Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «آنه‌گرت کرامپ-کارن‌باوئر» وزیر دفاع آلمان در جریان نشست پرسش و پاسخ در پنجاه و ششمین کنفرانس سالانه امنیتی مونیخ تاکید کرد که همواره گفته‌ایم که تمایلی نداریم بخشی از کمپین فشار حداکثری آمریکا علیه ایران باشیم.

وی افزود که آلمان تصمیم ندارد به ائتلاف آمریکایی موسوم به تامین امنیت «تنگه هرمز» بپیوندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارن‌باوئر در این‌باره تصریح کرد: «در ارتباط با تامین امنیت تنگه هرمز از همان ابتدا گفته‌ایم که خود را به عنوان بخشی از ماموریت نظامی آمریکا در این ارتباط نمی‌بینیم و به همین علت در این ماموریت، مشارکتی نخواهیم داشت».

وی افزود که آلمان یکی از سه کشور اروپایی طرف برجام است و برای حفظ و حتی گسترش این توافق تلاش می‌کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: وزیر دفاع آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۰۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکونومیست: گرسنگی اهرم فشار صهیونیست‌ها علیه حماس است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، رژیم صهیونیستی از سیاست گرسنگی در غزه برای اعمال فشار بر جنبش حماس بهره می گیرد.

هفته نامه انگلیسی زبان اکونومیست روز چهارشنبه با استناد به گفته مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی گزارش داد که رژیم صهیونیستی با هدف تحت فشار قرار دادن حماس برای آزادی اسرا، مانع رسیدن کمک ها به غزه می شود.

این رسانه انگلیسی به نقل از منابع نظامی رژیم صهیونیستی فاش کرد که کابینه رژیم صهیونیستی هیچ بحث جدی و یا سیاستی در مورد ارسال کمک به غزه در پیش نگرفته است.

یکی از رهبران حماس روز سه شنبه تاکید کرد که ادعاهای مطرح شده در رسانه‌های اسرائیلی پیرامون امتیازدهی و راه‌حل‌های میانه ارائه شده به حماس، تبلیغاتی پوچ و بی اساس است. این رهبر حماس بیان کرد: ما موضع خود را توضیح دادیم و از آن عقب نمی‌نشینیم و با وجود ادامه جنگ و جنایات و محاصره، مبادله اسرا در کار نخواهد بود.

کد خبر 6063821

دیگر خبرها

  • افزایش تمایل آمریکایی‌ها برای مهاجرت
  • برلین: درباره حمله تروریستی به مسکو هیچ اطلاعاتی نداشتیم
  • گرسنگی اهرم فشار صهیونیست‌ها علیه حماس است
  • اکونومیست: گرسنگی اهرم فشار صهیونیست‌ها علیه حماس است
  • افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان + فیلم
  • فیلم| افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان
  • (ویدیو) افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان
  • ۶ عملیات جدید ارتش یمن علیه اهداف آمریکایی و انگلیسی
  • برلین: نباید حمله بزرگی در رفح انجام شود
  • افشای دیدار ضدبرجامی جان کری و سعودالفیصل در داخل هواپیما به روایت روحانی /چه کسانی ترامپ را برای خروج از برجام تشویق کردند؟