت با شجاعت نیروی‌های مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی و سپاه همراه بوده است.

وی با اشاره به این که موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران با وحدت و وفاداری ملت است، تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه با تجهیزات پیشرفته و کامل در حوزه امنیت خودکفایی گام‌های بزرگی برداشته است.

وی با تاکید بر این که ارتش و سپاه با وحدت، قدرت بازدارندگی را بوجود آورده اند، ادامه داد: عملیات موشکی و پهپادی انتقام جویانه علیه رژیم صهیونسیتی، مدیون وحدت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه ساری وحدت را نقش محوری در دفاع از مرز‌های کشور توصیف کرد و گفت: امروز میدان و دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران با وحدت همه مردم و مسوولان به درستی عمل می‌کند.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: حمله رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران در دمشق بزدلانه بوده و انتقام سخت به عنوان حق مسلم ملت ایران نیز گرفته شده است.

ارتش انقلابی، حافظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب
فرمانده دانشگاه دریایی امام خمینی نوشهر نیز در این مراسم با اشاره به این که امروز نهال انقلاب اسلامی در سطح منطقه و جهان اسلام فراگیر شده است، گفت: ارتش انقلابی جمهوری اسلامی ایران از دوران انقلاب تا کنون با جان نثاری در زمین، هوا و دریا، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را حفظ و گسترش داده است.

امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری با بیان اینکه ارتش در همه عرصه‌های نظامی و انتظامی و به ویژه در ساخت تجهیزات مدرن و پیشرفته پیشگام است، گفت: این نیروی مسلح در محافظت از مرز‌های دریایی، ساحلی و اقیانوسی برای واردات و صادرات ایران نقش محوری دارد.

وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران افتخار مسلمین جهان اسلام شده است، امروز شناور‌های دریایی ساخت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه آب‌های آزاد دنیا رخ نمایی می‌کند.

امیر دریادار دوم شفقت گفت: نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران تمام قد با در دست گرفتن جانشان آماده دفاع، مقاومت و مقابله با هرگونه تهاجم و حمله است.

دیگر خبرها

  • ارتش و سپاه با وحدت، قدرت بازدارندگی را به‌وجود آورده اند
  • مقاومت لبنان پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را در هم کوبید
  • عملیات «وعده صادق» روحیه ملت‌های مسلمان را تقویت کرد
  • قدرت بازدارندگی اسرائیل در برابر ایران به پایان رسیده است
  • تاکید بر اهمیت نقش مقاومت مردم لبنان در تحولات منطقه
  • تضعیف روحیه مقامات نظامی اسرائیل به‌دلیل عملیات ایران
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ تن رسید
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه
  • پاسخ ایران، بزرگ و بی‌نظیر بود/ تل‌آویو قادر به ادامه جنگ نیست
  • پاسخ تنبیهی ایران علیه اسرائیل روحیه همه را تقویت کرد