Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع یک آتش‌سوزی مرگبار در منزلی قدیمی در خیابان ظهیرالاسلام خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت ٢٣ و ٨ دقیقه سه‌شنبه یک مورد آتش‌سوزی و مشاهده دود در یک منزل قدیمی به سامانه ١٢۵ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله ایستگاه شماره دو به محل آتش‌سوزی واقع در خیابان ظهیرالاسلام، خیابان مصباح اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: گفته‌های ساکنان این محله بر این اساس بود که خانم مسن و تنهایی چندین سال است که در این خانه زندگی می‌کند. بنابراین آتش‌نشانان بلافاصله عملیات را آغاز کردند و وارد این ساختمان دوطبقه قدیمی‌ساز شدند. در طبقه اول این ساختمان که به شلوغی یک انبار بود، آتش شعله‌ور شده بود و دود زیادی در محل وجود داشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان در ادامه عملیات، خانمی که ساکن این منزل بوده است را پیدا کرده و به عوامل اورژانس تحویل داده‌اند، گفت: متاسفانه طی بررسی‌های انجام‌شده از سوی نیروهای امدادی مشخص شد که او جان خود را از دست داده است که البته علت اصلی فوت توسط عوامل پزشکی قانونی بررسی خواهد شد. این خانم دچار سوختگی نشده بود اما این احتمال نیز وجود دارد که بر اثر استنشاق دود جان خود را از دست داده باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آتش سوزي خیابان ظهیرالاسلام آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۰۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این پنج شهر از تهران قدیمی‌تر هستند

حسین ایمانی جاجرمی در گفت‌وگو با خبرآنلاین ادامه می دهد: علی رغم همه مشکلات موجود، تهران یک کلان‌شهر است و می‌تواند یک شهر بی‌نظیر باشد. ما مشکلات را بزرگ نمایی می‌کنیم تا افراد بفهمند نسبت به‌آینده مسئولیت دارند. اینها را باید با مردم در میان گذاشت.

او می‌گوید: تهران را مهاجران ساخته‌اند، تهران نسبت به‌ کاشان، اصفهان، تبریز، مشهد و رشت یک شهر جدید است. تهران توسط آقامحمدخان قاجار برای پایتختی انتخاب شده است. در دوره مدرن تمام تحولات مهم در این شهر اتفاق افتاده است. این شهر پیشانی ایران است. شما برای درمان آن باید فکری کنید. سیاسی شدن شهرداری تهران کار نابخردانه‌ای بود. مسایل شهر در اولویت‌های پایین قرار گرفت. همه تخم مرغ‌ها را در سبد تهران گذاشتید. حواس‌تان باشد این سبد از دست شما بیفتد، خیلی خطرناک است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896052

دیگر خبرها

  • این پنج شهر از تهران قدیمی‌تر هستند
  • آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد
  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در میدان مهارت شیراز
  • آتش سوزی گسترده در انبار کالا در شیراز
  • آتش سوزی گسترده ساختمان تاریخی ۴۰۰ ساله/ عکس
  • مهار حریق گسترده یک مجتمع قرآنی در تالش
  • آتش‌سوزی در شهرک صنعتی محمود آباد/اطفا ادامه دارد
  • از کپسول های نجات بخش قرمز چه می دانید؟ | این کپسول ها می توانند زندگی‌تان را نجات دهد
  • ایمن از آتش تفاوت بین کپسول آتش نشانی co2 و کپسول پوری را فاش کرد !