Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@00:11:32 GMT

افزایش تنش میان منچستریونایتد و رایولا

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۰۷۶۳

افزایش تنش میان منچستریونایتد و رایولا

خبرگزاری میزان- تنش بین باشگاه منچستریونایتد و مدیر برنامه هافبک این تیم به شدت بالا گرفته است. تاریخ انتشار: 04:32 - 30 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۷۵۵۷

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، گری نویل، اسطوره باشگاه منچستریونایتد در تازه‌ترین مصاحبه خود گریزی هم به اختلاف میان این باشگاه و مدیر برنامه پل پوگبا زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نویل در این مورد گفت: منچستریونایتد باید به دلیل اتفاقات اخیر و صحبت‌های مینو رایولا، با او قطع همکاری کند.

رایولا که مشهورترین مدیر برنامه بازیکنان فوتبال در فوتبال اروپا است، چند روز پیش با انتشار پیامی در اینستاگرام خود نوشت که «پل پوگبا به او تعلق دارد نه باشگاه منچستریونایتد». همین یک جمله کافی بود تا اولگنار سولسشایر، سرمربی این تیم واکنش تندی نشان دهد و بگوید پوگبا متعلق به باشگاه است نه رایولا.

با این حال به نظر می‌رسد باشگاه منچستریونایتد به دلیل رفتار‌های مدیر برنامه هافبک خود به شدت از سوی فوتبالدوستان تحت فشار قرار گرفته است. برخی از هواداران و پیشکسوتان این تیم معتقدند باشگاه باید با رایولا قطع همکاری کند. با این شرایط باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اعتراض شدید سولسشایر به مدیر برنامه‌ پوگبا

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: منچستریونایتد مینو رایولا منچستریونایتد پل پوگبا باشگاه منچستریونایتد مدیر برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۰۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه پایانه های مرزی و افزایش پروازها میان ایران و پاکستان

تین نیوز

 وزیر راه و شهرسازی که به عنوان رئیس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و پاکستان به اسلام آباد سفر کرده است، از امضای اسناد همکاری با این کشور در حوزه های حمل و نقلی از جمله توسعه پایانه های مرزی و افزایش پروازها خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و رئیس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و پاکستان که صبح امروز به همراه رئیس جمهوری و تعدادی از اعضای هیئت دولت به اسلام آباد سفر کرد، در حاشیه مراسم امضای ۸ سند همکاری میان دو کشور در حوزه های مختلف اظهار کرد: همکاری های حمل و نقلی از جمله در حوزه بنادر و دریایی، هوایی، ریلی، جاده ای از مسائل مطرح شده به منظور توسعه روابط دو کشور بود.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: توسعه پایانه های مرزی میان دو کشور از لحاظ ساختاری و حمل مستقیم بار، از موضوعاتی بود که میان مقامات دو کشور مطرح شد.

به گفته بذرپاش، برقراری پرواز مستقیم میان تهران و اسلام آباد و افزایش پروازها میان تهران- لاهور یا مشهد- لاهور از دیگر موضوعات همکاری ایران و پاکستان بود.

«ایجاد مناطق آزاد تجاری در گذرگاه های مرزی مشترک»، «همکاری در بخش سیما و رسانه»، «همکاری در بخش بهداشت دامی»، «همکاری های امنیتی»، «همکاری در بخش تعاون و رفاه اجتماعی»، «همکاری در بخش استاندارد» و «همکاری در بخش حقوقی و معاضدت قضایی در امور مدنی و تجاری» از مهم ترین اسناد همکاری میان دو کشور بود که از سوی وزرای راه و شهرسازی، دادگستری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی و روسای سازمان های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و استاندارد با همتایان پاکستانی به امضا رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تعامل پلیس و دستگاه قضایی در سطح بسیار مناسبی قرار دارد
  • مخالفت جدی منچستریونایتد با محدودیت مالی در لیگ برتر
  • ارتقا امنیت در کرمانشاه محسوس‌تر می‌شود
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • لزوم ایجاد اقتصاد دریاپایه در مازندران
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • توسعه پایانه های مرزی و افزایش پروازها میان ایران و پاکستان
  • فرحبخش خطاب به مدیر ارشد پلتفرم نماوا: برو سرامیک‌ات را بفروش
  • سر جیم رتکلیف: می‌دانستم هواداران منچستریونایتد صبور نیستند
  • تغذیه سالم یادگیری دانش‌آموزان را افزایش می‌دهد